Facebook برای راه اندازی بخش جدید برای کم ارزش کردن تاج اسطوره

Facebook اعلام کرده است که از آن راه اندازی خواهد شد 'حقایق در مورد Covid-19' — یک بخش اختصاص داده شده — در آن

توسط ABDOOSNEWS در 30 تیر 1399

Facebook اعلام کرده است که از آن راه اندازی خواهد شد 'حقایق در مورد Covid-19' — یک بخش اختصاص داده شده — در آن پلت فرم رسانه های اجتماعی هفته آینده برای محدود کردن گسترش اطلاعات غلط در مورد این بیماری همه گیر.

آن را کم ارزش کردن باورهای رایج شده اند که شناسایی شده توسط سازمان بهداشت جهانی (WHO) از جمله نوشیدن آب ژاول را جلوگیری از coronavirus یا که مصرف هیدروکسی کلروکین می تواند به جلوگیری از Covid-19. "در این هفته ما در حال راه اندازی یک بخش اختصاص داده شده از Covid-19 مرکز اطلاعات نام حقایق در مورد Covid-19" شرکت در بیانیه ای گفت:

دنبال کنید با ما در Newsgram برای دریافت آخرین به روز رسانی از ما!!

"این آخرین قدم ما در حال کار برای مبارزه با اطلاعات غلط در مورد این بیماری همه گیر" آنها اضافه شده است.

برای کمک به نگه داشتن همه امن و آگاهانه این شرکت است که قرار دادن هشدار در بالای Facebook برنامه Instagram برای یادآوری مردم به پوشیدن ماسک.

Facebook
Facebook, مدیر عامل شرکت مارک زوکربرگ ناودان دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دولت برای راه آن به کار گرفته شده Covid-19 بیماری همه گیر. Wikimedia Commons

"ما متصل بیش از دو میلیارد نفر به منابع از مقامات بهداشتی از طریق ما Covid-19 مرکز اطلاعات و پاپ آپ بر روی Facebook و Instagram با بیش از 600 میلیون نفر از طریق کلیک کردن برای یادگیری بیشتر" شرکت مطلع است.

از ژانویه, مردم, مطرح کرده اند بیش از 100 میلیون دلار برای Covid-19 مربوط به جمع آوری اعانه در Facebook و Instagram گفتند.

همچنین بخوانید: Phygital : این روند مد جدید

در ضمن Facebook مدیر عامل مارک زوکربرگ ناودان دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دولت برای راه آن به کار گرفته شده Covid-19 بیماری همه گیر.

با توجه به Facebook مدیر عامل آمریکا در پاسخ به این بیماری شده است کمتر موثر است که در مقایسه با حتی بسیاری از کشورهای در حال توسعه. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب