درب فلزی

درب فلزی (iron door) یکی از بهترین در های ورود و خروج در ساختمان می باشد. درهای فلزی در تنوع و اشک

توسط ABDOOSNEWS در 11 اردیبهشت 1400

درب فلزی چکش

درب فلزی (iron door) یکی از بهترین در های ورود و خروج در ساختمان می باشد. درهای فلزی در تنوع و اشکال و ابعاد مختلف طراحی و تولید می شوند. این نوع درها ممکن است به صورت نفر رو، تک لنگه یا دو لنگه، دربهای پارکینگ و دربهای گاراژ در ابعاد بزرگ باشد.قیمت درب های فلزی بسته به نوع درب متفاوت است.

درب فلزی نفر رو در ساختمان

درب فلزی ورودی ساختمان برای دسترسی به راهرو و راه پله را درب نفر رو می نامند. در حقیقت این درب ها به صورت دو لنگه طراحی می شوند. عرض این درب ها نسبت به درب های حیاط و پارکینگ کمتر می باشد.

این درب های فلزی را به این دلیل دو لنگه طراحی می کنند که در مواقع اسباب کشی با باز کردن لنگه دوم به راحتی بتوان لوازم عریض و بزرگ را جابه جا کرد. درب های نفر رو با طرح های مختلف و هنری با در نظر گرفتن نوع معماری ساختمان طراحی و تولید می شوند.

درب فلزی مدرن

اولین چیزی که در نگاه اول از یک ساختمان نظر بقیه را به خود جلب می کند طرح و رنگ و هماهنگی درب ساختمان است. درب فلزی فارغ از اینکه در ورودی حیاط، ورودی ساختمان و یا ورودی پارکینگ نصب شده باشد، در زیبایی ساختمان نقش پر رنگی دارد.

درب فلزی ورودی حیاط و پارکینگ

درب فلزی ورودی های حیاط و یا پارکینگ معمولا عریض تر از درب های نفر رو هستند. ممکن است آن ها به صورت کشویی، آکاردئونی، دو لنگه و یا چند لنگه طراحی شوند. این درب ها قابلیت نصب کنترل ریموت و جک برای باز و بسته شدن اتومات بر روی خود دارند.

رنگ درب فلزی

درب فلزی ورودی حیاط و پارکینگ به دلیل در معرض بودن همیشگی نور آفتاب و بارندگی است. می بایست از مقاومت بالایی برخوردار باشند.

درب فلزی مانعی بسیار خوب برای نور خورشید

درب فلزی علاوه بر زیبایی و امنیتی که این محصولات نسبت به سایر درب ها ارائه می کنند. درب های فلزی مانع بسیار خوبی هم برای عبور اشعه های مضر خورشید هستند. اشعه های پر قدرت خورشید می توانند به وسایل خانه شما آسیب جدی در گذر زمان وارد کنند. حتی در مواردی، رنگ اشیا داخل خانه را تغییر دهند.برای جلوگیری از این اتفاق می توانید حفاظ پنجره های خود را برای این کار بهینه کنید و از روکش های مخصوص استفاده کنید. همچنین درب های قدیمی خود را با درب های فلزی جایگزین کنید. با این کار دیگر چنین نگرانی هایی نخواهید داشت. چرا که درب های آهنی تا چندین سال از وسایل و افراد داخل خانه و یا محل سکونت شما محافظت خواهد کرد.

درب فلزی فانتزی

درب فلزی ایمن

درب فلزی یکی از مهم­ترین بخش های ساختمان برای افزایش امنیت است که تنها تعداد کمی از افراد آن را در نظر می­گیرند مهم­ترین جزئیات در ایمنی درب­ ها، نوع دستگیره و قفل درب ورودی درب فلزی می­باشد. به منظور ایمنی بیشتر قفل درب ورودی، به قفل، زبانه، دستگیره و سایر جزئیات آن توجه داشته ­باشید. درب­های دارای سیستم پیشرفته ضد سرقت ایمن­ ترین نوع درب­های فلزی می­باشند.

درب فلزی عامل های امنیتی زیادی دارد. علاوه بر قفل، لولا نیز نقش مهمی در تامین امنیت درب­ ها دارد. انواع درب­ها چه نوع ساده و قدیمی آن و چه درب ­های مدرن امروزی که در انواع ساختمان­های اداری، تجاری و مسکونی به کار برده می‌شوند دارای لولا هستند سارقان برای ورود به منازل و ساختمان­ها درب لولایی درب­ها را می­شکنند و یا برش می­زنند و یا آن­ها را با وسیله‌ای باز می­کنند. بنابراین هنگام تهیه ­ی درب حتماً به نوع لولای آن توجه داشته باشید. لولایی مناسب است که هم در مقابل ضربه و برش مستحکم باشد و هم بتواند وزن بالای درب را تحمل کند.

درب فلزی سی ان سی

درب ­فلزی و ماندگاری و دوام آن

درب فلزی در شرایط آب و هوایی مختلف باید ماندگاری و دوام قابل قبولی داشته باشد. ایران کشوری چهار فصل است؛ از رطوبت نواحی شمال تا خشکی نواحی مرکزی و شرجی بودن نواحی جنوبی، همه ­ی این شرایط روی دوام درب­های فلزی ساختمان تاثیرات جبران­ ناپذیری بر جای می گذارد. خوردگی و فرسایش، ترک‌خوردن، پوسیدگی و زنگ زدگی و ساییدگی از جمله تاثیرات مخرب شرایط آب و هوایی بر دوام درب­های فلزی می باشد.

شرکت آهنگر با استفاده از فناوری به روز دنیا و متخصصان با تجربه، بهترین درب­های فلزی با کیفیت را که در همه­ ی شرایط ­های آب و هوایی بتوان از آن ها استفاده کرد تولید می­کند. این درب­ها دچار خوردگی و زنگ­زدگی نمی­شوند.

 حتماً پیش از خرید درب­های فلزی با مشاوران و متخصصان این حوزه مشورت کنید.

درب فلزی شرکت صنایع فلزی آهنگر را در آرشیوی کامل و آنلاین در طرح­ها و رنگ­های متنوع تهیه می بینید و برای افرادی که قصد دارند از این نوع درب­ها برای حیاط، پارکینگ، ساختمان و غیره استفاده کنند، مشاوره ­ی فنی و رایگان ارائه می‌کند. بنابراین شما می­توانید از دانش افراد متخصص این گروه استفاده کرده و دربی فلزی در نهایت زیبایی و کیفیت تهیه کنید.

 

آخرین مطالب