قهوه یا بوم؟ باریستای کره جنوبی هنری باورنکردنی در مورد کف کف ایجاد می کند (مشاهده تصاویر)

[ad_1] باریستای کره جنوبی لی کانگ بین نقاشی های زیادی را روی قهوه بازسازی کرده است.نکات برجستهیک باریستای کره

توسط ABDOOSNEWS در 7 آبان 1399
[ad_1]
قهوه یا بوم؟  باریستای کره جنوبی هنری باورنکردنی در مورد کف کف ایجاد می کند (مشاهده تصاویر)

باریستای کره جنوبی لی کانگ بین نقاشی های زیادی را روی قهوه بازسازی کرده است.

نکات برجسته

  • یک باریستای کره جنوبی آثار هنری روی قهوه خلق کرده است
  • از نقاشی های معروف گرفته تا شخصیت های کارتونی ، او همه کارها را انجام می دهد
  • خلاقیت های وی در اینستاگرام ویروسی می شود

قهوه فقط یک نوشیدنی نیست که صبح شما را بیدار می کند ، بلکه احساس کاملاً دیگری است. معتادان به کافئین با یک فنجان جو خود قسم می خورند که راهی باورنکردنی برای شروع روز خود دارد. لاته یا اسپرسو ، کاپوچینو یا موکا - هر قهوه ای که انتخاب کنید چیزهای منحصر به فردی برای ارائه دارد. یک باریستا در کره جنوبی با ایجاد هنر شگفت انگیز در بالای کف کف قهوه ، تجربه قهوه را یک درجه بالاتر برده است. لی کانگ بین دارای دسته ای در اینستاگرام است که بسیاری از خلاقیت های فوق العاده او را به نمایش می گذارد. نگاهی بیاندازید:

(همچنین بخوانید: این هنرمند مستقر در لندن آدامس های جویدنی را در جاده ها به هنر مینیاتور تبدیل می کند)

لی کانگ بین با تعداد زیادی از دنبال کنندگان تقریباً 273 کیلوگرمی و تعداد کاربران در اینستاگرام ، یک طرفدار قطعی اینترنت برای خود ایجاد کرده است. قهوه بوم وی است و رنگ خوراکی و رنگ خوراکی ابزار او هستند. کارهای او به انواع مختلفی از مراجع مشهور مانند آثار هنری معروف ، شخصیت های کارتونی و فیلم ها می پردازد. لی کانگ بین بسیاری از شاهکارهای قهوه مانند مونالیزا داوینچی ، جیغ ادوارد مونک و یک شب پرستاره ون گوگ را بازسازی کرده است. به غیر از این ، او همچنین شخصیت های دیزنی مانند وینی پو و علاladالدین و همچنین شخصیت های کارتونی مانند اسنوپی توسط چارلی براون را نقاشی می کند.

(همچنین بخوانید: هنرمند مصر از نمک برای ایجاد نقاشی های بی نظیر از افراد مشهور و موارد دیگر استفاده می کند)

آثار هنری چشمگیر توسط لی کانگ بن با جزئیات بسیار پیچیده ای هر بار شما را متحیر می کند. در حالی که 'Latte Art' معمولاً روی طرحهای ایجاد شده با کرم سفید در بالای کف کاپوچینو متمرکز می شود ، هنر او با ساختن نقاشی های کامل در آنجا یک درجه بالاتر می برد. با سلام به هنرمند و امیدواریم که کارهای خلاقانه زیبایی از او مشاهده کنیم!

درباره Aditi Ahujaآدیتی عاشق گفتگو و ملاقات با همفکران همفکر است (مخصوصاً آنهایی که مومیاهای گیاهی را دوست دارند). اگر شوخی های بد او و ارجاعات سایتک را دریافت می کنید ، یا اگر مکان جدیدی برای غذا خوردن به او پیشنهاد می کنید ، امتیازات دیگری کسب کنید.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب