همیلتون برنده Imola GP به عنوان کیف مرسدس هفتمین مسابقات قهرمانی سازندگان شد

[ad_1]

توسط ABDOOSNEWS در 11 آبان 1399
[ad_1]

مرسدس اکنون هفت قهرمانی با پیراهن برنده شده است و احتمالاً لوئیس همیلتون نیز در مسابقه بعدی در ترکیه هفتمین عنوان قهرمانی جهان را کسب خواهد کرد ، برابر مایکل شوماخر.

مرسدس اولین تیمی است که 7 عنوان سازنده پی در پی کسب می کند بسط دادن مشاهده عکس ها

مرسدس اولین تیمی است که 7 عنوان سازنده پی در پی کسب می کند

لوئیس همیلتون نود و سومین پیروزی خود در فرمول یک را به اتمام رساند که همچنین در مرسدس به پایان رسید و رکورد هفتمین قهرمانی متوالی خود را در ایمولا به دست آورد که رکورد فراری را در دوران مایکل شوماخر در اواخر دهه 90 و 2000 شکست می دهد. والتری بوتاس که از روی تیرک شروع کرده بود در اولین دوره خوب فرار کرد اما او صدمه به کف را گرفت که پیشرفت او را کند کرد.

rb124k

همیلتون و بوتاس با نتیجه 1-2 برنده شدند تا عنوان سازندگان را از آن خود کنند

ماکس ورستاپن از ردبول در ابتدای کار همیلتون را پشت سر گذاشت و در بیشتر مدت مسابقه به دنبال داغ بوتاس بود. همیلتون با دویدن بیشتر با دیر حفر کردن ، هر دو را سوار کرد و به دلیل بازنشستگی Esteban Ocon که یک ماشین ایمنی مجازی بسیار کوتاه را تحریک کرد ، خوش شانس شد. بعداً توسط ورستاپن پیشتاز بوتاس شد که به دلیل پنچر شدن لاستیک بازنشسته شد. این به این معنی بود که دانیل ریکیاردو در رنوع مجدد رنو به مقام سوم P3 رسید و دومین سکوی قهرمانی خود را بدست آورد.

بازنشستگی ورستاپن یک ماشین ایمنی دیرهنگام را تحریک کرد که بسته را به هم متصل کرد. در این دوره اتومبیل ایمنی ، جورج راسل هنگام تلاش برای گرم كردن لاستیك ها ، اتومبیل خود را تصادف كرد. در این دوره سرخیو پرز در Racing Point ، کارلوس Sainz Jr در McLaren و Daniil Kvyat در AlphaTauri به سمت لاستیک های نرم حرکت کردند. کیوات با پریدن از لکلرک در فراری امتیاز P4 را به دست آورد. لکلرک P5 قابل توجهی را در Ferrari و پس از آن پرز را در Racing Point در P6 دنبال کرد. کارلوس ساینز و لاندو نوریس به ترتیب P7 و P8 را در مک لارن مدیریت کردند. کیمی رایکونن مسلماً راننده خارج از مسابقه بود که P9 را از موقعیت مقدماتی P18 اداره می کرد - مدت طولانی حضور وی در لاستیک های متوسط ​​49 دور طول کشید که جای خوبی برای پرش به امتیاز بود.

0t9l0tio

لکلرک در P5 به پایان رسید و با دو پله صعود از جایگاه مقدماتی خود در P7 بالاتر رفت

اخبار

هم تیمی سابق فراری او ، سباستین وتل نیز در تلاش بود تا به امتیازات بپرد اما یک pitstop پر از گل فراری به معنای این بود که او فقط P12 را مدیریت کرد. هم تیمی رایکونن ، Giovinazzi در آلفا رومئو ، P10 را مدیریت کرد. نیکلاس لطیفی در P11 تنها ویلیامز را به پایان رساند ، در حالی که لنس استرول در Racing Point به سختی راهی P13 شد. رومن گروسژان در P14 در Haas به پایان رسید در حالی که هم تیمی اش کوین مگنوسن به دلیل سردرد بازنشسته شد. الکس آلبون پس از چرخش در هنگام راه اندازی مجدد پس از اتومبیل ایمنی از P5 ، در P15 در Red Bull به پایان رسید.

مرسدس اکنون هفت قهرمانی با پیراهن برنده شده است و احتمالاً لوئیس همیلتون نیز در مسابقه بعدی در ترکیه هفتمین عنوان قهرمانی جهان را کسب خواهد کرد. این پیروزی همچنین به این معنی بود که در دوره هیبریدی مرسدس در 100 مسابقه پیروز شده است. مرسدس به عنوان غالب ترین تیم خود رسماً جایگاه خود را در تاریخ این ورزش تثبیت کرده است. این پیروزی در زمان جالبی رقم می خورد زیرا همیلتون هنوز برای سال 2021 تأیید نشده است و توتو ولف ، پزشک تیم ، تمایل خود را برای ایفای نقش جدیدی در تیم نشان داده است.

نتایج Imola GP

1 لوئیس همیلتون مرسدس

2 Valtteri Bottas مرسدس + 5.783s

3 دانیل ریکیاردو رنو + 14.320s

4 Daniil Kvyat AlphaTauri + 15.141s

5 چارلز لکلرک فراری + 19.111s

6 Sergio Perez Racing Point + 19.652s

7 لاندو نوریس مک لارن + 21.131s

8 کارلوس ساینز مک لارن + 20،230s

9 مسابقه کیمی رایکونن آلفارومئو + 22.224s

10 Antonio Giovinazzi Alfa Romeo Racing + 26.398s

11 نیکلاس لطیفی ویلیامز + 27.135s

12 سباستین وتل فراری + 28.453s

13 Lance Stroll Racing Point + 29.163s

14 Romain Grosjean Haas + 32.935s

15 الکس آلبون ردبول + 56.984s

تمام نشد

سقوط جورج راسل ویلیامز

خرابی لاستیک Max Verstappen Red Bull

بیماری کوین مگنوسن هاس

کلاچ Esteban Ocon Renault

0 نظرات

موتور Pierre Gasly AlphaTauri

برای دریافت آخرین اخبار و بررسی های اتومبیل ، carandbike.com را در اینجا دنبال کنید توییتر، فیس بوک ، و مشترک کانال YouTube ما شوید.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب