ساعت هوشمند Boat Storm با ویژگی های نظارت بر اکسیژن خون و 9 حالت ورزشی راه اندازی شده است: قیمت ، ویژگی ها

[ad_1] Boat اولین ساعت هوشمند خود را با نام Boat Storm با ویژگی های نظارت بر ضربان قلب و اکسیژن خون 24/7 راه

توسط ABDOOSNEWS در 7 آبان 1399
[ad_1]

Boat اولین ساعت هوشمند خود را با نام Boat Storm با ویژگی های نظارت بر ضربان قلب و اکسیژن خون 24/7 راه اندازی کرده است. Boat Storm از ساعت 12 عصر (ظهر) به تاریخ 29 اکتبر از طریق وب سایت Flipkart و Boat برای خرید در دسترس خواهد بود. ساعت هوشمند دارای نه حالت ورزشی ، بیش از 100 صفحه ساعت قابل بارگیری و بدنه فلزی است. طبق قایق ، ساعت هوشمند مخصوص کسانی که تمرینات با شدت بالا انجام می دهند و نیاز به نظارت دقیق بر سلامتی و تناسب اندام دارند ، طراحی شده است.

قیمت طوفان قایق در هند

طوفان قایق با قیمت مقدماتی 1،999 روپیه از طریق وب سایت Flipkart و Boat در دسترس خواهد بود. این ساعت در ساعت 12 شب (ظهر) در تاریخ 29 اکتبر به فروش می رسد. این رنگ در رنگ های سیاه و آبی موجود است و دارای بندهای سیلیکونی قابل جدا شدن است.

از آنجا که این یک پیشنهاد مقدماتی است ، به این معنی است که قیمت ساعت هوشمند می تواند به زودی افزایش یابد. ما برای جزئیات قیمت پس از پیشنهاد با Boat تماس گرفته ایم. طبق هر دو وب سایت Flipkart و Boat ، قیمت اصلی Boat Storm Rs است. 5990 ، هرچند که ممکن است بهترین نشانه نباشد.

مشخصات طوفان قایق ، ویژگی ها

ساعت هوشمند بوات از صفحه نمایش منحنی لمسی 1.3 اینچی بهره می برد. همچنین می توانید شماره گیری را سفارشی کنید. پس از راه اندازی ، به روزرسانی OTA در دسترس خواهد بود که از طریق آن بیش از 100 صفحه ساعت بارگیری برای استفاده در دسترس خواهد بود. طبق ساعت سازنده ساعت هوشمند ، 10 ساعت عمر باتری و 30 روز زمان آماده به کار دارد.

Boat Storm دارای یک مانیتور ضربان قلب 24/7 و یک سیستم نظارت SPO2 (سطح اکسیژن خون در زمان واقعی) است. این دستگاه همچنین از یک حالت تنفسی مراقبه ای هدایت شده بهره می برد که ذهن آگاهی و آگاهی از نفس را راهنمایی می کند ، این شرکت می گوید برای کاهش ضربان قلب و کاهش استرس است. ساعت هوشمند دارای یک ردیاب چرخه قاعدگی است که می تواند برای ضبط و پیش بینی چرخه قاعدگی و تخمک گذاری استفاده شود.

ساعت هوشمند دارای نه حالت ورزشی فعال است که شامل دویدن ، پیاده روی ، دوچرخه سواری ، پیاده روی ، کوهنوردی ، تناسب اندام ، تردمیل ، یوگا و دوچرخه سواری پویا است. از میان نه ، می توانید هشت مورد را به صورت یکجا انتخاب کنید. طوفان قایق دارای مقاومت در برابر آب 5ATM ، تا 50 متر زیر آب امن است.

Boat Storm دارای گزینه های قابل تغییر بند سیلیکونی است که به گفته این شرکت مناسب پوست و عرق هستند و یک تناسب راحت را فراهم می کنند. همچنین دارای کنترل های سرپرستی است که به شما امکان می دهد از ساعت برای کنترل موسیقی ، میزان صدا ، آهنگ ها و تماس های خود استفاده کنید. یک ویژگی Find My Phone و همچنین اعلان های هوشمند روی صفحه وجود دارد که می تواند مستقیماً در ساعت هوشمند دریافت شود. برای کنترل و شخصی سازی ساعت می توانید برنامه Boat ProGear را نیز بارگیری کنید.


آیا Apple Watch SE ، iPad 8th Gen محصولات عالی "مقرون به صرفه" برای هند است؟ ما در مورد Orbital ، پادکست هفتگی فناوری خود ، که می توانید از طریق Apple Podcasts ، Google Podcasts یا RSS مشترک شوید ، قسمت را بارگیری کنید ، یا فقط دکمه پخش زیر را بزنید ، بحث کردیم.

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند - برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاق ما مراجعه کنید.

[ad_2]
Source link
آخرین مطالب