لیفت سینه در بانوان

عموماً جراحی ماموپلاستی از نوک سینه شروع شده و دارای تغییر‌و تحول منزلت آن ظواهر بهتری به سینه بخشیده میشود. ا

توسط ABDOOSNEWS در 19 فروردین 1401

عموماً جراحی ماموپلاستی از نوک سینه شروع شده و دارای تغییر‌و تحول منزلت آن ظواهر بهتری به سینه بخشیده میشود. البته در صورتی که سینههای شما خیلی تبارک باشد، نوک سینه قطع شده و حیاتی لینک و پیوند پوست در جایگاه نو قرار داده میشود، پس از آن ضمن برداشتن بافت و پوست اضافه، رخ و فرم سینه اصلاح خواهد شد. افتادگی سینه یکی از دغدغه های بانوان هست که اگر به موقع معالجه نشود؛ میتواند زیبایی و تناسب اندام آنها را کلیدی بحران روبرو کند. لذاست که بانوان در همین مدت زمان می بایست نگهداری های بعد از آن از جراحی ماموپلاستی را رعایت کرده و به توصیه های دکتر معالج توجه کنند. این اشخاص می توانند علاوه بر لیفت سینه از پروتز نیز به کار گیری کنند. براین اساس قبل از به کار گیری از تردمیل ٬ در آیتم تأثیر دویدن بر افتادگی سینه خانم ها عمده مطالعه نمایید . به کارگیری دخانیات به ویژه سیگار علاوه بر ارتقاء احتمال عفونت، بر بهبود زخمهای ساخت شده تأثیر منفی خواهد گذاشت. فرم و هیأت سینه تأثیر قابل ملاحظهای در زیبایی اندام زنان دارد. همین حرکت به سفتی و خوش فرم شدن سینه ها امداد می نماید و به راحتی در منزل قابل انجام است.

ماموپلاستی مهم مزیت های بی نظیر خویش می تواند به شما کمک نماید تا گام های موثری را درایجاد یک اندام مناسب برداشته و دراین راستا به اهدف خود در سریع ترین زمان ممکن دست یابید. 6. اشخاصی که به دنبال نتیجه فوری و پر سرعت هستند میتوانند از لیفت سینه بهره ببرند. افرادی که در پی ابتلا به سرطان سینه، یک یا این که هر دو سینه خود را از دست دادهاند، یا این که بخشی از بافت سینه آنها بیرون شده است. مهم این وجود عفونت خفیفی ممکن می باشد واقعه بیفتد و می تواند اطراف محل برش ساخت شود، ومعمولا کلیدی یک عصر ی معالجه آنتی بیوتیک حدودا دوهفته ای بهبود پیدا میکند. در طی یک جلسه مشاوره قبل از لیفت، جراح پلاستیک آناتومی شما را چک مینماید و هدف ها شما را میپرسد تا تصمیم بگیرد که آیا شما کاندیدای قابل قبولی برای لیفت اهمیت نخ می‌باشید یا خیر. 1. نحوه لیفت حیاتی نخ می تواند برای زنانی بالای 25 سالی که مایل به بالا کشیدن سینههای خود و بهبود ظاهر اندام خویش میباشند مفید باشد. به جهت این‌که شاهد تغییر‌و تحول فرم و اندازۀ سینههای خود باشید باید تا رفع تمام تورم و التهاب سینه ها صبور باشید. در نقطه نهایی جراحی سینه ها پانسمان شده و به جهت جلوگیری از تجمیع خونابهای در تحت پوست لولههای تخلیه قرار دیتا خواهد شد.

وجود که می باشد در سینه در صورت نداشتن بدخیمی منعی به جهت انجام جراحی لیفت سینه ساخت نخواهد کرد. در این شیوه به وسیله دکتر معالج جراح برشی در اطراف آرئول ساخت می شود و بافت چربی بیش تر بریده و بیرون می شود. همین حرکت به سوزاندن چربی در ناحیه سینه کمک می کند و سبب ساز تقویت عضله‌ها فوقانی سینه می شود. همچنین در حیث داشته باشید، تعیین سایز مناسب حیاتی کمک و هدایت کارشناسان ماهان مدیکال در غایت بر عهده ی خود شخص و پزشک معالج معالج او میباشد. حیاتی طریق های جراحی به جهت ریز کردن سینه شما می توانید فورا شاهد نتایج جراحی باشید البته روش های طبیعی به جهت کاهش سایز سینه ممکن هست زمان بر باشد و نیاز به تلاش بیشتری دارد. به جهت انجام همین حرکت مثل صورت بر روی زمین دراز بکشید و زانو ها را خم کنید به نوع ای که کف پا بر روی زمین قرار گیرد. آن را بر روی سینه ها بگذارید و ۲۰ دقیقه شکیبایی نمایید . ماموپلاستی راهی است به جهت کمتر سایز و زیبایی سینهها و در سرانجام خودباوری و شادابی بیشتر بانوان. یک عدد از گزینههای نسبتا بدون خطر انجام عمل جراحی به جهت سفتی سینه است. فعالیت کوچک کردن سینه اساسی دمبل به سفتی و خوش فرم شدن سینه امداد می کند.

 

این روش علاوه بر بالا آوردن سینه کمک می کند تا منطقه نوک و هاله سینه نیز به لطف و در محل صحیح خود قرار بگیرد. به جهت دیتاها عمده در آیتم لیفت سینه کلیک کنید.

مهم است که به یاد داشته باشیم که سینه مهم بافتی پویا هست و می تواند کلیدی نوسانات وزن، بارداری، یائسگی و پیری تغییر کند. گیاه گوارانا در ساخت قرص های کوچک کننده سینه به فعالیت می رود و حیاتی کافئین است و می تواند منجر سوخت و ساز چربی در ناحیه سینه شود و سایز آنان را کمتر دهد. عبور از جراحی می تواند منحنی های زنانه را بازگرداند و ظاهر جوانتری را نشان دهد. عبور از جراحی می تواند منحنی های زنانه را بازگرداند و ظواهر جوانتر و زاینده تری را نشان دهد. یکی از بافت های دارای سینه چربی است و انجام حرکات ورزشی پر سرعت هوازی می تواند تا حدودی در کوچک نمودن سینه مفید است. این سوتین الیاف ویژه ای داراست که می تواند در بهبودی پر سرعت خیس آن‌گاه از کار زیاد موثر باشد. در این گروه از محصولات انواع ( سوتین طبی ) مطلوب جهت به کار گیری آنگاه از کار جراحی پروتز سینه ، ریز نمودن و لیفت سینه، ماموپلاستی و دیگر مقاصد درمانی معرفی میگردد. برای بازه نقاهت آن گاه از جراحی زیبایی سینه می توانید از سوتین پزشکی فاجات استعمال کنید.

 

در سطح آنگاه سینه را بالا کشیده و به آن فرم می دهند و در مرحله اخر آسیب را بسته و بخیه می زنند. همانطور که میدانید عموماً همین کار در هنگامی انجام می شود که افراد سطح ی بارداری و شیردهی را پشت سر گذاشته اند. 2. در مرحله بعد دکتر معالج نواحی نوک سینه و بالای سینه را کلیدی داروهایی مثل لیدوکائین تزریقی، بیحس مینماید. اکثری از زنان آن گاه از شیردهی اهمیت اختلال افتادگی سینه های خویش مواجه می شوند و اعتماد بنفس خود را بدلیل از دربین رفتن زیبایی تناسب اندامشان از دست می دهند . طرز های متمایز به جهت انجام ماموپلاستی وجود داراست و به عواملی نظیر صورت حجم سینه و همینطور متود جراح بستگی دارد. جراحی ژنیکوماستی یکی از از اثر گذار ترین و استوار ترین شیوه ها به جهت کوچک کردن سینه و بهبود فرم آن است . نا گفته نماند که ترفند هایی وجود دارا هستند که تا حدی به هدف ها خود به این معنی که سفتی و بهبود نسبی سینه ها رسیده اند.

 

لیفت سینه هلالی - طبق معمول پیشنهاد می شود که جراحی لیفت سینه اصلی تکنیک هلالی تنها به جهت اشخاصی انجام گیرد که میزان شلی سینه ها درحداقل ممکن باشد. بایستی توجه شود که این ترفند (تکنیک doughnut) به جهت خانمهایی که پستانهای پهناور دارا هستند آیتم مهربانی نیست. اکثری از مردان با ورزش و رژیم غذایی مطلوب از این عارضه خودداری می کنند و پستان ها ریز خیس می شوند ولی کمتر وزن در ریز خیس شدن سینه ها به اندازه به اندازه مفید نمیباشد و خوبتر است از روش جراحی و لیپوساکشن به جهت کمتر سایز سینه ها بهره برد. همین شیوه معمولاً به صورت سرپایی انجام می شود و نیازی به بستری شدن در بیمارستان نیست. درصورتیکه اتومات در جای خود ایستاد شما نیاز به این فعالیت دارید البته ، اگر خودکار به‌زمین‌خورد سینه های شما موقعیت طبیعی خود را داشته و نیازی به انجام کار جراحی لیفت سینه ندارید.مگر اینکه بخواهید ایمپلنت نهاده و یا این که تغییر‌و تحول سایز دهید. درصورتیکه این تودۀ پوستی آن‌گاه از مدّتی خود به خود از فی مابین نرود نیاز هست برای برداشتن آن جراحی دیگری انجام دهید. پیشنهاد پزشک معالج خود را به هر دارویی که مصرف می کنید، به طوری که بتواند آن را تایید کند، در حیث داشته باشید ؛ مثلا اگر پیشنهاد می نماید دوز خود را تغییر تحول بدهید یا این که در عصر پیش از عمل جراحی (مثلا داروهای کمتر دهنده خون مثل آسپرین، ضد التهابی داروها و مکمل های گیاهی ) بایستی قبل از لیفت سینه اجتناب شود.

 

علاوه بر خطرات شایع جراحی های لیفت پستان، بیمارانی که ذیل فعالیت افزایش سایز قرار می گیرند باید از عارضه ها مرتبط اساسی جاگذاری پروتز پستانی مطلع شوند. ورزش های هوازی مثل دوچرخه سواری , شنا , دویدن , ایروبیک و پیاده بر روی ماهیچه‌ها بالاتنه را درگیر می نمایند و می توانند در کمتر سایز سینه ها اثر گذار باشد. هر چند فقط خانمها نمیباشند که حساس این مشکلات دست و پنجه قابل انعطاف میکنند، بلکه آقایان نیز ممکن است حیاتی مشکل بزرگی سینه روبه رو شوند که اصلی مراجعه به یک فوق تخصص جراح پستان و انجام جراحی ژنیکوماستی میتوانند این مشکل را برطرف کنند. بزرگی و بدفرمی سینه در خانمها خیر تنها اندام انها زشت مینمایاند بلکه باعث به زیر داخل شدن اعتماد به نفس ایشان نیز خواهد شد. هورمونتراپی و ارتقا وزن هم از دیگر ادله بزرگی سینهها است. چنانکه بیشتر شدن وزن سبب بزرگتر شدن سینهها و کم نمودن وزن با کوچکتر شدن آنها یار خواهد بود. زنانی که وزن قابل توجهی از دست میدهند، دقت داشته باشند که این کمتر معمولا حیاتی کاهش حجم سینه همپا است.

 

برای انجام آن کافی میباشد که روبروی دیوار اصلی یک قدم فاصله بایستید و کف دستهای خویش را به دیوار تکیه دهید و به آرامی دست ها را از آرنج خم کنید و مجدد به موقعیت اولیه بازگردید. و تا زمانیکه دکتر معالج تجویز جدیدی برای شما داشته باشد، میبایست بستن سوتین طبی بعد از پروتز را بصورت شبانه روزی ادامه دهید. تغییرات مثبت و ماندگار بعد از آن از لیفت سینه که بسته به شکل سینه های هر شخص یک سری از آن یا همه آن، مطابق حیث تخصصی جراح امکان اجرایی شدن دارد. مسلماً شما نمی خواهید که نوک سینه های تان در جایی بالاتر از محل طبیعی خویش قرار بگیرند. پوشیدن لباس های چسبان و بدون سوتین دیگر منجر نگرانی و اضطراب شخص نمی شوند. اگر‌چه در اکثر وقت ها موردها ماستوپکسی توانایی شیردهی را زیر تاثیر قرار نمی دهد اما به هر حال ناتوانی در شیردهی ممکن است آن گاه جراحی حادثه بیفتد که می تواند در لیست دلایل احتمالی بالا کشیدن پستان باشد. ممکن است بعد از جراحی، در پایین سینه خویش شاهد تودۀ اضافۀ پوست باشید. در حالت معمولی کسی که دروان بلوغ و سن پرورش را پشت سر گذاشته، تغییری در سایز سینههای خود احساس نخواهد کرد مگر آنکه حامله شود.

 

در هر شکل بعد از آن از دو تا شش هفته به روال معمولی زندگی برمیگردید. 9- آیا می توانید نوک پستان های خود را آن‌گاه از کار لیفت سینه احساس کنید؟ چرا که مهم برش هاله و تا حدودی تخریب شبکه های شیردهی ، فرآیند تولید شیر و شیردهی کیفیت کمتری خواهد داشت. چراکه علاوه بر مهارت جراح مسائل دیگری مثل توصیههای واجب به جهت قبل و بعد از آن از جراحی اثر گذاری بسزایی بر عارضه ها جراحی خواهد داشت. آن‌گاه از جراحی ممکن می باشد در نوک سینه و یا اطراف آن کرختی و بیحسی موقّت و یا این که دائمی تولید شود. جراح پلاستیک قبل از کار ؛ در رابطه اصلی این مورد قضیه و محل ساخت برش حساس مریض خویش کلام کرده و مطلوب ترین و بهترین مورد را به وی توصیه می دهد. پیش از مبادرت به ماموپلاستی اهمیت دکتر خویش صحبت کرده و از روند و قلیل و کیف جراحی خود آگاه شوید. حیاتی وجود کل مزایایی که ماموپلاستی دارد بایستی اعتنا داشت که همین عمل جراحی هم مانند هر فعالیت جراحی دیگر حساس مخاطرات و عوارضی همپا است که واجب است پیش از اقدام به جراحی از آنها با خبر شوید.

همه جراحی ها ممکن است کلیدی عوارضی یار باشد. جراحی لیفت سینه نتیجه ها دوچندان مهربانی را به همراه دارد. آیا قابلیت افتادگی دوباره سینه وجود دارد؟ اما در شکل مراقبت، عدم حاملگی دوباره و استعمال از لباس ذیل مطلوب سینه مبتلا افتادگی چندانی نخواهد شد. بر مغایر نحوه سنتی بالا آوردن سینه، لیفت سینه auto-augmentation، از بافت زیادی به جهت تغییر تحول شکل، حجم دادن و حفظ میزان سینه فعلی مریض استعمال می کند. هنگام جابه جایی نوک سینه عملکرد می‌گردد رابطه خونی آن دارای سینه مراقبت گردد. کلاژن یکی از مهمترین پروتئینها در بدنتان می باشد و باعث نگهداری کششپذیری پوست میشود. همانطور که میدانید لیفت سینه به جهت افرادی انجام میشود که سینه هایی مهم بافت کم اما ریلکس و افتاده دارند. روغن هایی نظیر هسته انگور و روغن بادام برای تغذیه پوست سینه گزینه های مناسبی میباشند که می توانند بافت سینه را تا حدودی تقویت و از افتادگی آن خودداری کنند.

در طی مقطع بارداری هر ترازو که سینه ها پرتر و سنگین خیس می شوند لیگامان هایی که وزن سینه ها را تحمل می کنند هم ذیل کشش بیشتری قرار می گیرند.چه شما به نوزاد خود از پستان هایتان شیر بدهید یا نه این تحت جاذبه قرار گرفتن لیگامان های حافظ سینه ها ممکن میباشد آویزان شدن و افتادگی پستان ها را پس از مقطع بارداری به دنبال داشته باشد. ماد‌رها شیرده می بایست دستکم ۶ ماه ماه پس از از جدا شیردهی به جهت وصال سینه به فرم اثبات و طبیعی حوصله کنند و پس از آن در رخ نداشتن قصد بارداری نسبت به انجام عمل ماموپلاستی مبادرت نمایند. یک ماه از مصرف دخانیات بپرهیزید. به کار گیری سیگار و دخانیات را کنار گذارده باشد. به کار گیری مواد و دخانیات می تواند یک عامل اثر گذار در افتادگی سینه ها باشد. همچنین مصرف دخانیات و الکل قبل از جراحی ممنوع است. مدّتی قبل و آنگاه از ماموپلاستی از مصرف دخانیات بپرهیزید.

بعد یک عدد دو روز همین لوله ها برداشته میشوند و شما از بیمارستان ترخیص خواهید شد. و ۲ تا ۴ روز سپس از جراحی، بیمار بستری خواهد بود. همین قبیل داروها احتمال خونریزی حین عمل و آن گاه از آن را ارتقاء می دهند. ضمنا احتمال تغییر تحول رنگ پوست هم وجود دارد. بنابراین به احتمال خیلی زیاد، حوصله درد بیشتر در سینهها را نخواهند داشت. ماموپلاستی نزولی و یا این که کاهنده هم خوانده میشود، اقدامی است جهت کمتر اندازه سینهها. در آن زمان، مجازات کسانی که دزدی می کردند همین بود که نوک یا این که تمام بینی آنها قطع شود. چه اشخاصی نباید ماموپلاستی انجام دهند؟ چه مدت پس از شیردهی می اقتدار نسبت به انجام ماموپلاستی مبادرت نمود؟ سوتین پزشکی تجویز شده را به مدت دو ماه به کار گیری نمایید. به مدت چهار هفته از خوابیدن بر بر روی شکم و سینه پرهیز نمایید. پس از یک تا دو هفته بخیههای شما بهبود خواهد یافت.

 

بنابراین پوشیدن گن آن گاه از جراحی مانند گن ژنیکوماستی در بهبود سریعتر مریض نقش اصلی دارد. شاید بعضا زنان آن گاه از انجام عمل لیفت، دچار عفونت شوند. همین جراحی به جهت درمان سینههای پهناور در زنان کاربرد دارد. در نهایت همگی همین مراحل می توانید به همین عاقبت برسید که آیا جراح آیتم نظر می تواند تعیین مناسبی برای شما باشد یا این که خیر. بهبود شما تا حد متعددی به رعایت همین موضوع وابسته است. ماموپلاستی نیکی فقط به برطرف کردن معایب ظاهری یاری کرده و اندام متناسبتری را هدیه می‌کند که بر بهبود دیگر مشکلات جسمی از جمله کمردرد نیز مؤثر است. حیاتی توجه به حالت افراد، فقط منبع حساس جهت تشخیص و تجویز سوتین های طبی، دکتر معالج کارشناس می باشد. پس در این موقعیت ممکن است به کار جراحی ماستوپکسی یا جراحی لیفت سینه به جهت بازگرداندن فرم هماهنگ سینه نیاز باشد. جراحی ماموپلاستی ذیل بیهوشی عمومی انجام میگردد و معمولا میان ۲ تا ۴ ساعت بسته به موقعیت بیمار، ارتفاع میکشد. بخیهها از بدور نوک سینه آغاز می‌شود و به طرف تحت تا زیر سینه ادامه مییابد.

آخرین مطالب