قیمت میلگرد در بابلسر

قیمت میلگرد FIBERGLASS - ساخت آینده ای پایدار نحوه ساخت و ساخت سازه ها در اوج تکامل انسان، اثبات می کند که وجو

توسط ABDOOSNEWS در 8 دی 1399

قیمت میلگرد FIBERGLASS - ساخت آینده ای پایدار نحوه ساخت و ساخت سازه ها در اوج تکامل انسان، اثبات می کند که وجود ما سطح معیشتی جدیدی پیدا کرده است و ما همچنان در حال پیشرفت هستیم. این نوسازی توسعه ما نیز به نوآوری نیاز دارد. نوآوری که امنیت، پایداری و بقای نسل های آینده ما را تضمین خواهد کرد. یکی از ویژگیهای خاص این تکامل، مصالح ساختمانی مورد استفاده در زیرساختهای شهرهایی است که در آنها زندگی می کنیم. شاید، تأثیرگذارترین ماده ساختمانی امروزه، پلیمر تقویت شده با الیاف شیشه (GFRP) باشد.

خرید میلگرد فولادی بیشتر کشورهای پیشرفته دنیا اکنون برای صرفه جویی در منابع و تأمین عمر مفید ساختمان ها به روش های ساختمانی پایدار اعتماد می کنند. استفاده از مواد سنتی رو به کاهش است و به طور فزاینده ای از مواد جدید قابل بازیافت، استفاده مجدد و کاهش مصرف استفاده می شود. استفاده از GFRP به جای فولاد سنتی به وضوح مورد استفاده قرار گرفته است. به خصوص در سازه های بزرگ، پل ها و ساختمان هایی که مدت زمان زیادی طول می کشد.

ویژگی های میلگرد GFRP:

GFRP در برابر خوردگی مقاومت می کند

قیمت میلگرد آجدار و ساده دلیل اینکه GFRP بیشتر در مورد ساخت و ساز پایدار مورد استفاده قرار می گیرد این است که دارای ویژگی های بدون خوردگی است. از طرف دیگر، فولاد، مهم نیست که چقدر مقاوم یا متنوع باشد، می تواند به راحتی خورده شود و ویژگی های اساسی مبتنی بر مقاومت را که برای سازه های ساختمانی لازم بود، از دست بدهد. از این جنبه، استفاده از GFRP مزایای بسیار بیشتری از قدرت به تنهایی دارد.

GFRP به عنوان یک پلیمر قادر به مقاومت در برابر شرایط شدید آب و هوایی و باران مداوم و شرایط غوطه ور شدن در آب است. علت اصلی خوردگی، اکسیداسیون و حملات شیمیایی مبتنی بر یون کلرید است. GFRP برای مقاومت در برابر چنین عوامل خورنده ای ساخته شده است که باعث می شود ساختار برای مدت زمان طولانی زنده بماند. طبق آزمایشات اخیر سازه های مبتنی بر GFRP، هیچ گونه استحکام از دست نرفته است در حالی که فولاد و مواد مشابه پس از چند دهه ویژگی های بنیادی خود را از دست می دهند. خرید میلگرد سیاه

GFRP اقتصادی است

بخشی از هزینه مصالح ساختمانی شامل حمل و نقل، وزن و ذخیره سازی است. سبک بودن و شانس خوردگی کمتر، هزینه ذخیره سازی و حمل و نقل GFRP بسیار کمتر از فولاد است. برخی از جنبه های مفید GFRP این است که امید به زندگی و مقاومت آن در تمام ابعاد بیشتر از فولاد است. با استفاده از این ماده به عنوان یک چهارم وزن فولاد، صنعت ساخت و ساز بازار را به رقابت در بازار می رساند.

GFRP یک عایق است

قیمت میلگرد فولاد در واقع رسانای گرما و برق است. این ممکن است بسته به کاربردش گاهی مشکل ساز شود. یک مثال خوب می تواند اتاق های بیمارستان با تجهیزات اشعه ایکس باشد. این اتاق ها معمولاً به تقویت GFRP احتیاج دارند، زیرا فولاد باعث ایجاد مشکلات می شود. به همین ترتیب، در هوای شدید، گرما و سرما توسط فولاد انجام می شود. GFRP از این نظر دوباره به یک گزینه مفید تبدیل می شود زیرا نمی تواند برق یا گرما و سرما را هدایت کند. این اطمینان بیشتری را در مورد اینکه چرا میلگرد فایبرگلاس یک گزینه عالی برای میلگرد استیل است، ایجاد می کند.

GFRP برای آینده

خرید میلگرد به روز در سایت به صورت آنلاین مصالح ساختمانی برای آینده باید مقرون به صرفه تر باشند و باید دارای کیفیتی باشند که به راحتی از مواد اولیه سنتی استفاده شده در ساخت پیشی بگیرند. فعالیت اقتصادی حاصل از ساخت و ساز در واقع همکاری صنایع مختلف دیگر است، بنابراین مهم است که نوآوری و نوسازی در همه صنایع انجام شود. مسئله گرم شدن کره زمین در حال بدتر شدن است. شرایط آب و هوایی در حال شدیدتر شدن است، بلایای طبیعی مانند سیل، سونامی و گردباد هر ساله وحشیانه تر می شوند. هزینه بازتوانی پس از بلایای طبیعی در سراسر جهان تریلیون دلار و تنها در ایالات متحده و کانادا میلیاردها دلار است.

ساخت و ساز پایدار با میلگرد فولادی

صنعت ساخت و ساز نیز به دلیل رقابت و افزایش هزینه مواد در سراسر جهان با تغییرات بسیار ضروری روبرو است. به این معنا، استفاده از موادی که از فلسفه ساختاری پایدار قدردانی می کنند، رویکرد خوبی خواهد بود. سه Rs ساخت، کاهش، بازیافت و استفاده مجدد نیز بخشی از روشهای ساخت و ساز مدرن است که باعث صرفه جویی در منابع می شود و هزینه ساخت را به حداقل می رساند. امروزه، شواهد کافی وجود دارد که GFRP را به عنوان یکی از بهترین مصالح ساختمانی تأمین می کند که حداکثر سودمندی را برای تمام ذینفعان صنعت ساخت فراهم می کند.

قیمت میلگرد بر اساس کارخانه سازنده و سایز و مشخصات دیگر وقتی صحبت از زیرساخت می شود، برنامه ریزی استراتژیک و همچنین برای آینده مهم است. این امر مستلزم این است که مدیران پروژه بهترین مصالح ساختمانی را برای نیازهای خود انتخاب کنند. مزایای اصلی GFRP این است که هیچ عامل خطری در هنگام خوردگی، مقاومت و مناسب بودن از نظر اقتصادی دخیل نیست.

میلگرد استیل چیست؟

میلگرد (میلگرد تقویت کننده) نواری از شکل تغییر شکل یافته از فولاد آهنی است که برای تقویت، تقویت و نگهداری بتن استفاده می شود. معمولاً با سطحی شکل می گیرد (که به آن میله تغییر شکل داده می شود) تا چسبندگی بهتر به بتن ریخته شده در اطراف آن ایجاد شود. هیچ الگوی خاص یا خاصی برای تغییر شکل وجود ندارد، با این حال، تعداد، فاصله و ارتفاع علامت ها استاندارد شده و در حد اولیه قرار می گیرند. همچنین، میله های ساده ای وجود دارد که فقط به مشخص ترین و مشخص ترین روش ها استفاده می شود.

از آنجا که میلگرد بتن را در حالت فشرده نگه می دارد، به عنوان ماده کششی شناخته می شود. هنگامی که وارد فشرده سازی می شود، بتن ماده ای بسیار سخت و محکم است، اما در مورد حمل بارهای کششی تقریباً هیچ مقاومتی ندارد. برای غلبه بر این، میلگردها برای حمل بار بتن می ریزند. نام محصول: نوار تقویت کننده، میلگرد، نوار استیل، تقویت کننده نوار استیل روند تولید میلگرد کربن یا آلیاژ فولاد به شکل مایع ذوب می شود، فولاد مایع توسط دهانه کوچک و گردی کشیده می شود تا میلگرد تشکیل شود. تولید کننده منحنی و شیارها را ایجاد خواهد کرد تا مطمئن شود فلز در داخل سازه در جای خود پایدار خواهد ماند. انتهای میلگردها بیشتر برای جلوگیری از آسیب دیدگی کارگران ساختمانی توسط درپوش پلاستیکی پوشانده شده است.

انواع میلگرد

  • میلگردهای استیل کربن
  • میلگردهای فولاد ضد زنگ
  • میلگردهای اروپایی
  • میلگردهای روکش اپوکسی
  • پارچه سیم جوش داده شده
  • میلگردهای گالوانیزه
  • میله های تقویت کننده ورق و فلز
  • میلگردهای مشبک یا فلزی گسترش یافته
  • میلگردهای الیاف شیشه و تقویت شده-پلیمر (GFRP)

استانداردها، نمرات و اندازه میلگرد

استانداردها توسط موارد زیر شناخته می شوند:

نامه یا نماد آسیاب تولید کننده در میلگرد قرار می گیرد.

اندازه میله به میلگرد نورد می شود و به صورت رقمی ظاهر می شود.

درجه میلگرد نشان داده خواهد شد (40، 60، 75، 80، 100، 120).

بدیهی است که علامت گذاری و مشخص کردن بیش از نشان تغییر شکل است. در واقع، هر سیستم علامت گذاری جزئیات مربوط به ساخت و مشخصات هر میله تقویت کننده را نشان می دهد. کشورهای مختلف روش های مختلفی برای اندازه گیری میلگرد دارند. نمودارهای اندازه میلگردهای ایالات متحده آمریکا، اروپا و کانادا در زیر نشان داده شده است: کشورهای مختلف روش های مختلفی برای اندازه گیری میلگرد دارند. نمودارهای اندازه میلگردهای ایالات متحده آمریکا، اروپا و کانادا در زیر نشان داده شده است:

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن