شان کانری و اتومبیل های باند او

[ad_1]

توسط ABDOOSNEWS در 11 آبان 1399
[ad_1]

بازیگر افسانه ای شان کانری در سن 90 سالگی درگذشت ، که به خاطر چندین نقش برجسته مشهور بود ، به ویژه به عنوان اولین جیمز باند. نگاهی می اندازیم به آنچه بازیگر روی میز آورده و ماشین هایی که با آن همراه بوده اند.

شان كانری 20 سال نقش شخصیت جیمز را بازی كرد و در 7 فیلم قرار داشت بسط دادن مشاهده عکس ها

شان كانری 20 سال نقش شخصیت جیمز را بازی كرد و در 7 فیلم قرار داشت

شان کانری بازیگر پیشکسوت سینما در سن 90 سالگی در باهاما درگذشت. ستاره اسکاتلندی برنده اسکار به دلیل بسیاری از بازی های باورنکردنی روی صفحه مشهور بود ، اما بازی مشهور جهانی جیمز باند جاسوس بریتانیایی بود. برای بسیاری ، او آخرین نمایش شخصیت رمان های نویسنده یان فلمینگ بود و هست. اما فقط شخصیت نبود که در روزهای شکل گیری کانری به عنوان یک ستاره شکل می گرفت ، بلکه برعکس نیز کار می کرد. زیرا او با هیچ کلاهبرداری مانند هیچ کس دیگری نیامده است ، چیزی که ستاره های آینده حق رای دادن موفق شده اند با موفقیت محدود تکرار کنند.

همچنین بخوانید: پرواز نسل جدید لندرور دیفندر 110 در فیلم جیمز باند در آینده

شان کانری یک ستاره متولد شده بود. این هاله ای است که او در حالی که به یک لباس سه تکه مناسب وارد شده بود ، نجات داد و جهان را از این قاره به قاره دیگر نجات داد. آلفا در بین الفها که توسط او با لهجه غلیظ اسكاتلندی ، قامت بلند و هیكلی خوش ساخت ، كه همگی از اجداد وی از خانواده ای طبقه كارگر در اسكاتلند بود ، با شوخ طبعی خود بر روی سلولولید ظاهر تحمیل كننده را راحت كرد. كانری به مدت 20 سال در 7 فیلم با باند بازی می كرد ، از سال 1962 با فیلم "دکتر نه" آغاز شد و با "هرگز هرگز دیگر هرگز نگو" در سال 1983 به پایان رسید. نقش مامور 007.

6dbfbc6s

Sunbeam Alpine Series II اولین اتومبیل رانده شده توسط جیمز باند در فیلم Dr. No (1962) بود

کانری در دوران دکتر نه ، یک بازیگر تازه وارد بود ، در این فیلم که می توانست برای کنترل هزینه ها در محل تهیه شود ، در فیلم که از محل تهیه شده بود ، یک خودروی بسیار متوسط ​​متولد انگلیس Sunbeam Alpine Series II را رانندگی کرد ، اما این امر باعث وفاداری شخصیت به کشور شد. این همچنین توپ را برای صحنه های تعقیب و گریز سریع و جاده های پر پیچ و خمی تنظیم می کند که مترادف با حق رای دادن است. اما این باید Goldfinger باشد که در سال 1964 منتشر شد و باعث ایجاد همکاری بین فیلم و استون مارتین شد. همچنین توانست تصویری همیشگی از کانری و استون مارتین DB5 به ما بدهد که اصطلاحات حق رای دادن را برجسته می کند.

اخبار
t4eugtgs

این تصویر برجسته حتی امروز حق رای دادن به جیمز باند را شکل می دهد

به همان اندازه که صندلی اجکتور ، مسلسل ها و صفحه دود آن را به یک نمایش بصری روی صفحه تبدیل کرده بود ، نکته ای در مورد کانری وجود داشت که کل حیله را باورپذیر می کرد. فروش اتومبیل های استون مارتین پس از انتشار Goldfinger و Eon Productions ، تولیدکنندگان حق رای دادن به James Bond ، 60 درصد افزایش یافت و دیگر هرگز مشکلی برای تهیه خودرو از تولید کنندگان نداشت. DB5 ادامه خواهد داشت در تعدادی از فیلم های حق پخش از Thunderball (1965) تا برخی از فیلم های جدید مانند Goldeneye (1995) ، Skyfall (2012) و آینده بدون مرگ (2021) در فیلم های حق رای دادن به نمایش در می آید.

gci6utkk

تویوتا 2000GT به عنوان یک کوپه با دو رودستر مخصوص کانری و فیلم ساخته شده است ، زیرا او دو قد بلند بود تا در نسخه اصلی جای بگیرد

کانری با باند مترادف بود تا جایی که یان فلمینگ میراث اسکاتلندی بازیگر را در شخصیت رمان 1964 ، شما فقط دو بار زندگی می کنید. ما می بینیم که شان کانری در فیلمی به همین نام در سال 1967 به ژاپن می رود و اولین ابرخودروی کشور - تویوتا 2000GT را می راند. رودستر در این فیلم موسیقی باند بود و تنها دوتایی که تاکنون ساخته شده برای فیلمبرداری مورد استفاده قرار گرفتند. در حالی که 2000GT به عنوان کوپه ساخته می شد ، سقف برای جای دادن کانری خرد شد ، زیرا او بسیار بلند بود تا در نسخه اصلی جای بگیرد.

e5fird78

فورد موستانگ و تکرارهای مختلف آن طی سالهای گذشته در تعدادی از فیلمهای باند به نمایش در می آید

اما فقط موتور بریتانیایی نبود که با باند و با تمثیل شخصیت کانری طنین انداز شد. او به همان اندازه با فورد موستانگ ماخ 1 در تلنگر الماس برای همیشه لطفا برای 1971 به نظر می رسید. سکانس تعقیب و گریز که در مرکز شهر لاس وگاس تنظیم شد ، هیجان ویژه ای را برای ما ایجاد کرد ، خصوصاً پایان کار روی دو چرخ. همانطور که برای تماس تلفنی آخر با Never Say Never Never دوباره به حق رای دادن بازگشت ، یک کانری با سن و سال کاملاً مشهور در نقش باند یک تعقیب بزرگ خود را روی دو چرخ سوار یاماها XJ 650 توربو کرد. او با استفاده از تاکسیدو و کلاه ایمنی سبک امضای خود را به آنجا نیز آورد.

همچنین بخوانید: جدیدترین تریلر "No Time To Die" جدید استون مارتینز ، مازراتی و لندرور را در میان همه اقدامات نشان می دهد

q7147b6s

شان كونری در آخرین سفر خود به عنوان مأمور مخفی با مجوز قتل ، دنباله ای تعقیب و گریز با موتورسیكلت داشت اما سوگند باورنکردنی خود را

پس از آن جای تعجب نیست که م Americanسسه فیلم آمریکایی ، درست پس از فیلم های گتیس پک (Atticus Finch) (برای کشتن یک پرنده مسخره) و هریسون فورد ایندیانا جونز ، جیمز باند از شان کانری را به عنوان سومین قهرمان بزرگ تاریخ سینما انتخاب کند. جالب توجه است ، کنری نقش پدر ایندیانا را بازی می کند و ذکاوت و جذابیت خود را برای نقش آفرینی در فانتزی ماجراجویی به ارمغان می آورد.

در دو دهه اخیر ، این بازیگر فقط در تعداد معدودی فیلم بازی می کرد ، که باعث می شد او به نقش های مختلف اعتبار برسد. آخرین حضور مهم وی در صفحه نمایش در لیگ آقایان فوق العاده در سال 2003 بود. وی در چند سال آینده قبل از اعلام بازنشستگی از بازیگری در سال 2007 به انجام چند نظارت صوتی ادامه داد. امروز ، کانری میراثی از او و شخصیتی که گسترش دهنده شخصیت وی بود. از همسرش میشلین ، پسران جیسون و استفان و برادرش نیل به جای مانده است.

همانطور که دانیل کریگ ، بازیگر در اظهارات خود گفت ، "سر شان کانری به عنوان باند و خیلی چیزهای دیگر به یادگار می ماند. او یک دوره و سبک را تعریف کرد. ذکاوت و جذابیتی که او روی صفحه نمایش می داد را می توان با مگا وات اندازه گیری کرد. او به ایجاد پرفروش مدرن ".

0 نظرات

هر کجا که باشد ، مطمئن هستیم که او ورود بزرگی انجام خواهد داد. نشانه موسیقی ...

برای دریافت آخرین اخبار و بررسی های اتومبیل ، carandbike.com را در اینجا دنبال کنید توییتر، فیس بوک ، و مشترک کانال YouTube ما شوید.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن