در بیشتر حملات NIA در مورد بودجه تروریسم ، سازمانهای غیر دولتی سرینگر ، دهلی جستجو کردند

[ad_1] آژانس تحقیقات ملی حملات خود را در 9 مکان در سریناگر و دهلی ادامه داد (پرونده)دهلی نو: شش مورد غیر انتف

توسط ABDOOSNEWS در 8 آبان 1399
[ad_1]

آژانس تحقیقات ملی حملات خود را در 9 مکان در سریناگر و دهلی ادامه داد (پرونده)

دهلی نو:

شش مورد غیر انتفاعی و اعتماد و 9 مکان ، از جمله دارایی رئیس سابق کمیسیون اقلیت دهلی ، ظفرالاسلام خان ، توسط آژانس تحقیقات ملی (NIA) در یک پرونده بودجه ترور مورد یورش قرار گرفته اند.

شش سازمان غیردولتی که توسط NIA مورد حمله قرار گرفتند ، Falah-eam Trust ، خیریه اتحاد ، بنیاد رفاه بشری ، بنیاد JK Yateem ، جنبش نجات و صدای قربانیان J&K هستند.

این دو سازمان غیردولتی خیریه اتحاد و بنیاد رفاه انسانی در دهلی مستقر هستند ، در حالی که بقیه در جامو و سریناگر کشمیر مستقر هستند.

آقای خان سردبیر بنیانگذار روزنامه Milli Gazette و رئیس اتحاد خیریه است.

جستجوهای امروز از حملات روز گذشته NIA در 10 مکان در Srinagar و یک مکان در بنگالورو در رابطه با پرونده ای که برخی از افراد غیر انتفاعی مظنون به جمع آوری پول در هند و خارج از کشور برای انجام فعالیت های جدایی طلبانه در جامو و کشمیر هستند ، ادامه دارد.

منابع گفتند که چندین سند و دستگاه الکترونیکی مجرمانه توقیف شده است.

مقامات NIA روز گذشته به خانه ها و دفاتر خرم پروز ، هماهنگ کننده ائتلاف J&K جامعه مدنی یورش بردند. همکارانش پرویز احمد بخاری ، پرویز احمد ماتا و سواتی ششادری. پروینا آهنجر ، رئیس انجمن والدین افراد ناپدید شده ، سازمان غیردولتی Athrout و اعتماد بزرگ کایلاش.

رئیس حزب دموکراتیک خلق ، محبوبه مفتی ، حملات NIA را "سرکوبی شرورانه علیه مخالفان" خواند. "حمله به NIA به فعال حقوق بشر خرم پرویز و دفتر بزرگ کشمیر در سریناگر یکی دیگر از نمونه های سرکوب مخالفان آزادی بیان و مخالفت است. متأسفانه ، NIA به آژانس حیوانات خانگی BJPs تبدیل شده است تا آنها را که حاضر به صف نمی شوند را بترساند و آنها را شکست دهد ، "خانم مفتی روز چهارشنبه توییتی نوشت.

NIA در بیانیه ای ادعا کرد این به اصطلاح غیرانتفاعی ها از اهداکنندگان نامعلوم پول می گرفتند ، که پس از آن برای تأمین بودجه فعالیت های تروریستی استفاده می شد.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن