ویروسی: سفره هوشمند به شما پیشنهاد می دهد با مواد تشکیل دهنده روی آن چه چیزی بپزید

[ad_1] این سفره هوشمند می تواند به تشخیص مواد غذایی قرار گرفته در بالای آن کمک کند.نکات برجستهاین روزها بسیار

توسط ABDOOSNEWS در 8 آبان 1399
[ad_1]
ویروسی: سفره هوشمند به شما پیشنهاد می دهد با مواد تشکیل دهنده روی آن چه چیزی بپزید

این سفره هوشمند می تواند به تشخیص مواد غذایی قرار گرفته در بالای آن کمک کند.

نکات برجسته

  • این روزها بسیاری از موارد ما به اینترنت متصل هستند
  • محققان پارچه ای هوشمند برای کشف غذا اختراع کرده اند
  • پارچه همچنین می تواند دستورالعمل هایی را براساس آنچه موجود است پیشنهاد دهد

تلفن های هوشمند فقط نوک کوه یخ بودند. ما در حال حاضر تقریباً همه چیزهایی که به اینترنت مرتبط هستند را داریم - ساعت های هوشمند به توسترهای هوشمند و حتی جاروبرقی های هوشمند! فناوری زندگی ما را با سرعت بالایی مختل می کند و ما به طور روزافزونی به یک "دستیار" که کار خود را انجام می دهد ، عادت می کنیم. اگر فکر می کردید که همه چیز "هوشمند" احتمالاً قبلاً اختراع شده است ، دوباره فکر کنید. گروهی از دانشمندان از دانشگاه های مختلف در سراسر جهان با مایکروسافت متحد شده اند و پارچه ای را ایجاد می کنند که هنگام قرار گرفتن در بالای آن می تواند غذا و نوشیدنی را حس کند.

سفره هوشمند با نام "Capacitivo" از شبکه ای از الکترودهای ساخته شده با پارچه رسانا ساخته شده است. سپس این تنظیمات با حدود 20 ماده غذایی مختلف بررسی شد و پارچه هوشمند آنها را با دقت 94.5٪ تشخیص داد. این نوآوری در سی و سومین سمپوزیوم سالانه رابط کاربری و فناوری که در اکتبر سال 2020 برگزار شد ، ارائه شد. محققان انتشارات خود را به صورت آنلاین و با یک فیلم و معرفی کوتاه به اشتراک گذاشته اند. نگاهی بیاندازید:

[embed]https://www.youtube.com/watch؟v=ITYGILCULPo[/embed]

اخبار

تبلیغ شده

"ما Capacitivo را ارائه می دهیم ، یک روش تشخیص اشیا contact مبتنی بر تماس برای پارچه های تعاملی ، با استفاده از سنجش خازنی. بر خلاف کار قبلی که روی اشیا met فلزی متمرکز شده بود ، روش ما اشیا non غیر فلزی مانند غذا ، انواع مختلف میوه ها ، مایعات و انواع دیگر اشیا that که اغلب در اطراف خانه یا محل کار یافت می شوند ، "در مقدمه تحقیق بخوانید.

علاوه بر این ، تحقیقات نشان داد که هنگامی که سفره هوشمند به یک بلندگوی هوشمند مانند Amazon Echo متصل می شود ، بسته به آنچه روی میز قرار داده است ، می تواند دستور العمل ها را به کاربر منتقل کند. اگرچه محصول کاملاً کم هزینه است ، اما در دسترس بودن برای فروش تجاری ممکن است مدتی طول بکشد.

درباره Aditi Ahujaآدیتی عاشق گفتگو و ملاقات با همفکران همفکر است (مخصوصاً آنهایی که مومیاهای گیاهی را دوست دارند). اگر شوخی های بد او و ارجاعات سایتک را دریافت می کنید ، یا اگر مکان جدیدی برای غذا خوردن به او پیشنهاد می کنید ، امتیازات دیگری کسب کنید.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن