نظر سنجی مجمع bihar 2020: نظر سنجی مرحله اول 71 صندلی در بحران کرونا - انتخابات بهار: آیا نیتیش کومار برای چهارمین بار پیروز خواهد شد؟ در مرحله اول رای گیری با 71 کرسی ادامه دارد

[ad_1] پاتنا: رای گیری در مرحله اول انتخابات مجمع بیهار در مرحله اول انتخابات مجمع بهار در ساعت 7 صبح رو

توسط ABDOOSNEWS در 7 آبان 1399
[ad_1]
پاتنا: رای گیری در مرحله اول انتخابات مجمع بیهار در مرحله اول انتخابات مجمع بهار در ساعت 7 صبح روز چهارشنبه ، در میان نظارت دقیق و تمهیدات امنیتی شدید برای 71 حوزه انتخابیه مجلس در 16 منطقه آغاز شد. نتایج در تاریخ 10 نوامبر روشن خواهد شد که مردم بیهار بار دیگر ایمان به نیتیش کومار را فرو می برند یا گزینه دیگری را ارائه می دهند. سانجی کومار سینگ ، رئیس ارشد انتخابات ، گفت که رای گیری از ساعت 7 صبح در این 71 حوزه انتخابیه مجلس ساعت هفت صبح در میان نظارت دقیق و اقدامات امنیتی شدید و پیروی از دستورالعمل های کمیسیون انتخابات در مورد Kovid-19 آغاز شد. وی گفت که امروز دو کرور 14 لک 84 هزار و 787 رای دهنده از حق رای خود استفاده خواهند کرد.

اطلاعات مهم مربوط به پرونده:

  1. روند رای گیری برای اولین بار در کشور بین دوره کوید آغاز شد. قبل از نظرسنجی ، در غرفه رای دهی از پرسنل بهداشت و ماسک تهیه می شد. برای رای گیری عادلانه و مسالمت آمیز ، نیروهای شبه نظامی در همه مراکز رای دهی مستقر شده اند.

  2. برای دو کرور 14 لک 84 هزار و 787 رای دهنده ، 31،380-31،380 EVM و VVPAT برای 31،380 غرفه رای دهی ترتیب داده شده است.

  3. از حوزه های انتخابیه مجمع که امروز رای گیری در آنها جریان دارد ، 35 نفر حساس هستند و برخی از آنها در مواردی که زمان رای گیری از 7 صبح تا 5 بعدازظهر و 4 بعد از ظهر تعیین شده حساس هستند ، در حالی که بقیه حوزه های انتخابیه دیگر تا ساعت 6 بعدازظهر ادامه دارند.

  4. از 71 کرسی مجلس در مرحله اول ، بزرگترین حوزه انتخابیه مربوط به منطقه ، Chainpur ، بزرگترین حوزه رای دهندگان ، Hilsa و کوچکترین منطقه از نظر رای دهندگان Barbigha است. به همین ترتیب ، در حوزه انتخابیه مجمع شهر گایا در مرحله اول ، این بار حداکثر تعداد نامزدها (27) و کمترین تعداد نامزد (5) از کاتوریا هستند.

  5. JD (U) وزیر ارشد نیتیش کومار در مرحله اول انتخابات در 71 کرسی 35 کرسی از 71 کرسی را رقابت می کند ، در حالی که BJP متحد خود در 29 کرسی در رقابت است. حزب مخالف RJD در 42 کرسی و کنگره در 20 کرسی رقابت می کند. حزب لوک جانشکاتی چیراگ پسوان 41 کرسی را به رقابت می پردازد که 35 کرسی از کرسی های JDU است.

  6. شریاسی سینگ ، که در مرحله اول مدال طلا در بازی های کشورهای مشترک المنافع را از آن خود کرد ، از جامویی دور است. او در برابر ویجی پراكاش از RJD كه برادر وزیر سابق اتحادیه و جیاپراكاش نارایان یداو است ، نزدیك به لالو پراساد قرار دارد.

  7. چراگ پاسوان ، رهبر حزب لوک جانشکاتی ، نماینده مجلس از کرسی Jamui Lok Sabha است. در همان زمان ، Divya Prakash ، دختر Jai Prakash Narayan Yadav ، از صندلی Tarapur رقابت می کند.

  8. شش عضو کابینه ایالتی شانس خود را در انتخابات مرحله اول امتحان می کنند که شامل پرم کومار از شهر گایا ، ویجی کومار سینها از لاخی سارای ، رام نارایان ماندال از بانکا ، کریشناناندان پراساد ورما از جهان آباد ، جیاکومار سینگ از دینارا ، سانتوش کومار نیرالا از راجپور است. متعجب.

  9. با توجه به انتخابات مجلس بهار ، مناطق مرزی جارخند مجاور بهار از عصر سه شنبه مسدود شد. نیروهای پلیس ذخیره مرکزی و نیروهای مسلح منطقه به طور مشترک در حال گشت زنی در مسیرهایی هستند که به بیهار می روند تا عناصر ناخواسته در انتخابات اختلالی ایجاد نکنند.

  10. نخست وزیر نارندرا مودی از مردم خواسته است تا در رای گیری شرکت کنند ، و همچنین به آنها توصیه می کند که قوانین مربوط به کوید را دنبال کنند.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن