داکت اسپلیت آکس AUX

معرفی داکت اسپلیت آکس AUX اسپلیت کانالی های یا داکت اسپلیت آکس AUX در سه کلاس کاری فشار پایین، فشار

توسط ABDOOSNEWS در 12 اسفند 1400

معرفی داکت اسپلیت آکس AUX

اسپلیت کانالی های یا داکت اسپلیت آکس AUX در سه کلاس کاری فشار پایین، فشار میانگین و فشار بالا موجود می باشندبرای انتخاب داکت اسپلیت مناسب علاوه بر گزینش گنجایش آیتم نیاز فضا، باید متناسب کلیدی افت فشار ناشی از حجم نتورک کشی، تعداد دریچه ها نیز تعیین شودرشته های دمنده هوا در داکت اسپلیت های AUX از مدل سانتریفیوژ اهمیت سطح صدای زیاد پایین می باشد.

در داکت اسپلیت AUX برای تخلیه خوب تر آب تقطیر شده ناشی از رطوبت جذب شده موجود در هوا، پمپ تعبیه شده هست که همین پمپ قادر به انتقال آب کندانس شده تا 120 سانتی متر فراتر از سینی درین می باشدبه جهت به کار گیری از داکت اسپلیت آکس به تیتر سیستم گرمایشی ساختمان می توان آن‌ها را همپا اصلی کویل آب گرم سفارش داد

کارگزاشتن داکت اسپلیت های آکس در سراسر مملکت به شکل بدون پول انجام می شود، کمپرسور داکت اسپلیت های AUX از برند های معتبر مانند هیتاچی ،Sanyo ،GMCC و Highly می باشد که مهم 5 سال گارانتی و بقیه قطعات جانبی اصلی 2 سال گارانتی می باشند. اسپلیت کانالی آکس یک عدد از دستگاه های سیستم تهویه مطبوع می باشد.

طرز عملکرد داکت اسپلیت آکس AUX

داکت اسپلیت ها از دو یونیت داخلی و خارجی به صورت کاملا جداازهم تشکیل شده هست که هر کدام از همین یونیت ها وظایف یگانه خود را دارد؛ در صورتی که به صدق انجام شود می‌توانید از کارایی خوب تر آن استفاده نمائید. ۲ یونیت داخلی و خارجی باید به یکدیگر اتصال دیتا شوند تا از عملکرد صحیح آن بهره‌مند شوید.

 برای اتصال این دو یونیت از لوله‌هایی به کارگیری می‌نمایند که طبق معمول متاع این لوله ها را از آلیاژ مس انتخاب می کنند. یک لوله به جهت رفت هوا و یک لوله به جهت رجوع هوا آیتم استفاده قرار می گیردمعمولاً به یونیت خارجی کندانسور هم گفته می شود که این قطعه شامل تجهیزاتی مثل کمپرسور و گاز مبرد و … می باشد که همین یونیت را در خارج از ساختمان کارگزاشتن می‌کنند. به یونیت داخلی هم هواساز گفته می شود که در درون سقف کاذب کارگزاشتن خواهد شد.

 برای انتقال هوا از یونیت داخلی به محفظه از کانال و روزنه های هوا به کارگیری می‌شودمعمولاً یونیت داخلی توسط شبکه های گرد یا چهارگوش به روزنه هوا انتقال دیتا می شود خوب تر می باشد بدانید کارکرد داکت اسپلیت  مشابه به عملکرد اسپلیت ساده می باشدصرفا تفاوتی که وجود داراست همین است که به جای اواپراتور یا این که پنل کولر گازی که به شکل رو فعالیت قرار می گیرد داکت اسپلیت ها کلیدی یونیت داخلی می باشد که این یونیت داخلی به رخ تو کار و در سقف کاذب نصب خواهد شد و هوای فیلترشده یونیت داخلی به گوشه و کنار مورد لحاظ سوق دهی خواهد شد.

فروش داکت اسپلیت آکس AUX

داکت اسپلیت آکس در نوع های به دور اثبات و اینورتر (دور متغیر) ارائه می شوند که از مزایای استعمال از آن ها می قدرت به کیفیت بالای ساخت، بها مطلوب و مصرف انرژی تحت اشاره کرد.

·        داکت اسپلیت اینورتر آکس 30000

·        داکت اسپلیت آکس 30000 on/off

·        داکت اسپلیت اینورتر آکس 24000

·        داکت اسپلیت آکس 24000 on/off

·       

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن