ترنر مذاکرات COVID-19 جلوتر از ژوئیه 4 و سیاهی بی خانمان جدید برنامه

در یک بعد از ظهر چهارشنبه در کنفرانس مطبوعاتی شهردار هوستون سیلوستر ترنر در مورد بدتر شدن COVID-19 همه گیر پیش

توسط ABDOOSNEWS در 12 تیر 1399

در یک بعد از ظهر چهارشنبه در کنفرانس مطبوعاتی شهردار هوستون سیلوستر ترنر در مورد بدتر شدن COVID-19 همه گیر پیش از چهارم جولای تعطیلات در حالی که شعار یک همکاری جدید با شهرستان هریس و اهدا کنندگان خصوصی به آدرس محلی بی خانمانی در میان coronavirus بحران است.

از نگرانی فوری برای تعطیلات آخر هفته شد یک اطلاعیه از Steve Wright, مدیر هوستون پارک ها و تفریح و سرگرمی گروه که النور Tinsley پارک و سام هوستون پارک هر دو بسته شده در شنبه, جولای 4 با توجه به نمایش آتش بازی برگزار می شود در این نزدیکی هست بدون معمول عظیم جمعیت با توجه به وضعیت پاندمی.

دیگر از کسانی که دو تعطیلی در روز شنبه رایت گفت که تمام شهر هوستون پارک باز خواهد ماند و این آخر هفته اما تنها برای "فعال فعالیت های تفریحی است" و مقامات شهرستان خواهد گشت زنی پارک محلی به مطمئن شوید که هیچ غیر فعال تجمعات مانند پیک نیک و یا cookouts خواهد شد در نظر گرفتن محل.

ترنر گفت که او امیدوار است که این تعطیلات آخر هفته نمی تواند مشخص شده توسط همان جمعیت عظیم که بیرون آمد به اماکن عمومی بیش از آخر هفته روز یادبود در پایان مارس و خواست Houstonians برای جلوگیری از "عجله پایین به سواحل و همه از آن."

در نزدیکی پایان ترنر کنفرانس مطبوعاتی گلوستون شهردار جیم Shultz اعلام کرد که گلوستون سواحل و یا سد دریایی پارکینگ خواهد بود بسته برای چهارم جولای آخر هفته با توجه به COVID-19. این تعطیلی گذشته از 5 صبح جمعه, جولای 3 از طریق 12:01 a. m. روز شنبه, جولای 6.

ترنر اعلام کرد که هوستون وزارت بهداشت گزارش 832 جدید COVID-19 موارد جمعه آوردن هوستون تجمعی کل به 21,123. چهار محلی جدید COVID-19 مرگ نیز گزارش شده است از جمله سه نفر بیش از 50 سال سن با شرایط بهداشتی اساسی و یک زن در دهه بیست سالگی با هیچ شناخته شرایط اساسی. هوستون COVID-19 تعداد مرگ در حال حاضر نشسته در 228.

"تهدید COVID-19 شمار به جامعه ما در حال حاضر بالاتر از آن بوده است. وجود شدید و کنترل نشده بین ما و خانواده و دوستان و جوامع و جاوا را همه ما با هم کار برای دستگیری سرعت این ویروس" ترنر گفت. او در توصیف این فشار ثابت هجوم موارد جدید تا به حال در تماس با ردیابی تلاش و بیمارستان محلی ظرفیت و چگونه مهار گسترش coronavirus از طریق استفاده گسترده از ماسک صورت و اجتماعی فاصله است مهم تر از همیشه.

Data published by the Texas Medical Center on Wednesday showed that the hospital system's ICU capacity had surpassed 100 percent for the first time, a signal that member hospitals have already had to begin implementing emergency surge capacity procedures to create more ICU beds.

اطلاعات منتشر شده توسط مرکز پزشکی تگزاس در روز چهارشنبه نشان داد که سیستم بیمارستان ICU ظرفیت پیشی گرفته بود 100 درصد برای اولین بار یک سیگنال که عضو بیمارستان ها در حال حاضر به شروع به اجرای اضطراری افزایش ظرفیت روش برای ایجاد تخت ICU.

گرافیک توسط مرکز پزشکی تگزاس

مرکز پزشکی تگزاس گزارش روز شنبه که تعداد تخت در سراسر خود را به بیمارستان رسیده بود 102 درصد ظرفیت این اولین بار است که متریک پیشی گرفته بود 100 درصد سیگنالینگ است که آنها در حال حاضر برای اجرای افزایش ظرفیت روش برای افزایش تعداد تخت ICU موجود است. این TMC گزارش می دهد که عادی خود ICU, تخت, تعداد 1,330 اما 1,350 بيماران ICU در حال حاضر پذیرفته شده اند. اولین مرحله از افزایش روش را اضافی 373 تعداد تخت موجود و بعد از آن مراحل می تواند تبدیل اضافی 504 تخت با توجه به اطلاعات ارائه شده توسط TMC.

چهارشنبه جدی به روز رسانی از TMC آمد بر روی پاشنه از یک شنبه شب ظاهر تگزاس سرهنگ رژیم صهیونیستی. دن پاتریک در فاکس نیوز که در طی آن او توهین سراسر کشور مورد احترام CDC ویروس متخصص دکتر Anthony Fauci, ساخته, نور جدیت تگزاس تکان دهنده COVID-19 متریک در هفته های اخیر و اعلام کرد که "ما نه از تخت ICU در تگزاس" در مصاحبه با Laura Ingraham.

پاتریک بود از لحاظ فنی درست است که تمام بیمارستان تگزاس Icu نیست هنوز 100 درصد کامل در سراسر کشور اما خود را بی پروا تن را منعکس نمی کند ابراز نگرانی از بیمارستان دولتی که رهبران تگزاس بیمارستان می تواند تاخت و تاز در هفته های آینده اگر COVID-19 موارد همچنان به سنبله به عنوان آنها بیش از ماه گذشته است.

ترنر نیز خواسته شد در مورد ارتباط خود را با حزب جمهوری خواه از تگزاس در مورد آینده خود دولت کنوانسیون که به عنوان چهارشنبه بود و هنوز هم مجموعه ای برگزار می شود فرد در هوستون در George R. Brown مرکز کنوانسیون جولای 16-18 بدون هر گونه ماسک صورت نیاز در محل برای شرکت کنندگان. به وضوح برافروخته ترنر گفت که در حالی که او فکر نمی کنم در فرد رویداد اتفاق می افتد باید با توجه به خطر گسترش coronavirus او را نمی بینم آن را به عنوان مسئولیت خود را به قرار دادن خود را به این موضوع برای جلوگیری از ظاهر که او به عنوان یک دموکرات خواهد بود تداخل بر اساس سیاست های حزبی و بهداشت عمومی.

"من نمی خواهم این موضوع را به سیاسی. اگر آن را برای مثال هر کنفرانس (یا) کنوانسیون آن را نمی خواهد اقدام. من قطعا گام به گفتن" ترنر گفت:

"من را انتخاب کنید استفاده می شود در این وضعیت" ترنر گفت: بعد قبل از sarcastically تعزیر رسانه های محلی به صورت مداوم از او بخواهید در مورد این موضوع.

"با تمام احترام به رسانه ها با تمام احترامی که" ترنر گفت: "آیا خانواده باید این تعداد به فرماندار? خانواده باید یک آدرس ایمیل? چرا که اگر شما نمی, من می توانم به شما که. بیا در حال حاضر. از آن من نیست کنوانسیون."

پیش از آن در کنفرانس مطبوعاتی ترنر در مورد جزئیات این همکاری جدید به آدرس بی خانمانی در منطقه به نام جامعه گسترده COVID-19 برنامه مسکن. هدف از این برنامه است برای کمک به 5000 نفر بی خانمان و یا به زودی به افراد بی خانمان در عرض دو سال ترنر گفت.

او توضیح داد که شهر و شهرستان هریس شد الهام به عمل با توجه به عدم حمایت برای افراد بی خانمان از COVID-19 به دلیل افزایش احتمال مبتلا از شرایط بهداشتی اساسی و چقدر دشوار است برای آنها را به عمل اقدامات مانند اجتماعی فاصله و بهداشت مناسب با توجه به فقدان سرپناه. ترنر همچنین با اشاره به این واقعیت است که فشارهای مالی ناشی از این بیماری همه گیر قرار داده اند مردم بیشتر در معرض خطر بی خانمانی در ماه های اخیر.

"بی خانمانی می داند هیچ مرزهای جغرافیایی," ترنر گفت. "من سپاسگزار برای این شهرستان مشارکت برای این است که واقعا یک حوضه فرصت است که به نفع همه کسانی که تماس هوستون و هریس کانتی خانه."

این برنامه جدید که اجرا خواهد شد با ائتلاف برای بی خانمان های غیر انتفاعی محلی که همکاران با شهرستان برای خدمت بی خانمان خواهد شد شامل سه نوع از کمک های دراز مدت مسکن و خدمات پشتیبانی برای حدود 1000 نفر افراد سریع rehousing در قالب اجاره کمک تا یک سال و در مورد برنامه های مدیریت برای حدود 1,700 نفر و انحراف برنامه برای کمک به جلوگیری از حدود 2000 نفر در خطر افراد از تبدیل شدن به بی خانمان ها در وهله اول از طریق کمک های مالی کوتاه مدت برای چیزهایی مانند اجاره و آب و برق و دیگر مورد مداخلات.

"اشتباه نکنید این یک واکنش اضطراری به یک بیماری عفونی, اما یکی که تاثیر دائمی بر اساس به طور قابل توجهی کاهش بی خانمان ما مردم" ترنر گفت.

کل هزینه برآورد شده از برنامه های جدید خواهد شد $65 میلیون ترنر گفت. این شهرستان هریس کمیسیون دادگاه تایید شده 18 میلیون دلار به سمت جدید ضد بی خانمانی ابتکار در روز سه شنبه. شهر هوستون در حال حاضر متعهد 29 میلیون به برنامه است. ترنر گفت: شهرستان امیدوار است تا در نهایت زمین در بیش از 40 میلیون دلار در مجموع بر اساس دیگر فدرال-اختصاص منابع مالی است که بقیه از $65 میلیون خواهد آمد از خصوصی کمک های بشردوستانه.

مایک نیکولز رئیس ائتلاف برای بی خانمان ها توضیح داد که قیمت از این برنامه ها افزایش یافته و به رقم 65 میلیون از قبلا مورد بحث 56 میلیون دلار علاوه بر این از بودجه جدید از سوی فدرال راه حل های اضطراری کمک های مالی برنامه.

ترنر و نیکولز ملحق شدند در شخص شهرستان کمیسیون Adrian Garcia و رادنی الیس. شهرستان هریس قاضی لینا هیدلگو نیز از طریق ویدئو هنوز در انزوا پس از یکی از کارکنان آزمایش مثبت برای COVID-19 رغم قاضی خودش تست منفی در روز سه شنبه. هر یک از سه شهرستان هریس دموکرات تحسین ابتکار جدید است.

"ما در حال ساخت بزرگترین سرمایه گذاری در پرداختن به بی خانمانی مزمن در منطقه ما تاریخ" گفت: هیدلگو. "تغییر معنی دار اتفاق می افتد زمانی که ما با هم کار کنند به خارج از جعبه فکر تغییر پارادایم و سرمایه گذاری در راه حل های نوآورانه."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن