روجوتا دیوکار ، متخصص تغذیه Celeb ، این نوشیدنی زردچوبه را برای مدیریت دیابت و تیروئید توصیه می کند

[ad_1] نکات برجستهزردچوبه مملو از آنتی اکسیدان استزردچوبه همچنین دارای خواص ضد التهابی استشناخته شده است که ز

توسط ABDOOSNEWS در 6 آبان 1399
[ad_1]

نکات برجسته

  • زردچوبه مملو از آنتی اکسیدان است
  • زردچوبه همچنین دارای خواص ضد التهابی است
  • شناخته شده است که زردچوبه برای مصونیت معجزه می کند

زردچوبه یا هالدی از زمان های بسیار قدیم یکی از با ارزش ترین دارایی های هند بوده است. اکنون که جهانی که من به دلیل اثرات درمانی و فواید آن برای سلامتی از خواب بیدار می شوم ، تصور کردن ادویه طلایی به عنوان یک ماده رنگی صرف برای ادویه کاری ، کار تازه ای است. زردچوبه سرشار از خواص ضد التهابی است ، که به شما در تسکین درد و هر نوع ناراحتی داخلی کمک می کند. کورکومین که ترکیب فعال آن است ممکن است به کنترل برخی از بیماری های مزمن مانند آرتروز ، دیابت ، مشکلات کبدی کمک کند. خرج کردن هالدی همچنین شناخته شده است که به طور طبیعی ایمنی را افزایش می دهد.

(همچنین بخوانید: آیا پختن زردچوبه فواید آن را از بین می برد؟ در اینجا پاسخ این است!)

در پست اخیر خود ، روژوتا دیوکار ، متخصص تغذیه مشهور ، فریاد دیگری برای یک شگفت دیگر طراحی کرد - هالدی دود شیر مخلوط با برخی ادویه ها یا آجیل ها از همیشه برای همیشه یکی از کلوچه های فروتن هند است. این دارو همچنین به شخصی که در حال بهبودی از نوعی آسیب است ، داده می شود. معلوم می شود که معجون شیر ، هالدی، زعفران و برخی از مغزها همچنین می توانند به شما کمک کنند تا مشکلات دیگری نیز داشته باشید.

(همچنین بخوانید: یک ماده مخفی که شیر زردچوبه بدون آن ناقص است)

اخبار

"کلاه شب آرام
- سندرم پای بی قرار
- مقاومت به انسولین
- بیخوابی
- ضعف
- تیروئید
روجوتا در زیرنویس خود نوشت: "اگر یکی از اینها را دارید یا هیچ کدام از اینها نیستید اما می خواهید با یک فنجان گرم و آرام در تختخواب خود استراحت کنید ، دستورالعمل من را دنبال کنید."

(همچنین بخوانید: آب زردچوبه: 5 مزیت این آب سم زدایی Desi و نحوه تولید آن)

برای تهیه معجون تسکین دهنده ، به هر طعم و مزه ای نیاز به یک مقدار زردچوبه ، چند رشته زعفران ، بادام خرد شده و شکر دارید. شما می توانید دستورالعمل کامل نوشیدنی گرم را در پست وی در اینجا پیدا کنید.

تبلیغ شده


(این محتوا شامل مشاوره فقط اطلاعات عمومی را در اختیار شما قرار می دهد. به هیچ وجه جایگزین نظر پزشکی واجد شرایط نیست. برای اطلاعات بیشتر همیشه با یک متخصص یا پزشک خود مشورت کنید. NDTV مسئولیت این اطلاعات را بر عهده نمی گیرد.)

درباره Sushmita Senguptaسوشمیتا با اشتیاق شدید به غذا ، همه چیز خوب ، پنیر و چرب را دوست دارد. سایر فعالیتهای مورد علاقه او در زمینه سرگرمی به غیر از بحث غذا شامل خواندن ، تماشای فیلم و تماشای بیش از حد نمایش های تلویزیونی است.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب