خرید بهترین ساعت مچی

خرید بهترین ساعت مچی امروزه خرید ساعت به روشی پیچیده و خسته کننده تبدیل شده است. گاهی اوقات مردان ساعتها ، رو

توسط ABDOOSNEWS در 22 مرداد 1399

خرید بهترین ساعت مچی

امروزه خرید ساعت به روشی پیچیده و خسته کننده تبدیل شده است. گاهی اوقات مردان ساعتها ، روزها و ماهها به دنبال ساعت مورد علاقه خود می گردند و درنهایت از خرید آن امتناع می کنند. نقش اصلی ساعت های مردانه ، مدل های مختلف موجود در بازار ، کیفیت های مختلف ، مارک های مختلف و تفاوت در قیمت ها از جمله دلایلی است که باعث می شود خرید ساعت مچی دشوار شود. در اینجا چند پیشنهاد برای نحوه جستجوی بهتر در ساعت ها ارائه می کنیم.
  • سبک زندگی و ترافیک: برای انتخاب ساعت ، باید به سبک زندگی و ترافیک خود توجه کنید. اگر بیشتر در محافل رسمی شرکت می کنید و لباس رسمی و نیمه رسمی دارید ، از ساعت های ویژه تری استفاده کنید.
  • ویژگی ها: موتورهای ساعت عملکردهای مختلفی به شما می دهند. فراتر از زیبایی ، به عملکرد این موتورها توجه کنید.
  • کیفیت: مواد ساعتها متفاوت است. از ساعتهای پلاستیکی گرفته تا ساعتهای طلا ، هرکدام برای یک سبک و سبک خاص ساخته شده اند. کیفیت بالای ساعت باعث ماندگاری این محصول می شود. یک ساعت مچی با کیفیت از فاصله دور قابل تشخیص است.
  • برند: برند یکی از مهمترین عوامل در قیمت گذاری ساعت ها است. انتخاب شما این است که آیا به دنبال یک ساعت برند هستید یا ترجیح می دهید بدون نام تجاری با قیمت مناسب تری از کیفیت و امکانات یکسانی برخوردار باشید. البته انتخاب برند کیفیت و اصالت ساعت مورد نظر شما را تضمین می کند.
  • طراحی: ساعت ها دارای طراحی متفاوتی هستند. انتخاب نوع ساعت به سن ، پوشش و محل زندگی شما بستگی دارد.
  • اندازه صفحه نمایش: یک ساعت را انتخاب کنید که متناسب با مچ دست شما باشد. در صورت داشتن دست باریک ، صفحه نمایش های کوچکتر را انتخاب کنید و اگر مچ دست شما بزرگ است ، صفحه های بزرگتر را انتخاب کنید.
  • اندازه: در انتخاب اندازه دقت کنید. ساعت نباید در دست شما بچرخد و نباید به دست شما فشار آورد.
  • قیمت: قیمت ساعت به کیفیت ، مارک و عملکرد آن بستگی دارد. انتظارات خود را با بودجه خود تنظیم کنید. به یاد داشته باشید که ساعتهای با کیفیت می توانند سالها در دست شما بدرخشد.
معرفی ۱۰ ساعت مچی عقربه ای مردانه برای خرید

ساعت مچی عقربه ای مردانه اسکمی مدل ۱۲۱۰BR-BLC

این ساعت اسپرت و مجلل دارای شکل گرد و مقاومت در برابر آب آن 3ATM است. بند قهوه ای و چرمی این ساعت بسیار بادوام بوده و با یک سگک ساده بسته می شود. کیس از جنس روی است و شیشه از مواد معدنی درجه یک ساخته شده است این ساعت دارای صفحه سیاه ساده است که روی آن نام تجاری حک شده است. ضخامت بدنه این محصول حدود 9 میلی متر و قطر قاب آن 41 میلی متر است. دوام و سبکی از خصوصیات این ساعت مردانه است.

ساعت مچی عقربه ای مردانه آبی یو مدل P4-62

این ساعت مردانه با قیمتی بسیار مناسب وارد لیست پرفروش ها شد. شماره گرد این ساعت گرد است و قطر آن در حدود 37 سانتی متر است. بدنه آن از فلز ساخته شده است و بند آن از چرم مصنوعی ساخته شده است. رنگ صفحه سفید ، قاب فلزی ، دست های طلایی و تسمه سیاه مهمترین عناصر طراحی این ساعت مردانه هستند. این ساعت با دوام مناسب برای استفاده روزمره و بازدید از مراسم رسمی است.

ساعت مچی عقربه ای والار کد LF1547

این ساعت مردانه از پلاستیک ساخته شده است و شمارشگر مشکی آن حدود 8 میلی متر ضخامت دارد. این ساعت دارای یک موتور فعال و چند عقربه روی صفحه نمایش است و بند آن از چرم مصنوعی ساخته شده است که با یک سگک ساده بسته می شود. شیشه از مواد معدنی و مشکی ساخته شده است. در این محصول از فناوری الکترونیکی کوارتز استفاده شده است که برای انواع نیمه رسمی و کارهای روزمره مناسب است.

ساعت مچی عقربه ای مدل HAB 625- ME-TA

این ساعت زیبا با فناوری الکترونیکی (کوارتز) ساخته شده است و برای فعالیت های روزانه ، تمرینات و بازدید از مجالس نیمه رسمی مناسب است. قطر قاب حدود 10 میلی متر است و شکل صفحه گرد و رنگ آن سیاه است. شیشه این ساعت از مواد معدنی ساخته شده و دارای بدنه فلزی ، ضد حساسیت و ضد زنگ است. این محصول در برابر آب و رطوبت مقاوم است و به دلیل قیمت بسیار پایین آن انتخاب خوبی است.
 
 

ساعت مچی عقربه ای کد S-B

این ساعت مردانه با استفاده از فناوری الکترونیکی کوارتز برای انجام امور روزانه و انجام فعالیت ها طراحی شده است. بند تارپولین ، سگک دستی ساده ، شکل گرد و موتور فعال مهمترین عناصر شکل ظاهری این محصول هستند. این ساعت مردانه دارای دسته های درخشان است که شب ها به خوبی می درخشد. شیشه معدنی قوی از صفحه سیاه ساعت در برابر شوک های ناگهانی محافظت می کند. این محصول هم اکنون با قیمتی مناسب و در یک بسته بندی شیک در دسترس شما قرار گرفته است.

ساعت مچی عقربه ای مردانه پلیس مدل P14375JSR

این مدل از ساعتهای پلیس مردانه بسیار بادوام است و مورد توجه آقایان شیک و سخت کوش با سبک خاص خود قرار گرفته است. این ساعت دارای شکل گرد است و دسته های شب رنگ آن بر زیبایی این محصول افزوده است. بدنه از فلز ساخته شده و ضد زنگ است. بند این ساعت از چرم با کیفیت ، به رنگ مشکی ساخته شده و بسیار بادوام و بی نظیر است. رنگ بدنه این ساعت رز گلد است که جلوه خاصی به سبک شما در کنار صفحه رنگی سیاه می بخشد. شیشه بادوام این ساعت که در ایتالیا ساخته شده است ، تا عمق 50 متر ضد آب است و دوام این محصول را تضمین کرده است. این ساعت ویژه و مجلل گزینه مناسبی برای استفاده روزمره و حضور در مراسم رسمی است.

ساعت مچی عقربه ای مدل IS 9553- SE-TA

این محصول با فناوری الکترونیکی کوارتز تولید می شود و با قیمت مناسب وارد لیست پرفروش ها می شود. شکل صفحه گرد است و بند آن از سیلیکون ساخته شده است. این ساعت با یک سگک ساده بسته می شود و تا عمق یک متر ضد آب است. ضد حساسیت و فولاد بی رنگ این ساعت به همراه مواد معدنی مورد استفاده در شیشه آن باعث دوام این محصول شده است.

ساعت مچی عقربه ای والار طرح ونوم مدل LF1245

این ساعت راحت شکل گرد و طراحی انتزاعی حکاکی شده بر روی صورت خود دارد. این ساعت از پلاستیک ساخته شده است و با فناوری الکترونیکی کوارتز تولید می شود. شیشه از مواد معدنی ساخته شده است و بند بند از چرم مصنوعی ساخته شده است. این ساعت سیاه با ضخامت 8 میلی متر و قطر قاب در حدود 38 میلی متر برای کارهای روزمره مناسب است.

ساعت مچی عقربه ای مردانه مدل D-02

این ساعت مردانه دارای یک قاب گرد است و برای کارهای روزمره و بازدید از اوقات خاص رسمی مناسب است. تسمه از چرم مصنوعی و بدنه آن از استیل ساخته شده است. قاب این محصول دارای قطر حدود 40 میلی متر و ضخامت بدنه آن 5 میلی متر است. شماره گیری سفید ، بند قهوه ای و جعبه طلای گل رز عناصر طراحی این ساعت مردانه هستند.

ساعت مچی عقربه ای کد ۱۰۱

این ساعت دارای شکل گرد است و به عنوان یک هدیه با جعبه زیبای آن مناسب است. قطر قاب حدود 30 سانتی متر و شیشه آن از مواد معدنی ساخته شده است. بدنه این ساعت فلزی و سیاه است. بند از چرم مصنوعی ساخته شده است ، رنگ آن خاکستری است و با یک سگک ساده بسته می شود. این محصول با کیفیت و با قیمت مناسب ، بازخورد مثبت خریداران را به خود جلب کرده است.
 برچسب ها
آخرین مطالب