چراغ پسوان در یک فیلم ویروسی به یک ویدیو ویروسی حمله کرد ، می گوید که آخرین آرزوی پدران برآورده می شود - وقتی دونالد ترامپ می گوید BJP هیچ ارتباطی با من ندارد ، سپس نیتیش باور خواهد کرد:

[ad_1] دهلی نو: به عنوان بخشی از مرحله اول انتخابات مجلس بیهار ، نظرسنجی در 71 حوزه انتخابیه 16 منطقه ایالت د

توسط ABDOOSNEWS در 8 آبان 1399
[ad_1]
دهلی نو:

به عنوان بخشی از مرحله اول انتخابات مجلس بیهار ، نظرسنجی در 71 حوزه انتخابیه 16 منطقه ایالت در ساعت 6 بعد از ظهر روز چهارشنبه به پایان رسید. انتخابات پس از شکست در NDA بسیار هیجان انگیز شده است. تمام قدرت توسط همه طرفین ریخته شده است. به تازگی ، ویدئویی از رهبر LJP ، چراغ پسوان ، ویروسی شد که براساس آن مخالفان وی او را متهم کردند که او غم مرگ پدرش را ندارد. پنجشنبه ، چراغ پاسوان در مورد همه چیز با NDTV صحبت کرد. چراغ گفت که درست است که او حتی وقت نکرد تا از مرگ پدرش ناراحت شود. وی گفت که من با وظایف خود در حزب در ارتباط هستم. من هم باید آرزوی پدرم را برآورده کنم. همچنین ، رهبر LJP گفت که طبق قوانین موجود در بهار من نمی توانم از خانه بیرون بروم. در چنین شرایطی مجبور شدم از طریق ویدئو با مردم ارتباط برقرار کنم.

همچنین بخوانید

وی همچنین گفت که آیا من باید به نیتیش کومار ثابت کنم که چگونه دلم برای پدرم تنگ شده است؟ یا اینکه غم من درست است یا نه. چراغ پسوان با ابراز ناراحتی از حادثه مونگر گفت که اگر این موضوع در دست دولت ایالت بود ، اقدامی صورت نمی گرفت. وی همچنین این حادثه را محکوم کرد. چراغ پاسوان این سال را مطرح كرد كه چه كسی دستور شلیك به مونگر را صادر كرده است؟

وقتی از طرف NDTV از او س askedال شد که در کل بیهار این بحث وجود دارد که نخست وزیر 6 تجمع انجام داده است ، حتی یک بار هم در مورد شیراگ چیزی نگفته است ، هیچ وضعیتی روشن نیست ، رهبران JDU منتظرند امروز می گفتم ، فردا می گویم. بنابراین ، آیا PM عمداً سردرگمی ایجاد کرده است.

در پاسخ ، رهبر LJP گفت که فراتر از درک من این است که رهبران BJP هر روز به Nitish Kumar رضایت می دهند که BJP هیچ ارتباطی با چراغ ندارد. هنوز چرا آنها از این موضوع راضی نیستند؟ با تشدید تنش ، وی گفت كه تا كنون از نخست وزیر خبری نخواهد داشت ، حتی در آن صورت نیز راضی نخواهد بود. من فکر می کنم بعد از نخست وزیر ، دوست دارم از رئیس جمهور یا رئیس جمهور سایر کشورها یا حتی رئیس جمهور آمریکا صحبت کنم. چراغ پاسوان گفت که پس از 10 نوامبر ، نیتیش کومار دیگر رئیس وزیر بحار نخواهد بود. وی همچنین ادعا کرد که بعد از مرحله اول موجی از خوشحالی در بین کارگران است.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن