Fast and The Furious Franchise برای جمع بندی با 2 فیلم دیگر پس از Fast 9

[ad_1]

توسط ABDOOSNEWS در 5 آبان 1399
[ad_1]

برای خانواده و دوستان Toretto ، این آخرین سواری خواهد بود ...

Fast 9 نهمین فیلم منتخب است و قرار است در مه 2021 اکران شود بسط دادن مشاهده عکس ها

Fast 9 نهمین فیلم منتخب است و قرار است در ماه مه 2021 اکران شود

حق رای دادن سریع و خشمگین در سراسر جهان بسیار دوست داشتنی است و ما تاکنون هشت قسمت داشته ایم که دارای شخصیت ها و ماشین ها در جهان خاص خود هستند. در ابتدا قرار بود حماسه F&F با دهمین فیلم به پایان برسد اما اکنون به نظر می رسد خانواده و دوستان تورتو برای "آخرین سواری" بیرون خواهند بود. بر اساس گزارش اخیر ، این دو فیلم پس از اکران Fast 9 در ماه مه 2021 وارد بازار می شوند که در ابتدا قرار بود امسال در سینماها اکران شود اما به دلیل همه گیری COVID-19 مجبور به تأخیر شد.

همچنین بخوانید: جدیدترین تریلر "No Time To Die" SUV های جدید Aston Martins ، Maserati و Land Rover را در میان همه اقدامات نشان می دهد

درباره موضوع دو فیلم نهایی چیزهای زیادی شناخته نشده است ، اما به احتمال زیاد شاهد گسترش داستان مفصل تری در این دو فیلم خواهیم بود. در این گزارش آمده است كه جاستین لین ، كارگردان كه هم اكنون به پس از ساخت Fast 9 مشغول است ، برای كارگردانی دو قسمت آخر - Fast 10 و Fast 11 با Universal Pictures در حال مذاكره است. Lin در ابتدا به عنوان مدیر F&F: توكیو پیوست. دریفت که اغلب پس از فیلم اصلی به عنوان یکی از بهترین فیلم های این حق امتیاز شناخته می شود.

g6p418ps

Fast 9 که در آینده برگزار می شود ، دنی Dom Toretto و خانواده اش را با اضافه شدن Jon Cena بازیگر به عنوان برادر کوچک و شریرش Jakob ، بیشتر کاوش می کند.

انتظار می رود بسیاری از شخصیت های اصلی برای آخرین قسمت ها شروع شوند ، با پدرسالار وین دیزل ، و پس از آنها میشل رودریگز ، Tyrese Gibson ، Chris "Ludacris" Bridges ، Jordana Brewster ، Nathalie Emmanuel و Sung Kang. حتی می توانیم غیبت برایان اوکانر شخصیت پاول واکر در Fast 8 و احتمالاً Fast 9 را به روشی مشخص ببینیم. در حال حاضر ، دنیای F&F تنها اشاره به این دارد که برایان زندگی خانگی را با میا انجام می دهد. همچنین در فیلم های پایانی احتمالاً دواین جانسون و جیسون استاتوم حضور خواهند داشت ، حتی اگر شخصیت ها اسپین آف خود را دارند - F&F: Hobbs & Shaw.

اخبار

در حالی که اولین سه گانه سریع و خشمگین همه چیز در مورد اتومبیل ها و پیرامون فرهنگ اتومبیل بود ، جهان F&F نه تنها از نظر جغرافیایی بلکه از نظر مضامین و ماشین های بیشتر نیز گسترش یافته است. با این حال ، آنچه در مورد فیلم اول وفادار می ماند کل مفهوم "خانواده" است و این چیزی است که در Fast 9 آینده نیز بیشتر شاهد آن خواهیم بود. علاوه بر این ، ما همچنین شخصیت هان را که با بازی سونگ کانگ بازی می کند ، می بینیم که از میان مردگان برمی گردد.

sq5n2sq4

Fast 9 دارای چند سکانس اکشن دیوانه کننده است که باید یک لذت بصری برای طرفداران داشته باشد

این امر همچنین به بازیگر گال گدوت ، كه قبلاً در سریال ژیزل بازی می كرد ، اشاره می كند و حداقل برای كامو می تواند بازگشتی دوباره (از مردگان) داشته باشد. گادوت یک ستاره بونافید با امتیاز فوق العاده موفق Wonder Woman به اعتبار خودش است و دیدن تکرار نقش او برای او جالب خواهد بود. در همین حال ، سریال Fast 9 همان چیزی است که باید سال آینده منتظر آن باشیم و این بار جان سینا کشتی گیر و بازیگر سابق به عنوان برادر جوان و شرور Dom Toretto به عنوان Jakob به جمع بازیگران پیوسته است. F9 همچنین توضیحات زیادی در مورد احیای شخصیت های مرده و همچنین تنظیم داستان دو فیلم آخر در این حماسه خواهد داشت.

تریلر Fast 9 در ژانویه امسال منتشر شد و به ما نگاه خوبی به همه اتومبیل هایی که می توانیم در فیلم انتظار داشته باشیم داشت. این شامل Dodge Charger 500 ، 2018 Acura NSX ، 2020 Jeep Gladiator ، 2018 Noble M600 ، 1974 Chevrolet Nova SS ، Ford Mustang GT350 ، 2020 Toyota GR Supra و یک موتور راکت مجهز به Pontiac Fiero است.

0 نظرات

منبع: مهلت

برای دریافت آخرین اخبار و بررسی های اتومبیل ، carandbike.com را در اینجا دنبال کنید توییتر، فیس بوک ، و مشترک کانال YouTube ما شوید.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب