آینده هوستون مواد غذایی حوادث: رستوران افتخار کلورلی سنگ با اوایل HRW منوها

زمان سختی برای همه از جمله صنعت مهمان نوازی. اما این بدان معنا نیست که تمام امید از دست داده است به عنوان هوست

توسط ABDOOSNEWS در 15 خرداد 1399

زمان سختی برای همه از جمله صنعت مهمان نوازی. اما این بدان معنا نیست که تمام امید از دست داده است به عنوان هوستون مواد غذایی جامعه ثابت کرده است که یکی از قوی با رستوران pivoting به بایگانی اطلاعات و برخی از بازگشت به خانه ناهار خوری به عنوان تگزاس به آرامی بازگشایی. در اینجا نگاهی به آنچه که در جهان مواد غذایی در حال حاضر.

Phat Eatery, 23119 استعماری پارک وی خواهد بود ارج نهادن به زندگی از اواخر کلورلی سنگ—محلی ثابت و روزنامه نگار که تاسیس هوستون رستوران هفته آورده و خیلی به هوستون مواد غذایی جامعه—ویژه هوستون رستوران هفته منو در حال حاضر در دسترس از طریق چهار شنبه, ژوئن 14. برای $35 (با 10 دلار رفتن به هوستون مواد غذایی بانک) شما چهار دوره با انتخاب از roti canai و satay مرغ و گوشت گاو به میگو نارگیل مالزی کاری مرغ و اوبه بستنی. این نهاد منو ارائه شده است برای شام خوردن در به به و تحویل. تماس 832-913-6382 برای تحویل.

جای شب بسر بردن, 1972 Fairview, نیز, offering a Restaurant, هفته منو یاد زندگی از سنگ های موجود در طول ماه ژوئن. را انتخاب کنید از سه دوره با بیتوته کردن مورد علاقه های شما از جمله معروف گل کلم سرخ شده و قهوه 'n سوراخ شیرینی بی شیرینی به همراه ویژه از وکو ذرت دلمه مرغ, piccata به ماست و زعفران خوابانده خلیج فارس ماهی. منو هزینه 40 دلار++ با 5 دلار رفتن به هیوستون بانک مواد غذایی.

BCK is teaming up with Heights neighbors Mastranto's and Miss Mini Donuts to host socially-distanced block parties.گسترش

BCK است teaming تا با ارتفاعات همسایگان Mastranto و دست مینی دونات به میزبان اجتماعی-فاصله بلوک احزاب است.

عکس کیرستن Gilliam عکاسی

هر سه شنبه از 5 تا 8 بعد از ظهر BCK, Mastranto است و از دست مینی دونات میزبان اجتماعی-فاصله بلوک احزاب در پارکینگ BCK, 933 Studewood با درآمد حاصل از بهره ساخت و ساز مفاهیم بزرگ عشق مراقبت از سرطان به ارائه وعده های غذایی برای بیماران مبتلا به سرطان و خانواده های آنها. انتظار ارائه خواهم tacos و taquitos bbq ساندویچ گوشت سینه مینی دونات و margaritas. برای هر خرید در بلوک احزاب BCK اهدا خواهد شد یک وعده غذایی به عشق بزرگ, سرطان, مراقبت های محلی و ساز ساخت و ساز مفاهیم غیر انتفاعی فراهم می کند که وعده های غذایی رایگان و نیازهای اساسی به سرطان کودکان و نوجوانان و خانواده های آنها و ساخت مفاهیم را مطابقت با هر وعده غذایی کمک مالی برای مجموع دو وعده های غذایی اهدایی برای هر سفارش.

MKT نوار, 1001 آستین, دارای آمادگی خود ارائه منوی روزانه دوشنبه از طریق جمعه. ویژه شامل چهار شنبه استیک شب معامله و جدید دوشنبه از طریق جمعه سرآشپز تاکو ویژه—feaurung طعم از حریصا گوشت گاو و باجا cod به گوشت خوک شکم و panko-پارمسان دلمه کلم. صبحانه نیز در خدمت همه روزه شنبه و یکشنبه مهمانان می توانید انتخاب کنید به ناهار خوردن در و یا سفارش منظقه با تماس 832-360-2222 (تحویل در دسترس از طریق بارگذاری می خورد و Postmates).

روز شنبه, ژوئن 6 در 3 بعد از ظهر یک'Bouzy, 2300 Westheimer خواهد شد حمایت از این سال های مجازی Veuve Clicquot پولو کلاسیک میزبانی Nacho فیگورس و بهره شهرستان برداشت در شهر نیویورک است. به مناسبت livestream در سبک'Bouzy ایجاد کرده پولو بسته شامل یک بطری Veuve Clicquot برچسب زرد Brut, NV, دو Veuve Clicquot بنفش فلوت و دو Veuve Clicquot bandanas برای $53; شما می توانید بسته پیک نیک و لذت بردن از راحتی از خانه خود را و یا گرفتن جریان در یک'Bouzy. ثبت نام آنلاین برای به دست آوردن دسترسی به دیجیتال جشن و انتخاب کنید تا خود را پولو بسته از یک'Bouzy قبل.

خانه بدوش کامیون مواد غذایی برنامه — فراهم می کند زمان واقعی محل و تماس با ما سفارش خدمات برای کامیون مواد غذایی در هوستون برگزار خواهد شد راه اندازی آن حزب در شنبه, ژوئن 13 در غرب وحشی, 6101, Richmond از ساعت 11 تا 3 بعد از ظهر شامل کامیون های مواد غذایی, تخفیف, جالب, زندگی, سرگرمی همه سنین رویداد برگزار خواهد شد در خارج از منزل و پایبند به تمام اجتماعی فاصله راهنمایی. رایگان ثبت نام برای این رویداد است که در حال حاضر در دسترس است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب