چندین توافق نامه دفاعی با هند پیش از انتخابات در ایالات متحده ممکن است ، هند و ایالات متحده ممکن است مذاکرات 2 + 2 را اعلام کند

[ad_1] مذاکرات 2 + 2 که در اوایل سال 2018 و 2019 برگزار شد (عکس پرونده)دهلی نو: ممکن است چندین توافق مهم در ب

توسط ABDOOSNEWS در 5 آبان 1399
[ad_1]
چندین توافق نامه دفاعی با هند پیش از انتخابات در آمریکا ممکن است در مذاکرات 2 + 2 اعلام شود

مذاکرات 2 + 2 که در اوایل سال 2018 و 2019 برگزار شد (عکس پرونده)

دهلی نو:

ممکن است چندین توافق مهم در بخش دفاع بین هند (هند) و آمریکا قبل از انتخابات رئیس جمهور ایالات متحده در 3 نوامبر وجود داشته باشد. می توان آن را طی مذاکرات 2 + 2 در تاریخ 27 اکتبر بین دو کشور اعلام کرد. این مکالمه در حالی صورت می گیرد که بین هند و چین در لاداخ یک کشمکش نظامی وجود دارد.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید - رابطه آمریکا و هند هرگز چنین قوی نبوده است: نیکی هیل

پیش از مذاکرات ، وزارت امور خارجه آمریکا گفته بود که از هند به عنوان یک قدرت منطقه ای پیشرو و یک قدرت جهانی استقبال می کند. ایالات متحده در مورد همکاری نزدیک هند با شورای امنیت سازمان ملل در دوره بعدی خود خوش بین است. این وزارتخانه گفت كه مقامات ارشد دولت دونالد ترامپ رئیس جمهور دونالد ترامپ (دونالد ترامپ) همچنین با نخست وزیر نارندرا مودی ، دیگر رهبران ارشد دولت و مشاغل تجاری دیدار خواهند كرد. طبق این گفتگوها ، مشارکت استراتژیک جهانی ایالات متحده و هند پیش خواهد رفت. همچنین تولید و توسعه مشترک بسیاری از تکنیک ها و سلاح های نظامی را نشان داده است.

دو به علاوه دو گفتگوی مرحله سوم
این مرحله سوم مذاکرات دو به علاوه دو سطح بین هند و آمریکا است. تحت دو به علاوه دو ، وزرای خارجه و وزرای دفاع دو کشور درباره موضوعات استراتژیک گفتگو می کنند. وزیر خارجه آمریکا و مایك پونپیو و وزیر دفاع ماركتی اسپر نیز برای شركت در این گفتگو كه در دهلی نو برگزار می شود ، عازم هند شده اند. به نمایندگی از هند ، وزیر دفاع راجنات سینگ و وزیر خارجه اس جیشانکار نماینده این کشور در مذاکرات خواهند بود. این مذاکرات هشت ماه پس از سفر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به هند در حال انجام است. این چهارمین سفر پونپیو به عنوان وزیر خارجه آمریکا از دولت ترامپ است.

همچنین در مورد همکاری های امنیتی منطقه ای رایزنی خواهد شد
دو کشور درباره موضوعات همکاری های امنیتی منطقه ای ، مشارکت دفاعی و اطلاعاتی ، گفتگو بین ارتش ها و تجارت دفاعی گفتگو خواهند کرد. طبق گفته دولت ترامپ ، با پیشبرد توافق BECA ، مشارکت اطلاعات جغرافیایی بین هند و نیروهای آمریکایی تقویت شده است. همچنین پیشرفت بیشتری در زمینه به اشتراک گذاشتن اطلاعات استراتژیک بین ارتش ها و وزارتخانه های دفاع دو کشور حاصل شده است. این توافق نامه در حین گفتگوهای Toulest2 قابل فسخ است. در اوایل سپتامبر 2018 ، این گفتگو در دهلی و در سال 2019 در واشنگتن برگزار شد.

اطلاعات مهم را می توان بین ارتش ها به اشتراک گذاشت
با توافق BECA ، ایالات متحده قادر خواهد بود به سرعت اطلاعات مهم مناطق حساس جغرافیایی را از طریق ماهواره نظامی خود با هند به اشتراک بگذارد. هفته گذشته ، ایالات متحده گفت که در حال تماشای دقیق بن بست هند و چین در لاداخ است. او در حال اشتراک اطلاعات با هند است و نمی خواهد اوضاع بدتر شود.

مشارکت چهارگانه قبلاً تأیید شده است
مشارکت چهار جانبه ایالات متحده ، هند ، ژاپن و استرالیا قبلاً تصویب شده است. در جلسه ای به رهبری ایالات متحده در توکیو ، چهار کشور متعهد شدند که با یکدیگر همکاری کنند. مالابار همچنین سال آینده به همراه هند ، ایالات متحده آمریکا ، ژاپن و استرالیا تمرینات دریایی را انجام خواهد داد. برای اولین بار پس از سال 2007 ، استرالیا نیز در آن شرکت خواهد کرد.

پونپیو توییت کرد
وزیر امور خارجه آمریکا یکشنبه شب در توییتی گفت که قصد دارد به تور هند ، سریلانکا ، مالدیو و اندونزی سفر کند. وی گفت كه آمریكا به همراه متحدان منطقه ای خود از حركت آزاد و امنیت شدید در منطقه هندو-اقیانوس آرام اطمینان حاصل خواهد كرد.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن