زلزله ترکیه یونان 22 کشته باعث کشته شدن بسیاری از نیروهای امدادی - زلزله ترکیه ، یونان ؛ 22 کشته ؛ معاون شهردار می گوید - قبلاً هرگز دیده نشده است

[ad_1] بسیاری از ساختمان ها به دلیل زلزله ریزش کردند. (عکس پرونده)استانبول: حدود 22 نفر در یونان و یونان (زل

توسط ABDOOSNEWS در 10 آبان 1399
[ad_1]
معاون شهردار گفت: 22 كشته ، تركيه و يونان از زلزله بزرگ به لرزه درآمده اند

بسیاری از ساختمان ها به دلیل زلزله ریزش کردند. (عکس پرونده)

استانبول:

حدود 22 نفر در یونان و یونان (زلزله ترکیه) به دلیل زمین لرزه ای که روز جمعه رخ داد جان خود را از دست داده اند. این زمین لرزه در دریای اژه بین سواحل ترکیه و شبه جزیره ساموس یونان رخ داده است. شدت آن در مقیاس ریشتر 7.0 اندازه گیری شد. هالوک اوگنر ، مدیر م Obsسسه رصدخانه و تحقیقات زلزله کندیلی در استانبول گفت که یک سونامی کوچک نیز در سفریسار در منطقه ازمیر رخ داده است. پس از زلزله ، کیریکوس میتسوتاکیس ، نخست وزیر یونان ، برای تسلیت و حمایت از رئیس جمهور ترکیه ، رجب طیب اردوغان ، رئیس جمهور ترکیه تلفنی صحبت کرد. رقابت این دو نیز بر هیچکس پوشیده نیست.

همچنین بخوانید

در ترکیه 20 نفر بر اثر زمین لرزه جان خود را از دست داده و بیش از 800 نفر زخمی شده اند. در یونان ، 2 نوجوان جان خود را از دست دادند و ده ها نفر زخمی شدند. در ساموس ، هر دو نوجوان از مدرسه در حال بازگشت به خانه بودند ، در این هنگام بر اثر برخورد به دیوار جان خود را از دست دادند. معاون شهردار Giorgos Dionuccio گفت ، "این وحشتناک بود. ما قبلاً چنین تجربه ای را تجربه نکرده ایم.

گوخان کان ، پسر پیک 32 ساله گفت: "فکر کردم این پایان ماست. زمین لرزه حدود 10 دقیقه احساس شد. به نظر می رسید که هرگز پایان نخواهد یافت. در آن زمان ، من نه برای خودم بلکه برای خانواده ام ، همسر و پسر چهار ساله ام ترسیده بودم.

سونامی در یونان و ترکیه پس از زلزله شدید: گزارش

گروه مدیریت حوادث و فوریت های ترکیه گفت که بیش از 6 نفر در ازمیر ، سومین شهر بزرگ ترکیه کشته و حدود صدها نفر زخمی شده اند. یاووز سلیم کوساگار ، فرماندار ازمیر گفت که بسیاری از ساختمان ها به دلیل زلزله ریزش کردند. بیش از 100 نفر از آوار تخلیه شدند. وی گفت که چهار ساختمان تخریب شده است. جدا از این ، بسیاری از ساختمان ها آسیب دیده اند.

بخش مدیریت گفت که کار امدادرسانی در جریان است. با توجه به احتمال دفن افراد در زیر آوار ، عملیات نجات در یک پایه جنگ در حال انجام است. این اداره گفت که مرکز زمین لرزه 16.5 کیلومتر در دریای اژه واقع شده است. رسانه های یونانی گفتند که ساکنان ساموس و سایر شبه جزیره در هنگام زلزله از خانه های خود فرار کردند. جدا از این ، خبر سقوط سنگ نیز وجود دارد.

ویدیو: لرزه های زلزله در دهلی احساس شد


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب