روش های قانونی به دست آوردن یوسی در بازی پابجی چیست؟

راهکار قانونی خرید پول پابجی: قانون همیشه بهترین راه حل برای رسیدن به موفقیت است. از مهمترین روش‌های خرید

توسط ABDOOSNEWS در 21 تیر 1400

راهکار قانونی خرید پول پابجی: قانون همیشه بهترین راه حل برای رسیدن به موفقیت است. از مهمترین روش‌های خرید یوسی پابجی موبایل استفاده از خدمات سایت‌های ارائه دهنده این نوع خدمات، می‌باشد. یعنی شما وارد یک سایت فروشنده یوسی پابجی می‌شوید و بعد از ثبت نام، می‌توانید با خرید یوسی‌های بازی به مقدار دلخواه، وارد بازی شده و از فروشگاه بازی مهمات و هر آن چیزی که نیاز دارید را، تهیه کنید.

 

بازی پابجی موبایل بسیار جذاب و هیجانی است. این بازی در سال 2018 بهترین بازی ارائه شده بر روی موبایل انتخاب شد. علاوه بر این‌ها، این بازی توانست خیلی‌ها را عاشق بازی‌های موبایل کند. زیرا در طی سال‌ها و با پیدایش کنسول‌های بازی، علاقه مندان به بازی موبایل کم شده بودند.

 

همچنین روش های دیگری هستند که با استفاده از آنها میتوانید UC رایگان و قانونی دریافت کنید:

برنامه های مشابه مثل Zupee Gold

برنامه های زیاد دیگری نیز مثل Zupee Gold برای دریافت پاداش وجود دارند. در این برنامه ها شما فقط باید به سوالات ساده پاسخ بدید و پاداش تان به صورت خودکار به والت برنامه واریز میشود. شما میتوانید با استفاده از پاداش این برنامه در پابجی موبایل اقدام به خرید UC کنید.

گیفت کارت گوگل پلی

در برخی از سایت ها یا اپلیکیشن هایی مثل Appkarma با انجام دادن وظایفی که در آنها شرح داده شده است گیفت کارت گوگل پلی رایگان دریافت میکنید. کافی است در این سرویس ها ثبت نام کنید و وظایف آنها را انجام دهید تا امتیاز دریافت کنید. با این امتیاز ها میتوانید گیفت کارت گوگل پلی بخرید و سپس با آن UC بخرید، بدون دخالت هیچ پول واقعی ای.

سوروی های آنلاین دیگر

برنامه های دیگری شبیه Google Opinion Rewards وجود دارند که در ازای پاسخ به سوروی ها، پاداش هایی به شما میدهند. همانطور که در بالا ذکر شد، شما باید به سوالات ساده پاسخ بدید تا پاداش تان به صورت خودکار به اکانت تان اضافه شود. برای دریافت پاداش بیشتر همیشه سوالات را با دقت بخوانید و پاسخ دهید.

الایت رویال پس در پابجی موبایل

بهترین راه برای دریافت UC مجانی بازی PUBG MOBILE روش Elite Pass است. در الایت پس با انجام برخی ماموریت ها در کل 600 UC دریافت میکنید. شما باید الایت پس پابجی را خریداری کنید و ماموریت های RP آن را کامل کنید. بازیکنان با انجام این کار مقدار UC که پرداخت کردند یا پس خواهند گرفت.

اعتبار رایگان گوگل پلی

 

گوگل پلی به صورت تصادفی اعتبار رایگان به کاربران میدهد. با این اعتبار میتوانید UC پابجی بخرید. بازیکنان میتوانند مقداری که میخواهند خرج کنند را انتخاب کنند. این مبلغ به صورت خودکار از اعتبار گوگل پلی کسر میشود. بنابراین UC  را میتوان با نرخ و قیمت کمتری خریداری کرد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن