حفاظ آکاردئونی

قیمت حفاظ آکاردئونی به عوامل زیادی بستگی دارد که در این مقاله به توضیح و میزان تاثیر این  عوامل بر قیمت م

توسط ABDOOSNEWS در 4 آبان 1400

قیمت حفاظ آکاردئونی به عوامل زیادی بستگی دارد که در این مقاله به توضیح و میزان تاثیر این  عوامل بر قیمت می پردازیم.
درب آکاردئونی محصولی ساده اما کاربردی می باشد که میتواند امنیت را برای خانه شما به ارمغان آورد.
این محصول شاید حجیم به نظر برسد و دارای وزن بالایی باشد اما به راحتی بر روی درب خانه شما نصب میگردد و حجم بسیار کمی را اشغال می کند. به دلیل قرار گیری درب بر روی ریل این درب ها به راحتی باز و بسته می شوند و بسیار روان میباشند.
تنها کافیست که با تهیه یک قفل کتابی و بستن آن بر روی حفاظ خانه خود را به مکانی امن تبدیل نمایید و از ورود سارقین به داخل خانه جلوگیری نمایید.

نحوه محاسبه قیمت حفاظ آکاردئونی و عوامل تاثیرگذار بر آن

اگر می خواهید بدانید که هزینه نصب درب آکاردئونی چقدر برای شما تمام می شود، باید ابتدا از قیمت هر متر مربع حفاظ مطلع شوید. سپس ارتفاع درب را در عرض آن ضرب کنید. سپس عدد به دست آمده را در قیمت هر متر مربع حفاظ آکاردئونی ضرب کنید تا هزینه دلخواه خود را به دست آورید. این فرمول محاسبه قیمت حفاظ آکاردئونی می باشد که قیمت کلی محصول نهایی به دست آید اما بدیهی است که عوامل متعددی میتواند بر روی قیمت نهایی محصول تاثیرگذار باشد که نمیتوان به هیچ وجه از آن چشم پوشی کرد. به فرض مثال جنس حفاظ آکاردئونی و مدل خاص آن میتواند بر روی قیمت نهایی کار تاثیرگذار باشد.در مقالات گزشته در سایت نت کرفتی به این موضوع بیشتر پرداخته ایم .

خرید درب آکاردئونی

تراکم محافظ آکاردئونی

تراکم تسمه های به کار رفته در داخل درب نیز ارتباط مستقیمی با قیمت حفاظ خواهد داشت. لازم به ذکر است که هر میزان تراکم تسمه های درب بیشتر باشد درب ایمن تر خواهد بود چرا که فضای خالی کمتری بین درب ها وجود دارد و امکان وارد کردن دیلم و یا جک های ماشین به داخل آن از بین خواهد رفت. مواد تشکیل دهنده نرده ریلی قیمت متریال و مواد تشکیل دهنده درب نیز برروی قیمت نهایی اثر دارد و از آن جایی که شاکله اصلی این درب ها از جنس آهن می باشد قیمت روز آهن ارتباط مستقیمی با قیمت درب خواهد داشت. متغیر بود قیمت آهن باعث نوسانات قیمتی این محصول میشود ولی این نوسان ها به حد زیادی نیست و در کوتاه مدت قابل چشم پوشی می باشد. متراژ حفاظ کشویی یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار متراژ این دسته از حفاظ ها می باشد که هر میزان درب ها بزرگ تر باشد به تبع قیمت بالاتری خواهند داشت. البته بیشتر درب ها اندازه های استاندارد و یکسانی دارند ولی در برخی از درب ها اندازه ها بیشتر میباشند و از حد استاندارد و همیشگی عبور خواهد کرد. هزینه حمل و نقل و نصب محافظ ریلی عامل دیگر هزینه حمل و نقل و نصب این دسته از درب ها است. حفاظ های آکاردئونی دارای وزن بالایی هستند و حمل آن کار دشواری به حساب می آیند. نصب آن هم شاید کار وقت گیر و زمانبری نباشد اما نیاز به دقت و ظرافت خاصی دارد که فقط و فقط باید به دست متخصصین مربوط به این کار صورت پذیرد به همین دلیل هزینه ای برای انجام این کار باید در نظر گرفت.

نکاتی که باید در هنگام خرید حفاظ ریلی توجه داشت

با بررسی چند نکته مهم در هنگام خرید حفاظ ریلی سعی بر این داریم تا انتخابی راحت تر و آسوده تر را برای شما رقم بزنیم. اگر میخواهید که درب مورد نظر شما امنیت بیشتری داشته باشد و استحکام بالاتری داشته باشد به نکات گفته شده توجه داشته باشید. حفاظ ریلی مد نظر شما بهتر است که کمتر از سه گل یا همان سه لوزی نباشد چرا که در آن صورت تراکم تسمه ها پایین است و با وارد کردن دیلم به داخل آن در مدت زمان کمی درب آسیب پذیر است و باز می شود. اما حفاظ ریلی سه گل، چهار گل و تمام گل حالت استانداردی دارند و بسیار مقاوم تر خواهند بود. نکته دیگر این است که پروفیل به کار رفته در آن از جنس آهن ضایعاتی نباشد و از آهن های مرغوب و با کیفیت استفاده شده باشد تا محصول نهایی استحکام لازمه را داشته باشد. دیگر نکته حائز اهمیت آن است که به راحتی باز و بسته شوند و در هنگام باز و بسته کردن آن سر و صدای زیادی ایجاد نکند. برخی از محصولات بی کیفیت و دسته دوم در هنگام باز و بسته کردن آلودگی صوتی زیادی ایجاد کرده و آزاردهنده می باشد. ترجیحا بهتر است در هنگام خرید محصول از درب هایی با پرچ های مخفی استفاده شود تا امنیت آن بالاتر رود و مقاوم تر باشند. اگر این پرچ ها محکم باشند و جنس آن ها نیز مرغوب باشد موجب می شود تا ورود سارق را تقریبا غیر ممکن سازد. پیشنهاد می کنیم حفاظ آکاردیونی موردنظر شما دارای قفل محکم و ایمن باشد تا بتوانید امنیت بیشتری را برای خانه خود فراهم کنید. آخرین نکته ای می خواهیم به آن اشاره کنیم بیشتر جنبه ظاهری آن مد نظر است و آن هم رنگ درب ریلی میباشد که بهتر است از به رنگ درب اصلی خانه شما نزدیک باشد و چندان تفاوت فاحشی بین رنگ های آن وجود نداشته یاشد. با این وجود انتخاب رنگ درب کاملا سلیقه ای است و بسته به خواست شما هر رنگی که مد نظر دارید را می توانید سفارش دهید تا بر روی درب ریلی شما پیاده شود.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن