این هفته در هوستون مواد غذایی حوادث: کاتا Robata گرداند و Musaafer آغاز بکار

اگر اجتماعی فاصله است در اثر و کافه ها و رستوران ها بسته هستند در خانه, خدمات, همیشه قوی هوستون مواد غذایی جام

توسط ABDOOSNEWS در 29 اردیبهشت 1399

اگر اجتماعی فاصله است در اثر و کافه ها و رستوران ها بسته هستند در خانه, خدمات, همیشه قوی هوستون مواد غذایی جامعه همچنان به کامیون ، در این هفته شما می توانید از رستوران های محلی با انجام ساخت و یا رزرو برای ناهار خوردن در سرویس یاد بگیرند که چگونه برای ایجاد یک سرو تخته ماهی قزل آلا, دریافت پرواز tacos و مطالعه کردن یکی از بهترین شراب زیرزمینهای در شهر است.

چهار شنبه, مارس 18

کاتا Robata دوباره باز می شود برای ناهار خوردن در خدمات

کاتا Robata, 3600 کربی باز در رستوران غذاخوری در روز دوشنبه به عنوان تیم کار کرده است سخت به اجرای گسترده استانداردهای ایمنی در اتاق ناهار خوری پاسیو و حمام و قرار دادن سیاست ها و روش های در محل برای ایمنی کارکنان و مهمانان. رستوران را 84 صندلی های در دسترس برای ناهار خوری در سراسر اتاق ناهار خوری و پاسیو با هر جدول از هم جدا شده توسط شش فوت است. جدول زمان محدود به 60 دقیقه در ناهار در 90 دقیقه در شام با ناهار روزانه از ظهر تا 2:30 بعد از ظهر (آخرین صندلی در 2); شام یکشنبه-سه شنبه 5 تا 10:30 p. m. (آخرین صندلی در 10); و شام جمعه-شنبه 5 به 11 p. m. (آخرین صندلی در 10:30 p. m.). منظقه وانت را ادامه خواهد داد و شامل سفارش آنلاین اختصاص داده شده فضاهای پارکینگ و ساعت از ظهر تا 3 بعد از ظهر و 4 تا 8:30 p. m. روزانه. ناهار خوردن سوشی و ساشیمی, Wagyu katso sandos میسو خرچنگ ماکارونی و پنیر تند, سویا رامش و بیشتر.

این اولین Musaafer

پس از نزدیک به دو سال Shammi و Mithu ملک در دبی-بر اساس ادویه مسیر Co. اعلام مارس 18 رونمایی از Musaafer, 5115 Westheimer جاده در بالای شهر. هندی ترجمه از "مسافر" Musaafer به دنبال حمل و نقل مهمانان از طریق "چند لایه و بافت محیط زیست" برای یک جشن از هند پر جنب و جوش, مواد غذایی, فرهنگ, فصلی از طریق منوها.

انتظار می رود با شکوه آثار هنری و عتیقه و فرش و سقف کاملا آراسته با صنایع lampshades در ورودی و چندین فضای ناهار خوری و سالن همراه با منوی برجسته از جمله شامل سنتی هندی خیابان, غذا, pani پوری; تن ماهی چت خدمت در پشت روشن صفحه لهجه با قطره آووکادو, آلوچه و خانه ساخته شده, پنیر خامه ای و nali nihari (ماهیچه) در خدمت بیش از زعفران, گل کلم, ریزوتو و فلفل gremolata; و "مرغ کره تجربه"خدمت کلاسیک هند ظرف سه راه با کيفيت و روشن روشن سس گوجه فرنگی. موقت عامل ساعت یکشنبه تا پنج شنبه از 5-10 بعد از ظهر و جمعه و شنبه از 5-11 p. m. برای شام خدمات. ناهار و صبحانه آغاز خواهد شد در تاریخ بعد. رزرو آنلاین و یا تماس 713-242-8087.

این "Mensch از" کمپین راه اندازی

هوستون "Mensch از" کمپین به دنبال فروش درایو و آگاهی به شرکت متعلق به یهودیان و یهودی-اجرا و رستوران ها و خرده فروشان و کسب و کار در حالی که بالا بردن دلار برای کسانی که نیاز دارند از طریق فدراسیون یهودیان بیشتر هوستون و هوستون جامعه یهودی بنیاد COVID-19 اضطراری تجدید نظر شود.

بسیاری از اگر کسب و کار شرکت در حال اهدای تا 15 درصد از درآمد حاصل از فروش در روزهای دوشنبه در سراسر ممکن است با صف از جمله نیویورک Deli & شاپ و بیگل فروشگاه شیرینی, دسر, گالری نانوایی & Café, اسب سواری کوره در Eighteen36, Cuteheads بیشتر شکلات و پذیرایی و سه برادر نانوایی. مشاهده کامل وارد زمین آنلاین. وجوه مطرح شده از طریق Mensch از کمپین برای COVID-19 اضطراری درخواست تجدید نظر را ارائه فوری نیازهای اساسی به افراد خانواده و سالمندان از جمله مواد غذایی و پزشکی و لوازم خانگی و همچنین پرداخت اجاره و آب و برق و دیگر لازم صورت حساب.

پنج شنبه, مارس 19

ناهار خوردن در سرویس آغاز می شود, در رنگین کمان, تسلیم

رنگین کمان تسلیم, 2011 الا باز خواهد شد در روز سه شنبه برای ناهار خوری و برای آماده شدن این تیم دوباره طراحی فضای ناهار خوری و استفاده از فن آوری دیجیتال برای فهرست شراب. به منظور جلوگیری از توزیع چند صفحه یک بار-استفاده از شراب لیست تسلیم چاپ یک کد QR بر روی تمامی منوها. مهمان می تواند با اسکن کد با دوربین گوشی خود (هیچ نرم افزار مورد نیاز) و گرفته به آنلاین فهرست شراب است که اجازه خواهد داد که آنها را به مطالعه آن شخصی خود را در دستگاه. ناهار خوردن در ساعت سه شنبه ها – جمعه ها 11:30 صبح تا 9 بعد از ظهر; شنبه 5:30 تا 10 شب و روزهای یکشنبه از 10:30 صبح تا 9 بعد از ظهر

پنج شنبه, آوریل 23

درایو از طریق در شهری برداشت شنبه بازار کشاورز

شهری برداشت شنبه بازار کشاورزان در حال حاضر ارائه درایو از طریق سرویس علاوه بر باز هوا بازار, باز بودن هر شنبه. مشتریان می توانند سفارش آنلاین مورد علاقه خود را با فروشنده و مهمانان را به طبقه دوم پارکینگ در نزدیکی آسانسور در شهری برداشت کشاورزان در بازار, 2752 بوفالو سریع السیر بین 8:30 صبح و 11:30 صبح به انتخاب کنید تا سفارشات خود را.

Feges BBQ Pop-Up در بهار شاخه ایجاد کرد خرید

Feges BBQ است که در ادامه به راه اندازی پارکینگ آینده آن محل در بهار شاخه ایجاد کرد مرکز خرید 8217 نقطه بلند. سر وجود دارد از ساعت 9 صبح تا 1 بعد از ظهر در روزهای شنبه به سهام تا در bbq به صورت فله از جمله گوشت سینه, کشیده, گوشت خوک, گوشت, دنده, سوسیس دودی کشیده مرغ و بوقلمون; به علاوه کل خوک و گوشت گاو زمین. سفارشات باید قرار داده شده در جمعه 6 p. m. برای شنبه وانت. هنگامی که شما در رسیدن به پارکینگ دنبال یک چادر و یک Feges BBQ ثبت نام. پارک و رویکرد جدول از یک فاصله امن و اجازه دهید کارکنان خود را می دانم که نام خود را سفارش دهید. آنها خواهد شد و سپس جای خود را در کیسه های روی میز برای انتخاب کنید تا.

یکشنبه, مارس 24

یکشنبه Feges BBQ Pop-Up در جای شب بسر بردن

علاوه بر آن گسترش ساعت در Greenway پلازا (شنبه تا جمعه), Feges BBQ میزبانی یکشنبه مونترو Pop-Up در پارکینگ در جای شب بسر بردن, 1972 Fairview از 9 صبح تا 1 بعد از ظهر ارائه همان منو به عنوان شنبه, پاپ آپ, با سرد و خلاء مهر و موم شده BBQ به صورت فله از سینه و گوشت خوک کشیده برای دودی ترکیه و سوسیس به علاوه دو طرف از جمله پخت و پز collards شیرین, سیب زمینی موز مش و لود سالاد سیب زمینی. سفارشات باید روز جمعه در 6 p. m.

"روستایی ارائه Kyle آشپزخانه"

در این قسمت از "روستایی ارائه Kyle های" FreeRange مفاهیم مالک Kyle Noonan تدریس خواهد شد بینندگان چگونه به روستایی را سرو تخته ماهی قزل آلا و مسحور سنگ مشخصی انار شربت ابلیمو. این قسمت را هوایی روز یکشنبه 17 مه در روستایی را IGTV در 7 p. m. و موسیقی مهمان E. B. جوان انجام خواهد شد آکوستیک مجموعه در Noonan حیاط خلوت در حالی که او را پخت و پز. مهمانان می توانید سفارش خود را سرو تخته ماهی قزل آلا برای ناهار خوردن و یا بایگانی اطلاعات در روستایی, 1836 پولک.

You can now snag Fly By Tacos at The Tasting Room Uptown Park.گسترش

شما هم اکنون می توانید مانع پرواز Tacos در اتاق مزه بالای شهر پارک.

عکس Beto Gutierrez

اجتماعی فاصله ویژه

پرواز تاکو شرکت در اتاق مزه بالای شهر پارک

اتاق مزه مالک و بنیانگذار LASCO شرکت های جری Lasco ایجاد کرده است پرواز با تاکو شرکت تاکو سرویس های موجود در این اتاق مزه, بالای شهر, پارک, 1101-18 بالای شهر پارک ارائه منظقه tacos گردد توسط آشپز Beto گوتیرز سابق اجرایی آشپز Añejo در هوستون. آغاز این پنج شنبه, مارس 19 دریافت سریع داغ و تازه صبحانه tacos روزانه از 7 تا 9 صبح دوشنبه از طریق جمعه و 8 to11 صبح روز شنبه. دانلود "نان تست را خارج و تحویل" برنامه به سفارش.

ناهار خوردن در و به در دیوانه و BCN

در حالی که این دو عامل با هم از آشپزخانه دیوانه در حالی که هر دو دیوانه, هوستون, 4444 Westheimer و BCN & طعم سنت, 4210, Roseland, در حال حاضر باز برای ناهار خوردن در خدمات و ارائه می شود به رفتن منو برای آینده قابل پیش بینی نیز هست. MAD جدید takeout منو ویژگی های ظروف مانند کبابی اسپانیایی chorizo با کشور نان چوب اخراج هشت پا و "patatas Canarias" با فلفل سبز و قرمز تند سس فلفل و توت فرنگی با موس لیمو-نعناع کمپوت به علاوه یکشنبه صبحانه (تماس به سوال در مورد گزینه های); در حالی که BCN را ارائه می دهد آنچوی از دریای Cantabrian اسپانیایی Ibérico ژامبون croquettes نمک درمان اسپانیایی cod با خورشتی سیب زمینی بوقلمون-بلدرچین شکم پر و ganache شکلات کیک با زغال اخته coulis. به منظور از دیوانه تماس 281-888-2770 و یا سفارش آنلاین. به منظور از BCN تماس 832-834-3411 و یا سفارش آنلاین.

DIY Handroll کیت در کاتا Robata


کاتا Robata, 3600 کربی ساخته شده یک روز مادر handroll کیت که خیلی محبوب آن را با اضافه کردن DIY handrolls به منو. کیت در خدمت دو و شامل دو فنجان سوپ میسو ورق نوری تازه, ماهی, برنج, julienned سبزیجات و پر کردن برای $55. محل آنلاین سفارش خود را برای منظقه وانت و یا تماس 713-526-8858 برای تحویل ($125) حداقل در عرض 5 مایل شعاع.

کوکتل و دسر کیت در برنان

کریول مورد علاقه برنان هوستون, 3300 اسمیت معرفی کرده است کیت برای آماده سازی یک انتخاب از امضای آن کوکتل—از هویج شیر پانچ و Creole خونین Marys به زغال اخته قطره لیمو Martinis و افرا, پیر Fashioneds و همچنین به عنوان معروف flambeed دسر موز پرورش. در دسترس برای اضافه کردن به خود را منظقه وانت و یا تحویل سفارشات کیت کامل آمده با دستورالعمل و تمام مواد تشکیل دهنده شما نیاز به آماده شدن هر دستور غذا (موز پرورش کیت حتی شامل یک فندک). خوب ناهار خوری اصلی است نیز قادر به ارائه آن انبار شراب به "به Geaux" مشتریان; و این تیم در حال حاضر ایجاد و راه اندازی اختصاصی شراب دخمه سایت جزئیات بیش از 2000 انتخاب در آن شراب نمونه کارها از جمله نادر و منحصر به فرد می یابد در قیمت با تخفیف. سفارشات در دسترس برای انتخاب کنید تا روزانه 3 تا 7 بعد از ظهر با 24 ساعت توجه کنید.

همه ماه

خون برادران BBQ همکاری در EggHaus لذیذ

به افتخار ملی کباب در ماه EggHaus لذیذ, 2042 شرق T C دلقک خواهد بود شامل سه آیتم های منو در همکاری با خون برادران BBQدر دسترس در سراسر ماه مه در EggHaus. دریافت گوشت خوک کشیده, پنیر کبابی (9 دلار) با خون برادران گوشت خوک کشیده ذوب شده پنیر گودا, Havarti و پنیر چدار و ترشی در خمیر ترش; گوشت خوک کشیده Kolache ($3.75) شامل خون برادران گوشت خوک کشیده, ترشی و سس bbq; و سینه بیسکویت ($9.50) با خون برادران سینه و سالاد کلم در یک پنیر چدار chive بیسکویت با یک کودک شوید ترشی در بالا.

تاکو ماه در Torchy را Tacos

خلاصه بعد از یک haitus, Torchy را تاکو را تاکو از ماه را در آن بازگشت این ماه است. خانه بدوش تاکو ویژگی های کبابی, فاهیتا گوشت گاو از گوشت کبابی پیاز chimichurri سس پنیر فتا و پیکو د گالوو نان ذرت مکزیکی آرد برای $5.95. تاکو معبد نیز با ارائه خانواده بسته همه چیز شما نیاز به تجربه Torchy را tacos در صفحه اصلی خود را با انتخاب از سبزیجات و گوشت و چیپس و پر کردن به همراه برنج و لوبیا (خدمت 4-5, $25); به علاوه margaritas برو.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن