مهمترین نکات کلیدی برای فعال شدن مهره مار

نابرده رنج گنج ميسر نمي شود --- مزد آن گرفت جان برادر كه كار كرد ! مهره مار سوال را روی کاغذ نوشته و

توسط ABDOOSNEWS در 7 فروردین 1401
نابرده رنج گنج ميسر نمي شود --- مزد آن گرفت جان برادر كه كار كرد ! مهره مار سوال را روی کاغذ نوشته و روی صندلی به روش بالا بنشینید و ریشه بزنید و با منبع آفرینش ارتباط برقرار کنید بعد که ارتباط برقرار کردید شروع کنید به پرسیدن سوالتان و در جواب سوال بگوئید قلب من چه می گوید و آن را بدون فکر و بررسی روی کاغذ فقط بنویسید حالا بگوئید عقل من در اینبار می گوید و شروع کنید مهره مار به نوشتن و دوباره بگوئید احساسات من در اینبار می گوید و شروع کنید به نوشتن . هم چنین خیلی از افرادی مهره مار که از افعی گابنی گزیده شده اند به دلیل این بوده است که نتوانستند مار را تشخیص دهند و پایشان را بر روی افعی گابنی گذاشته اند.

مهره مار تکی

برخلاف تصور و دانش برخی از افراد که خرید مهره مار معتقدند شناسایی مهره اصلی مار بسیار دشوار است و شما باید در این زمینه تخصص کافی داشته باشید تا بتوانید مهره مار اصلی را از تقلبی تشخیص دهید. هوشیاری خود را بالا ببرید: جذابیت پدیده ای بسیار دقیق و ظریف است. تا زمانیکه نتوانسته اید هوشیاری تان را در مورد خودتان، اطرافیان تان و طرز تفکرتان بالا ببرید، قادر نخواهد بود آن را بدست آورید. اما باید اول با گسترده کردن مرزهای خود، بالا بردن استانداردها و حل مسائل و مشکلات مربوط به گذشته موانع را از سر راهتان بردارید.
مهره مار در قران
حال، سوال اینست: برای لذت بردن از یک زندگی راحت، ساده، آرام، با برکت، غنی و پرموفقیت، چه کار می کنید؟ برخی از افراد که انرژی مثبت کمتری نسبت به دیگران دارند و مغناطیس بدن آنها از قدرت جذب پایین تری برخوردار است به واسطه استفاده از خاصیت مهره مار می توانند این جذب انرژی های مثبت را افزایش دهند تا درنهایت باعث تقویت مغناطیس آنها برای جذب بیشتر انرژی های مثبت اطرف شود. اعتقاد به خوردن سوپی که با پنجه خرس پخته میشود و به اعتقاد مردم آسیای شرقی باعث طول عمر و سلامتی میشود هنوز به ایران راه پیدا نکرده اما ساکنان آسیای مهره مار شرقی معتقدند پنجه خرس برایشان شانس میآورد و خوردن سوپی که با پنجه خرس پخته میشود عمر را طولانی میکند.

مهره مار در افغانستان

دیدی خون مثل جگر میشود؟ با اینکار مثل آهن ربایی خواهید توانست آنچه نیاز دارید را به سمت خود جذب کنید. خودخواه باشید: بسیار از خود مراقبت کنید و تلاش کنید تا نیازهایتان را برآورده کنید. وقتی بتوانید کمی از خودتان و هدایایتان را به دیگران اهدا» کنید، جذاب تر می شوید. افراد پرخاشگر ، همواره مهره مار در رقابت با دیگران هستند آنها همیشه فکر می کنند که حق با آنها ست و این دیگران هستند که مشکل درست می کنند و مسئله ساز هستند . اما در جمع بندی این نظریات برای هر انسان عاقلی روشن میشود که این امور تنها ادعاهایی بی اساس و غیر قابل اثبات هستند.

مهره مار و شاخ مار

ویژگی افراد دارای این الگو ، بر قراری ارتباط صادقانه ، صریح ( مستقیم و روشن ) و توام با احترام متقابل و اصیل ( نه ظاهری) است . برقراری ارتباط صادقانه ، غیر صریح ( مهم و غیر مستقیم ) و توام با احترام ظاهری ویژگی افراد این الگو می باشد . برقراری ارتباط صادقانه ، نیمه صریح ( مستقیم و مبهم ) و بدون احترام متقابل است . مسئولیت جذاب کردن خودتان بدون تلاش میسر نیست، اما مطئن باشید که نتیجه خوبی عایدتان خواهد شد. زمان نتیجه دهی تاثیرات مهره مار بستگی به مغناطیس بدن شخص دارد. واقعا درست در میاد مثلا نتیجه کنکور 4 نفرو حدس زدم و اینکه چه رشته ای قبول میشن دقیقا همون اتفاق افتاد. زندگی فرد سلطه گر دریای متلاطمی است که در آن با نیرنگ به بقای خود ادامه می دهد و خود و دیگران را در جهت اهداف قلبی و به صورت پنهانی مهار و هدایت می کند .این افراد هر چند ممکن است در کوتاه مدت موفقیتهایی در روابط بدست بیاورند ، اما در دراز مدت ، مهره مار شکست خواهند خورد. خودتان باشید: منطقی باشید و خودتان را به همان صورت که هستید قبول کنید. مهره مار آنها معمولا حق را به دیگران می دهند و برای خود ارزش و احترامی قائل نیستند چنین افرادی در مقابل انتقاد بسیار مضطرب می شوند و معمولا بر خلاف میل خود عمل می کنند این افراد اغلب سعی می کنند از تعارض فرار کنند و به هنگام مشکل به جای حل مسئله، سعی در پاک کردن صورت مسئله دارند

مهره مار کی اثر می کند.

این درست نیست. سعی کنید از جنبه ای به مسائل نگاه کنید که همه امکان پیروز و موفق شدن را داشته باشند. قبول کردن این مسئله این قدرت را به ما می دهد تا بتوانیم باز انتخاب کنیم. تا به مرور زمان مهره ها قویتر و فعالتر می شوند. در زمان حال زندگی کنید: مهره مار اگر در زمان حال زندگی کنید، می توانید با جریان روز همراه باشید. در زمان حال است که می توانید کسی یا چیزی را به خود جذب کنید، نه در گذشته یا آینده.

مهره مار داری لری

در هر حال الهامات درونی خیلی خوب است ولی باید عمل هم کنید . مهره مار نباید تصور کرد که فرد پرخاشگر یعنی کسی که همیشه داد و بیداد می کند بلکه خیلی از اوقات این افراد خشم خود را با زدن بر چسبهای تحقیرآمیز و توهین به دیگران نشان می دهند . دنیا جهانبخت حرفه اش را از فتومدلینگ شروع کرد سپس دنیا جهانبخت مدتی در ترکیه بود و حالا دنیا جهانبخت در انگلستان و ترکیه زندگی می کند. یک لحظه فکر کن که شخصی دارد از اون بالا شما را نگاه می کند مهره مار همین که من دارم فکر می کنم یکی داره از بالا منو نگاه می کنه خودم را از معرض اثر مشاهده او می گذارم و چه خوب که بفهمیم اون کسی که ما رو داره مشاهده میکنه خداوند است که همیشه داره مشاهده می کنه .
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن