چرا یوسی در بازی پابجی به میزان زیادی مهم است؟

پول یوسی که با نام دلار پابجی هم شناخته می شود، در واقع یک نوع  ارز رایج در این بازی است و با داشتن آن گی

توسط ABDOOSNEWS در 20 تیر 1400

پول یوسی که با نام دلار پابجی هم شناخته می شود، در واقع یک نوع  ارز رایج در این بازی است و با داشتن آن گیمرها می‌توانند هرآنچه را که در فروشگاه بازی موجود خریداری کنند.

 به همین خاطر هم خرید یوسی برای بسیاری از گیمرها دارای اهمیت ویژه ای است. برای توضیح روشن تر و دقیق تر این ارز باید بدانید که یوسی مخفف عبارت unknown cash است و به پولی اطلاق می شود که برای پرداخت داخل بازی طراحی شده است. شما با کمک آن می توانید از امکانات بازی به بهترین وجه لذت ببرید.

به صورت خلاصه می توان گفت که: ”پول یوسی پابجی موبایل مخفف Unknown Cash است و همانطور که از نامش پیداست، پول نقد است که برای خرید اقلام مختلف در بستر بازی استفاده می شود.”

همانگونه که اشاره شد بازی پابجی موبایل دارای یک استور است و در این فروشگاه امکانات و تجهیزات خاصی برای فروش وجود دارد که به کمک پرداخت درون برنامه ای‌ می توان آنها را تهیه کرد. از جمله این امکانات به انواع لباس، پک لباس، انواع سلاح و مهمات و تجهیزات نظامی اشاره کرد که با خریداری آنها بازی شما رنگ و لعاب خواهد گرفت و بر هیجان آن خواهد افزود.

یکی دیگر از مهمترین مزایا و کاربردهایی که خرید پول یوسی پابجی موبایل به همراه دارد این است که به کمک آن می توانید در زقابت های خاصی که با نام‌های رویال پس و الیت رویال پس شناخته می شود، شرکت کنید.

 

این را نیز بخوانید: همه چیز در خصوص یوسی پابجی و چیستی آن

 

حال شاید سوال شود که شرکت در این رقابلت ها چه مزیتی دارد و در روند بازی چه نقشی دارد؟ در پاسخ به این سوال مهم به ویژه برای شما اگر یک گیمر تازه‌کار هستید باید گفت که با شرکت در این نوع رقابت ها و عملیات ها در صورتی که به پیروزی برسید، چند برابری که یوسی برای شرکت در رقابت‌ها خرج کرده‌اید به شما تعلق خواهد گرفت.

 

به همین دلیل است که می گوییم امروزه یوسی در بازی پابجی از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار می باشد و برای گیمر های حرفه ای یک امر جدایی ناپذیر در بازی پابجی می باشد، شما هم می توانید با استفاده از روش های موجود، یوسی های زیادی را خرید کرده و در بازی پابجی از آن استفاده کرده و لذت ببرید.

آخرین مطالب