قایق عشق بستنی 53 ساله فورت مایرز موسسه سازگار به همه گیر با درایو از طریق

جینا توس ویژه به اخبار مطبوعاتمنتشر شده 11:00 AM EDT Jul 8, 2020شکلات و یا بستنی وانیلی?این یک گفتن سوال که رس

توسط ABDOOSNEWS در 18 تیر 1399

شکلات و یا بستنی وانیلی?

این یک گفتن سوال که رسیدن به می دانم که کسی مثل: سگ یا گربه فرد ؟ ساحل یا کوه ؟ پپسی و یا نوشابه ؟

عطر و طعم مورد علاقه کنار بستنی است که بیش از یک رابطه یخ شکن یا سازنده — این یک ناب تابستان درمان. این غذا همراه با احساسات است که اجرا حیطه از جشن به راحتی.

کیک کاملا یکسان نیست و بدون آن نه یک گرم تکه یا پای سیب ترد. به ویژه هنگامی که مصرف می شود به طور مستقیم از ظرف پس از یک روز طولانی کار در نیمه شب هنگامی که شما نمی توانید خواب و یا بعد از مدت طولانی خوب گریه.

این هیچ جای تعجب است که در وسط یک بیماری همه گیر قایق عشق بستنی تلقی شد ضروری کسب و کار.

بیشتر: دستور العمل های رسیده برای تابستان: چگونه به را انتخاب کنید, ترشی و نوشیدنی هندوانه

و: زندگی روی سنگ: اسرار برای تهیه خلاصه کوکتل از خانه

یاد جنوبی فورت مایرز بستنی فروشی باز در یک کلبه کوچک از یک ساختمان در سن کارلوس بلوار در سال 1967. خانواده کسب و کار در خدمت نسل از مردم محلی و دلتنگ توقف out-of-towners که بازدید از این منطقه در هر سال.

برایان Borst خرید قایق عشق در سال 2014 و سه سال بعد منتقل عملیات 500 فوت جنوبی به خانواده متعلق به زمین که در آن وجود دارد فضا برای گسترش دهد.

خواهر او جنی Borst است منطقه ای, مدیر نظارت بر قایق عشق را سه مکان که همچنین شامل جری مرکز خرید در Sanibel و روستا پیاده روی در شش مایل سرو پارک وی در فورت مایرز.

بیشتر: در عشق جدید قایق بستنی همراه اول — JLB در 3 توییتهایی

باز از روستا راه رفتن محل در مارس باید بوده ام یک جشن بزرگ به جای آن پرواز تحت رادار.

"سخت ترین قسمت بود که نه قادر به اعلام آن به مشتریان که شده پیش بینی این محل. به دلیل COVID ما نمی توانست صدها نفر از مردم با نشان دادن" Borst می گوید.

او خواستار جادار فضای جدید "قایق عشق بر روی استروئیدها." با اتاق بیشتر کنار مغازه هنوز همان اپوکسی کف رنگ روشن طرح و امضای سبز قطب. یک انتقال از اصلی قایق عشق های ناشیانه قرار می گیرد قطب بخشی از این ساختار پشتیبانی.

داخل صندلی مجاز است در فروشگاه جدید لوکس هنوز هم مناسب برای سن کارلوس محل تحت مرکز کنترل بیماری فعلی COVID-19 دستورالعمل. در اینجا مدل کسب و کار منتقل شده به درایو از طریق.

مخروطهای نارنجی رنگ و چادر راه اندازی شده اند در قایق عشق را پشت پارکینگ هدایت رانندگان به دو سرویس خطوط جایی که آنها باقی می ماند در اتومبیل های خود را. یک کارمند با پوشیدن دستکش و ماسک دست منو از طریق پنجره ماشین طول می کشد سفارشات و دسته پول است.

مجموعه ای دیگر از کارمندان حرکت شبیه چمچه زنی بستنی, چرخش, حرکت, و تکمیل ماشین سمت تحویل.

"مردم آن را دوست دارم" Borst می گوید. "خانواده ها هنوز هم بیشتر محدود نمی بسیاری از فعالیت های در حال حاضر. به این ترتیب آنها هنوز هم می تواند در خارج از خانه صرف زمان با هم به عنوان یک خانواده و بستنی."

تنها با drive-thru است که تعلیق موقت از آیتم های تخصص مانند معشوق موز انشعابات. بیشتر کار فشرده این ظروف را طولانی تر کند و باعث می شود یک نسخه ی پشتیبان از اتومبیل.

پشتیبان گیری نیز ناشی از این عادت جدید اجتماعی فاصله زمانی که صف بندی در اتومبیل.

"آنها شروع به انجام آن با اتومبیل های خود را ترک شکاف و باعث خط به کشش پایین سان کارلوس" Borst می گوید خنده. از این رو نشانه های جدید خواندن: "CDC نیازی نیست اجتماعی فاصله بین اتومبیل. لطفا حرکت به بالا."

بیشتر: بهترین بستنی در هر یک از 50 ایالت

کسب و کار پایین است حدود 35% و هر روز Borst و تیم جستجو برای راه حل چگونه با خیال راحت به بازگشایی لابی و یا اجازه می دهد تا صندلی در فضای باز در حالی که مدیریت پارکینگ و درایو-از طریق عملیات در طول بیماری همه گیر.

این ارتفاع بستنی فصل و در حالی که مردم می توانند خرید منجمد لبنی در فروشگاه مواد غذایی طرفداران آن می گویند مقایسه نیست به دست آغشته به انواع موجود در قایق عشق.

"ما آن را همه با دست. ما پخت کیک, نان نارگیل و استفاده از مواد با کیفیت," Borst می گوید.

قایق عشق شکلات یخ کرم است که به سادگی پودر کاکائو و فراورده های لبنی. همان صادق است برای توت فرنگی اضافه شده هیچ طعم و یا رنگ آمیزی. اما بزرگترین راز با توجه به Borst "آن را ساخته شده با عشق."

با توجه به بین المللی غذاهای لبنی انجمن آمریکایی به طور متوسط مصرف بیش از 23 کیلو بستنی در هر سال است. پنج طعم مورد علاقه به ترتیب از شماره 1 عبارتند از: وانیل, شکلات, کوکی ها n' کرم نعنا شکلات تراشه و شکلات تراشه کوکی خمیر.

در طول همه گیر بالا فروشنده در عشق قایق شده است شکلات تراشه در حال حاضر محبت با اشاره به توسط کارکنان به عنوان COVID تراشه. یک عطر و طعم به طور معمول در بالای قطب توتم از سفارشات Borst حدس "شاید آن چیزی است که مردم همیشه لذت می برد به عنوان یک خانواده چیزی است که مردم باید از خوردن شده برای سال."

مادر بزرگ خود من بود از طرفداران شکلات تراشه. بیا به آن فکر می کنم, من مطمئن هستم که وجود دارد و طعم او را دوست ندارم. او فریزر ممکن است تا به حال بسیار در آن در زمان, اما همیشه وجود دارد یک پاینت یا دو تا از بستنی. تولد او در ماه جولای بنابراین من فکر می کنم او اغلب در این زمان از سال است.

او لذت می بردند در این مراسم از خوردن یک بستنی مخروطی هر شب و خدمت به همه کسانی که بازدید کردند. شاید لذت بستنی بخشی از راز طول عمر. او زندگی می کردند به 97 سال است.

توجه داشته باشید که من شما را یک حرکت شبیه چمچه زنی از شکلات و وانیل.

جینا توس می نویسد: در مورد غذا و شراب را به اخبار مطبوعات و در thebirchbeat.blogspot.com. به دنبال او را به عنوان @ginabirch در توییتر و پیدا کردن خود را در Facebook.

قایق عشق بستنی فورت مایرز و Sanibel

16475 سن کارلوس Blvd. جنوب فورت مایرز: تا ساعت 11 صبح-10 p. m. روزانه در خدمت محدود منوی; drive-thru تنها; تماس 239-466-7707 برای اطلاعات بیشتر.

7977 دنی رانندگی پلاک 130 فورت مایرز: کفش ظهر-9 p. m., روزانه, کامل, منو محدود داخلی صندلی

1700 پروانش راه No. 9, Sanibel: بازگشایی مشخص شود

بیشتر: loveboaticecream.com



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب