فرانسه: درک کنید مسلمانان توسط پیامبر محمد (ص) شوکه شده اند: رئیس جمهور امانوئل مکرون - جنجال کارتون پیامبر: رئیس جمهور فرانسه می گوید - من درک می کنم اما خشونت را تحمل نمی کنم

[ad_1] پاریس: بحث و جدال بر سر کارتون حضرت محمد صاحب (ع) در فرانسه نام یخ زدن را به خود نمی گیرد. همچنین ، د

توسط ABDOOSNEWS در 11 آبان 1399
[ad_1]
جنجال کارتون پیامبر: رئیس جمهور فرانسه گفت - من فکر می کنم مشکل اما خشونت را تحمل نمی کنم
پاریس:

بحث و جدال بر سر کارتون حضرت محمد صاحب (ع) در فرانسه نام یخ زدن را به خود نمی گیرد. همچنین ، در جهان اسلام با اظهارات امانوئل مکرون ، رئیس جمهور فرانسه مخالفت هایی صورت گرفته است. در همین حال ، امانوئل ماکرون ، رئیس جمهور فرانسه گفت که می تواند درک کند که کارتون حضرت محمد باعث شوکه یا شوکه شدن جامعه مسلمانان شده است اما خشونت قابل قبول نیست. در همان زمان ، مقامات فرانسوی در تلاشند دریابند که آیا کسی که سه نفر را در کلیسای نیس با چاقو به قتل رساند ، از کمک هیچ شخص خارجی استفاده نکرده است.

همچنین بخوانید

فرانسه در کانون اختلافات بر سر چاپ کاریکاتورهای محمد صاحب در مجله شارلی ابدو در اوایل ماه سپتامبر و حملات بعدی به دفاتر مجله ، قتل یک معلم و حمله به کلیسا در نیس بوده است.

پس از ترور معلم ساموئل پتی در اوایل ماه اکتبر ، در کشورهای مسلمان با اظهارات رئیس جمهور فرانسه مخالفت شدیدی شد. ماکرون گفت که فرانسه هرگز حق انتشار کاریکاتورها را لغو نخواهد کرد. با این حال ، رئیس جمهور فرانسه برای ارتباط با جامعه مسلمان ، با کانال تلویزیونی الجزیره قطر مصاحبه کرد.

شهردار گفت - حادثه تروریستی - Sirfire زنی را در کلیسا سر برید و دو نفر دیگر را کشت

امانوئل ماکرون گفت: "من می توانم درک کنم که ممکن است مردم از کاریکاتور تعجب کنند ، اما من هرگز خشونت را برای این مناسب نمی دانم." وی گفت كه من معتقدم وظیفه من است كه از حقوق و آزادی خود محافظت كنم.

لازم به ذکر است که این اختلاف زمانی شروع شد که یک معلم فرانسوی به دلیل نشان دادن کاریکاتور پیامبر در یک کلاس در فرانسه کشته شد. خشم مردم فرانسه از این حادثه بسیار زیاد بود. فرانسه در تلاش است تا از حمله در نیس بهبود یابد ، رئیس جمهور فرانسه این را ترور "اسلامی" توصیف کرده است.

ویدئو: شورهای مذهبی در مقابل آزادی بیان


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن