کرایه ماشین داخل فرودگاه جزیره کیش

اجاره خودرو در فرودگاه کیشتصمیم دارید به کیش سفر کنید و به دنبال اجاره ماشین در فرودگاه کیش هستید؟ با ما با مق

توسط ABDOOSNEWS در 5 آبان 1399

اجاره خودرو در فرودگاه کیش

تصمیم دارید به کیش سفر کنید و به دنبال اجاره ماشین در فرودگاه کیش هستید؟ با ما با مقاله نوشته شده توسط سایت پدال همراه باشید


تفریحات آبی رنگ , پاساژگردی , بوستان آبی‌رنگ , گونه های رستوران­ها و کافه ولی رانندگی در مرحله جزیره خیر فقط چهت نیل به هدف های شما یاری کننده و به صرفه است ; بلکه خویش هم نوعی تفریح هیجان­انگیز به شمار می­آید . خودروهای گوناگون آمریکایی , لوکس , شاسی بلند , آفرود , کروک و اسپرت تجربه­ی مختلفی را برای شما به ارمغان می­آورند ; به ویژه در شب­های جزیره در خیابان­های در حدود کنار دریا هنگامی که باد ملایم خنک شبانه می­وزد هیچ چیز به اندازه­ی رانندگی در خیابان­ها احساس نیکی به شما نخواهد اعطا کرد



نحوه­ی اجاره ماشین در فرودگاه کیش


وب سایت ما 24 ساعته آماده­ی ارائه سرویس و رزرو اتومبیل درخواستی شما است شما ماشین را در هرکجا که بخواهید می­توانید تحویل بگیرید , در هتل , در اقامتگاه , در نشانی درخواستی شما , در فرودگاه , ساعت ها تحویل هم از 8 صبح تا 10 شب با دقت به التماس شما خواهد بود . در صورتیکه از بدو ورود به فرودگاه نیاز به اتومبیل دارید کافی ست با هماهنگی گذشته با ما اتومبیل خویش را رزرو و کاسه کمتر از یک ساعت از زمان وصال شما به فرودگاه آن را اخذ فرمایید .


وب سایت ما 24 ساعته آماده­ی ارائه سرویس و رزرو اتومبیل درخواستی شما است شما ماشین را در هرکجا که بخواهید می­توانید تحویل بگیرید , در هتل , در اقامتگاه , در نشانی درخواستی شما , در فرودگاه , ساعت ها تحویل هم از 8 صبح تا 10 شب با دقت به التماس شما خواهد بود . در صورتیکه از بدو ورود به فرودگاه نیاز به اتومبیل دارید کافی ست با هماهنگی گذشته با ما اتومبیل خویش را رزرو و کاسه کمتر از یک ساعت از زمان وصال شما به فرودگاه آن را اخذ فرمایید .


پروسه رنت یا این که اجاره ماشین در فرودگاه دوچندان سهل وآسان است شما بعداز مراجعه به وبسایت ما و اخذ داده ها خودروها , اتومبیل متبوع خویش را گزینش کرده و در تارنما به صورت آنلاین رزرو می­کنید یا این که با کمپانی ما تماس می­گیرید پرسنل ما بعداز اخذ داده ها شما نظیر ساعت پرواز و زمان وصال به فرودگاه موقعیت حتمی را برای تحویل اتومبیل در فرودگاه مهیا می­کنند و به محض وصال شما با عقد قرارداد و اخذ مدارکتان , اتومبیل مورد نظرتان را به شما تحویل خواهند بخشید و در غایت هم در طول و مکانی که شما تعیین می­کنید اتومبیل را تحویل خوا هیم گرفت و مبلغ ضمانت و مدارک هم به شما عودت می­شوند .مراحل رنت یا اجاره خودرو در فرودگاه بسیار آسان است شما پس از مراجعه به سایت ما و دریافت اطلاعات خودروها، ماشین مورد نظر خود را انتخاب کرده و در سایت به طور آنلاین رزرو می¬کنید یا با شرکت ما تماس می¬گیرید کارمندان ما پس از دریافت اطلاعات شما مثل ساعت پرواز و زمان رسیدن به فرودگاه شرایط لازم را برای تحویل خودرو در فرودگاه فراهم می¬کنند و به محض رسیدن شما با عقد قرارداد و دریافت مدارکتان، خودرو مورد نظرتان است

پروسه رنت یا این که اجاره ماشین در فرودگاه دوچندان سهل وآسان است شما بعداز مراجعه به وبسایت ما و اخذ داده ها خودروها , اتومبیل متبوع خویش را گزینش کرده و در تارنما به صورت آنلاین رزرو می­کنید یا این که با کمپانی ما تماس می­گیرید پرسنل ما بعداز اخذ داده ها شما نظیر ساعت پرواز و زمان وصال به فرودگاه موقعیت حتمی را برای تحویل اتومبیل در فرودگاه مهیا می­کنند و به محض وصال شما با عقد قرارداد و اخذ مدارکتان , اتومبیل مورد نظرتان را به شما تحویل خواهند بخشید و در غایت هم در طول و مکانی که شما تعیین می­کنید اتومبیل را تحویل خوا هیم گرفت و مبلغ ضمانت و مدارک هم به شما عودت می­شوند .مراحل رنت یا اجاره خودرو در فرودگاه بسیار آسان است شما پس از مراجعه به سایت ما و دریافت اطلاعات خودروها، ماشین مورد نظر خود را انتخاب کرده و در سایت به طور آنلاین رزرو می¬کنید یا با شرکت ما تماس می¬گیرید کارمندان ما پس از دریافت اطلاعات شما مثل ساعت پرواز و زمان رسیدن به فرودگاه شرایط لازم را برای تحویل خودرو در فرودگاه فراهم می¬کنند و به محض رسیدن شما با عقد قرارداد و دریافت مدارکتان، خودرو مورد نظرتان کارمندان ما پس از دریافت اطلاعات شما مثل ساعت پرواز و زمان رسیدن به فرودگاه شرایط لازم را برای تحویل خودرو در فرودگاه فراهم می­کنند و به محض رسیدن شما با عقد قرارداد و دریافت مدارکتان، خودرو مورد نظرتان را به شما تحویل خواهند داد و در نهایت نیز در زمان و مکانی که شما انتخاب می­کنید خودرو را تحویل خواهیم گرفت و مبلغ ضمانت و مدارک نیز به شما عودت می­شوند.

شرایط و مدارک مورد نیاز اجاره خودرو در فرودگاه کیش

برای این که بتوانید خودرو خود را در فرودگاه تحویل بگیرید باید شرایط زیر را رعایت کنید:

  • دانستن و رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی در جزیره
  • فراهم کردن مدارک لازم که شامل موارد زیر می­شود:
  • کارت شناسایی
  • گواهینامه رانندگی
  • چک به مبلغ ارزش کل خودرو
  • پرداخت ودیعه بسته به نوع خودرو و ارزش آن
  • ارسال عکس بلیط هواپیما
  • 500 هزار تومان برای خلافی خودرو
  • حداقل زمان رنت ماشین ۱ روز است و اگر مدت اجاره شما بیش از ۳ روز باشد شامل تخفیف بیشتری می­شوید.
  • عقد قرارداد اجاره خودرو
  • استفاده­ی روزانه حداکثر 200 کیلومتر
  • هزینه­ی بنزین بر عهده اجاره­کننده است که در صورت داشتن کارت سوخت می­توانید از آن استفاده کنید.
  • در صورت مشکل فنی در خودرو شرکت عهده­دار آن خواهد بود اما در صورت تصادف و یا ایجاد مشکل در بدنه جبران خسارت بر عهده اجاره کننده است.
  • تحویل خودرو در فرودگاه هیچ هزینه­ی اضافه­ای برای شما نخواهد داشت اما در صورت رزرو ماشین، مبلغ کرایه­ی یک روز خودرو را می­پردازید و مابقی هزینه و مدارک در فرودگاه از شما دریافت خواهد شد.

شایان ذکر است تمامی خودرو های نوین رنت هنگام تحویل به مشتری کارواش و ضد عفونی شده و طبق پروتکل های بهداشتی به شما تحویل داده خواهد شد. اکثر ماشین ها مدل جدید و صفر هستند و هیچ گونه مشکل فنی ندارند.

انواع خودرو برای اجاره در جزیره­ی کیش و قیمت آن­ها

خودروهای شرکت نوین رنت در 5 دسته­ی زیر تقسیم بندی شدند که می­توانید آن­ها را در صفحه­ی اصلی سایت مشاهده کنید:

  • ماشین­های اقتصادی و کم­هزینه
  • ماشین­های اسپرت و جوان پسند
  • ماشین­های شاسی بلند و 7 نفره
  • ماشین­های لوکس و خاص
  • ماشین ون

اجاره­ی ماشین­ها از کرایه روزی 450 هزار تومان تا 4 میلیون تومان خواهد بود، بستگی دارد که به دنبال چه تجربه­ای برای رنت ماشین هستید اگر صرفا برای رفت­وآمد در جزیره و رسیدن به مقصد خود می­خواهید ماشین اجاره کنید خودروهای کره­ای مثل هیوندا اکسنت، کیا ریو، هیوندا النترا، کیا سراتو و کیا اپتیما در دسته­ی خودروهای اقتصادی مناسب شما خواهد بود، اما اگر به دنبال تجربه­ای هیجان انگیز و استفاده از خودروهای خاص هستید ما به شما ماشین­های کروک و لوکس را پیشنهاد می­کنیم مثل شورلت کامارو. شرکت ما حتی برای نفرات بالا و آفرود نیز خودروهایی مثل هامر ایچ، تویوتا فورچونر و شاسی بلندهایی مثل نیسان جوک و هیوندا اسپورتج در اختیار دارد که کرایه­ی آن­ها از روزی 500 هزار تومان به بالاست.

پس اگر به دنبال اجاره­ی ماشین به محض ورود خود به فرودگاه هستید شرکت نوین رنت با در اختیار داشتن انواع خودروها و بهترین قیمت­ها آماده­ی ارائه­ی خدمات به شما مسافر عزیز است. امیدواریم با استفاده از خدمات کرایه خودو نوین رنت خاطره­ی متفاوتی از سفر به جزیره کیش را در ذهن بسپارید.

منبع:

https://bit.ly/3dVcVia



آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن