یوسی در پابجی چیست و چطور می توان آن را تهیه نمود؟

از بهترین بازی های سبک رویال بتن میتوان به پابجی اشاره کرد، یک بازی بسیار مهیج و همراه با داستانی زیبا و ماجرا

توسط ABDOOSNEWS در 21 تیر 1400

از بهترین بازی های سبک رویال بتن میتوان به پابجی اشاره کرد، یک بازی بسیار مهیج و همراه با داستانی زیبا و ماجراجویانه که باید در آن با جنگجویان دیگر در یک جزیره به رقابت بپردازید.

شرط پیروزی در بازی پابجی زنده ماندن تا انتهای بازی و پرداختن به رقابت با تمام حریفان و پیروزی در مقابل آنها می باشد و راه انجام این کار استفاده از یوسی در بازی می باشد.

یوسی ها در بازی پابجی به روش های مختلفی تهیه می شوند که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

روش های کسب یوسی

یوسی ها را می‌توانید به صورت رسمی از پرداخت های درون برنامه خریداری کنید که بهترین راه خرید آن نیز همین است. اما بعد از به وجود آمدن سایت ها و مارکت های مختلف برای خرید یوسی، بازار کلاهبرداران نیز داغ شد به طوری که با وعده های فروش یوسی با قیمت پایین کلاهبرداری های بسیاری را انجام دادند. پس امن ترین راه خرید برای یوسی این است که از پرداخت درون‌برنامه‌ای استفاده کنید.

امروزه در کشور ما به دلیل وجود تحریم های مختلف، کاربران بازی پابجی نمی توانند به سادگی ارز درون‌برنامه‌ای را خریداری کنند و با مشکلات بسیار زیادی در این زمینه روبرو می شوند.

اما برای این نیز راهکارهایی وجود دارد یکی از بهترین راه هایی که برای خرید یوسی وجود دارد استفاده یا خرید گیفت کارت یوسی پابجی می باشد، روش تهیه این گیفت کارت ها مراجعه به سایت های رسمی و معتبر و خریداری گیفت کارت های مخصوص بازی یوسی پابجی میباشد.

به دلیل نوسانات بسیار زیاد در خصوص قیمت ارز در کشور ما نمی‌توان قیمت ثابتی برای گیفت کارت ها در نظر گرفت.

قیمت گیفت کارت های موجود در بازار، بر اساس قیمت دلار کم و زیاد میشود و کاربران بازی پابجی برای دریافت این گیفت کارت ها باید قیمت ها را لحظه ای چک کرده و در صورت نیاز خرید کنید.

یکی دیگر از راه های کسب یوسی در بازی پابجی شرکت در مسابقات رویال پس می باشد، شاید بگویید با شرکت در این مسابقات باید یوسی پرداخت کنیم، اما نگران این موضوع نباشید، با شرکت در این رقابت ها، هرچقدر هم که یوسی پرداخت کنید، در انتها و در صورت پیروزی در این مسابقات یوسی های بسیار زیادی را به عنوان جایزه و پاداش دریافت می کنیم و می توانید با استفاده از آن تجهیزات خود را گسترش داده و به مراحل بالاتری از این بازی جذاب برسید.
منبع:

 

https://seemorgh.com/product-services/reportage/453458-بررسی-تمامی-روش-های-رایگان-و-پولی-در-تهیه-و-خرید-یوسی-پابجی/

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن