کنفرانس جهانی صنعت قهوه در دبی با واکنش های زیادی روبرو شد!

به گفته برگزارکنندگان، این رویداد تاکنون شاهد ثبت بیش از 1500 شرکت و برند بین المللی، منطقه ای و محلی بوده است

توسط ABDOOSNEWS در 26 دی 1401

به گفته برگزارکنندگان، این رویداد تاکنون شاهد ثبت بیش از 1500 شرکت و برند بین المللی، منطقه ای و محلی بوده است.

صنعت قهوه

این نمایشگاه در سالن 5 و 6 Za'beel در مرکز تجارت جهانی دبی (DWTC) برگزار می شود.
سازمان دهندگان گفتند که انتظار می رود کنفرانس جهانی آتی صنعت خرید قهوه در دبی با استقبال زیادی روبرو شود و تعداد بازدیدکنندگان در سال جاری دو برابر شود.

به گفته DXB Live، که میزبان کنفرانس با Specialty Coffee Association است، این رویداد قبلاً شاهد ثبت بیش از 1500 شرکت و برند بین المللی، منطقه ای و محلی بوده است.

این نمایشگاه در سالن 5 و 6 Za'beel در مرکز تجارت جهانی دبی (DWTC) برگزار می شود.

این نمایشگاه برای دومین سال متوالی در دبی میزبانی می‌شود، و امسال رهبران و متخصصان صنعت از جمله کشاورزان، بازرگانان، آبجوسازان، توزیع‌کنندگان، شرکت‌های کوچک و متوسط، صاحبان کافه‌ها، آبجوسازی‌ها، هتل‌ها، باریستاها، و علاقه‌مندان به قهوه و خبره‌ها از سراسر جهان را گرد هم می‌آورد. جهان برای کشف فرصت های جدید در این بخش.

این رویداد به دنبال ایجاد موفقیت در رویداد سال گذشته است که 6000 بازدیدکننده تجاری داشت. دبی اولین شهر خارج از آمریکا و اروپا است که میزبان این رویداد جهانی است.

حدود 30 کشور از جمله برزیل، یونان، فرانسه، کلمبیا، ترکیه، سوئیس، هند، چین و بریتانیا در نمایشگاه امسال شرکت خواهند کرد.

خالد الحمادی، معاون ارشد DXB LIVE، گفت که دنیای قهوه دبی جایگاه امارت را به عنوان قطب منطقه‌ای و جهانی صنعت قهوه افزایش خواهد داد.

این نمایشگاه از بخش های تجاری، اقتصادی و گردشگری در کشور حمایت می کند و به شهرت دبی به عنوان یک مقصد جهانی پیشرو برای تجارت، سرمایه گذاری و گردشگری می افزاید.

او گفت: "پاسخ گسترده ای که این رویداد از طرف سهامداران صنعت از سراسر جهان دریافت کرد، نشان دهنده اعتماد جامعه جهانی به نقش دبی به عنوان یک مرکز تجاری و مرکزی برای قهوه است."

خالد الحمادی، معاون ارشد DXB LIVE

موقعیت استراتژیک دبی و توانایی آن در ارائه خدمات تجاری در کلاس جهانی، آن را به یک مرکز بزرگ تبدیل کرده است که برخی از کشورهای عمده تولیدکننده قهوه جهان را با بازارهای مصرف کننده با رشد سریع و با ارزش در خاورمیانه و اروپا مرتبط می کند.

پیش‌بینی می‌شود بازار قهوه خاورمیانه و آفریقا بین سال‌های 2022 تا 2027 با CAGR 7.5 درصد رشد کند، در حالی که انتظار می‌رود بازار قهوه امارات متحده عربی بین سال‌های 2021 تا 2027 با CAGR 8.3 درصد رشد کند.

بازدیدکنندگان World of Coffee Dubai 2023 این فرصت را خواهند داشت تا در بسیاری از رویدادها و فعالیت های منحصر به فرد از جمله اتاق حجامت، بار دم و دهکده برشته کن شرکت کنند.

به غیر از کارگاه‌ها و سخنرانی‌ها، این رویداد همچنین تعدادی مسابقات از جمله مسابقات قهرمانی باریستا ملی امارات متحده عربی، جایزه طراحی قهوه و مسابقه بهترین محصول جدید را برگزار می‌کند.

منبع: فارسی کلاب

آخرین مطالب