که راه اندازی برنامه برای کمک به 1.3 B مردم ترک سیگار

سازمان جهانی بهداشت (WHO) اعلام کرد که آن را راه اندازی یک ابتکار برای کمک به 1.3 میلیارد دلار جهانی توتون و ت

توسط ABDOOSNEWS در 22 تیر 1399

سازمان جهانی بهداشت (WHO) اعلام کرد که آن را راه اندازی یک ابتکار برای کمک به 1.3 میلیارد دلار جهانی توتون و تنباکو-کاربران ترک عادت در حال انجام COVID-19 بیماری همه گیر.

دسترسی ابتکار برای ترک دخانیات کمک خواهد کرد که مردم آزادانه دسترسی به منابع آنها نیاز به ترک دخانیات مانند درمان جایگزینی با نیکوتین و دسترسی به دیجیتال سلامت کارگر برای مشاوره که مدیر کل Tedros Adhanom Ghebreyesus گفت: در یک جلسه در روز جمعه.

Follow us on Facebook دریافت به روز رسانی های بیشتر از ما!!

با توجه به سازمان ملل متحد در سلامت بدن سیگار می کشد 8 میلیون نفر در سال و شواهد نشان می دهد که افراد سیگاری بیشتر در معرض خطر از غیر سیگاری ها به در حال توسعه یک مورد شدید از COVID-19 گزارش شین هوا اخبار آژانس.

"اما اگر کاربران نیاز به انگیزه بیشتری به پا زدن عادت همه گیر را فراهم می کند حق انگیزه" گفت: Tedros.

WHO launches initiative to help 1.3bn people quit smoking
با توجه به سازمان ملل متحد در سلامت بدن سیگار می کشد 8 میلیون نفر در سال و شواهد نشان می دهد که افراد سیگاری بیشتر در معرض خطر از غیر سیگاری ها به در حال توسعه یک مورد شدید از COVID-19. Pixabay

ابتکار رهبری است که همراه با سازمان ملل متحد سازمانی نیروی کار در بیماری های غیر واگیر (NCD).

ابتکار عمل را به ارمغان می آورد با هم تکنولوژی صنعت دارویی و غیر دولتی شرکای مانند راه و ائتلاف برای دسترسی به NCD داروها و محصولات.

به عنوان اولین تولید شریک ابتکار, Johnson & Johnson مصرف کننده سلامت روز جمعه گفت که آن را اهدا کرده است تقریبا 40000 تکه های نیکوتین.

همچنین بخوانید: تحقیقات در پیوند بین انسان و گربه در جاده ابریشم

Tedros گفت: این که در مراحل نهایی اضافه کردن بیشتر همکاران و تشویق دارویی و شرکت های فن آوری برای پیوستن به این ابتکار.

خواهد شد که برای اولین بار راه اندازی این طرح در اردن و سپس آن را رول در سطح جهانی در ماه های آینده او اضافه شده است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب