حضور 4+1 فروشگاه خوشنام ، قدرتمند و معروف در فضای مجازی

فهرست: مولودی مال کالی ناب خانگی لند پیشرو مال آبیدر استوک فروشگاه اثاثیه خانگی اهمیت پشتوانه واردات مس

توسط ABDOOSNEWS در 22 آبان 1401
معرفی 4+1 <span class=changed>فروشگاه</span> <span class=changed>نو</span> <span class=changed>اثاثیه</span> خانگی

فهرست:

  1. مولودی مال
  2. کالی ناب
  3. خانگی لند
  4. پیشرو مال
  5. آبیدر استوک

فروشگاه اثاثیه خانگی اهمیت پشتوانه واردات مستقیم، مولودی محصول Moloudimall

فروشگاه اینترنتی اسباب خانگی تیم مولودی محصول اهمیت بیش از سه ده سال فعالیت حرفه ای در زمینه اسباب خانگی، به این معنی که از سال 1370 سرگرم به کار و ارائه بهترین محصولات و برندهای بازار هستش، تیم مولودی فرآورده در حوزه فروش اثاثیه خانگی اساسی توجه به استانداردها و نیاز مشتریان حساس بالاترین کیفیت و مناسبت ترین قیمت، فعالیت خویش را در فضای آنلاین و فروش اینترنتی آغاز کرده است.

هم درحال حاضر مولودی مال مفتخر میباشد که حساس دقت به رضایت مشتریان و همکاران جزوء خوش نام ترین های بازار لوازم خانگی کشور‌ایران باشد. در گفتگویی که اساسی مادح مولودی رئیس ارشد همین گروه داشتیم، پیام زیبای ایشان را به نسبت مشتریان این گروه همراه آوردیم:

امید میباشد که مشتریان دائمی و سابق نیز اصلی حضور در باشگاه مشتریان وبسایت مولودی مال، ما را مفتخر نمایند و همزمان از هدایا و تخفیفات ویژه وب سایت اینترنتی اثاثیه خانگی مولودی فرآورده به جهت مشتریان دیرین به کار گیری نمایند. آرزوی مولودی مال، کمال راضی بودن مشتری عزیز از خرید کردن خود، می‌باشد.

مادح مولودی (مدیر ارشد مولودی مال)

برای مراجعه به سایت مولودی محصول میتوانید از نشانی پایین استعمال نمایید:

آدرس وبسایت رسمی گروه مولودی مال: مولودی مال

لوگو مولودی مال
لوگو مولودی مال

فروشگاه اینترنتی کالای ناب خانگی، کالی ناب Kalinab

فروشگاه کالی ناب در سالهای گذشته به عنوان یک عدد از تامین کنندگان بازار همواره بر سر زبان‌ها بوده است، این کمپانی کار خود در زمینه اسباب خانگی را از سال ۲۰۱۸ اساسی واردات محصولات اهمیت میزان مرغوب بودن دیجیتال آغاز کرد. محصولاتی عمدتا مهم برند های اپل، شیائومی، انکرو… سیاست همین شرکت از به عبارتی نخست بر همین اورجینال بوده هست که لیاقت مشتری کالی ناب خرید کردن یک کالا حساس کیفیت و راضی بودن بخش است و نیکی هر کلایی حیاتی هر قیمیتی.

اهداف چهارگانه کالی ناب « فروش کالای اورجینال» – «ارسال به موقع کالا» – «برخورداری از بها رقابتی» و «خدمات پس از فروش مناسب» می‌باشد. طبیعی هست هنگامی که هدف شما نیز ارائه محصولات حیاتی میزان مرغوب بودن و نیز ارزش مطلوب و رقابتی میباشد فعالیت بسیار پیچیده و مشکلی را پیش بر روی خود کالی ناب خواهید گذاشت. ولی همین گروه امیدوار است که به کمک خداوند و همت همکاران همچنان که تا به امروز در به وقوع پیوستن این با غالب بوده‌اند در آینده هم جهت جلب رضایت مندی عمده مشتریانشان همت ببیشتری صورت بدهند.

کالی ناب بی رقیب در ارزش محصولات شیائومی در بازار

در ضمن مغازه کالی ناب رو در زمینه محصولات شیائومی اعم از: تلویزیون شیائومی، جاروبرقی رباتی شیائومی، مانیتور های شیائومی، اسکوتر شیائومی، تصفیه هوای شیائومی، بخار پز و محصولات خانگی خاصتا شیائومی حیاتی ارزش رقابتی و خوب به نسبت بازار قیمت محصولات شیائومی در حیث گرفت.

برای مراجعه به دکان کالی ناب و دیدن قیمتهای محشر محصولات شیائومی می‌توانید بر بر روی لینک و پیوند ذیل کلیک نمایید:

آدرس وب تارنما مغازه اینترنتی کالی ناب: کالی ناب

لوگو کالی ناب
لوگو فروشگاه کالی ناب

فروشگاه محصولات منزل و جهیزیه عروس خانگی لند Khanegiland

یک تارنما آیتم پسند برای بانوان و نوعروسان ایراد پسند، مجموعه خانگی لند از سال ۹۶ به تیتر یک بازرگانی مطمئن و به رخ حرفه‌ای در بازار بانه حضور داشته میباشد و از ابتدا سرمایه خویش را بر تنظیم محصولات اصلی میزان مرغوب بودن سازه گذاشته است.

بهار سال ۱۴۰۰ کرکره دکان اینترنتی خانگی لند را بالا رفت. خانگی لند متولد شد تا دارای خدماتی متفاوت و گلچین کردن از بهترین برندهای بازار به جای همگی چیز فروشی و فروش نامطمئن، اهمیت نگاهی دارای و هدف راضی بودن مشتریان خویش را از میان تنوع کالاهای موجود در بازار بهترین ها را به زعم نظرات کارشناسان خویش انتخاب کند؛ مطمئن‌تر، اساسی کیفیت‌تر و حساس قیمت های منصفانه را به مشتریان جانِ خود ارائه دهد. 

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی اورجینال

در رابطه کلیدی تارنما خانگی لند اصلی مدیریت فروش با شخصیت همین تیم حاذق و اهمیت میزان مرغوب بودن حرف کردیم و از میزان مرغوب بودن محصولات و تنوع فراوان بسیار این وب سایت به نسبت بقیه سایتها فروش اینترنتی محصولات اثاثیه خانگی سوال پرسیدیم، اما پاسخ آقای هیمن عبداله پوری جذاب و کافی بود:

در سال چهارم فعالیت خواستیم کاری بزرگ‌تر کنیم و گامی تازه برداریم. آستین‌ها را بالا زدیم و اهمیت مجموعه‌ای از بهترین مرکزها مستقیم صادرات محصولات اسباب و اثاث خانگی و لوازم جانبی بر سر میز رای زنی نشستیم و دارای متخصصین همین زمینه در جهت همکاری به جهت پشتیبانی و راهنمایی خرید مشتریان به توافق رسیدیم. و ما تصمیم داریم در ادامه همین مسیر، قدم‌های محکم‌تری برداریم.

آقای هیمن عبداله‌پوری رئیس فروش مجموعه خانگی لند

مشاهده و تحلیل محصولات وب سایت خانگی لند پیشنهاد میشه، علی الخصوص به جهت بانوان و دوستانی که برای تنظیم جهیزیه عروس در تکاپو هستند.

خانگی لند لوگو
لوگو مغازه اینترنتی خانگی لند

آدرس تارنما خانگی لند یکی از از بهترین مراجع تنظیم و خرید جهیزیه عروس از بانه: خانگی لند

پیشرومال یک سایت جامع از لوازم خانگی و محصولات تکنولوژی روز جهان pishromall

سایت فروشگاه اینترنتی پیشرو مال ، از زیر گروه سایتهایی می باشد که تمرکز اساسی آن ها بر محصولات مختص و تکنولوژیک است، این دکان در سال 1400 اهمیت فروش محصولات سایت آمازون در جمهوری اسلامی ایران و مهم قیمت کمتر از این وبسایت بر سر زبانها افتاد.

پیشرومال به صورت جدی، فعالیت خویش را در راستا محصولات 'خانگی گجت و جانبی اهمیت کیفیت و گارانتی دار در سال 1401 شروع کرد. هدف این مجموعه فروش محصولات اصلی میزان مرغوب بودن و اصلی ارزش های مطلوب و سرویس ها متمایز از دیگر وبسایت ها می باشد. گروه پیشرومال کارایی بر ارسال محصولات در سرعت بالا ترین دوران و بالاترین سرویس ها را دارد.

مشاوره خرید و پشتیبانی مشتریان در کمترین زمانه ممکن را دارد. بها محصولات موجود در پیشرومال کارایی شده همواره به روز باشد و میتوانید حیاتی خیال ریلکس ثبت سفارش نمائید.

در واقع مورد قضیه خاصی که پیشرو فرآورده را در قسمتی این نوشته ما گنجانده حضور گسترده محصولات وبسایت چیره آمازون در محصولات این وبسایت اینترنتی می باشد.

حتما سری به همین سایت بزنید، احتمال دارد شما نیز مثل ما محصولاتی رو اونجا پیدا کنید که در بقیه سایتها یا سرچ های اینترنتی ایرانی نتونید ببینید:

سایت پیشرومال: پیشرومال

فروشگاه پیشرومال
لوگو دکان پیشرومال

یک وب سایت بینظیر برای خرید کردن لپ تاپ استوک، برند اسم آشنای آبیدر استوک Abidarstok

اما برسیم به معرفی پنج‌مین گزینه از لیست معرفی 1+4 مغازه برتر، فروشگاهی غیر لوازم خانگی ولی حتمی برای علاقمندان به لپ تاپ و خرید لپ تاپ، مغازه اینترنتی آبیدر استوک به تیتر وب سایت فروش لپ تاپ استوک از سال ٩٧ مشغول به عمل شده است.

خرید اینترنتی لپ تاپ استوک این قابلیت و امکان را برای مشتریان فراهم می‌آورد که ارزش ها را مقایسه نمایند و بتوانند مدل‌های متنوعی را تحلیل کنند. نکته جالب در گزینه لپ تاپ استوک قیمت آن است. دارایی آیتم نیاز به جهت خرید لپ تاپ استوک تقریبا یک سوم میزان دارایی مورد نیاز به جهت خرید یک لپتاپ تازه حساس مشخصاتی مشابه است.

اما آنچه مغازه لپ تاپ آبیدر استوک را از بقیه رقبا متفاوتی می کند، علاوه بر قیمت منصفانه و رقابتی پشتیبانی و مشاوره خوب قبل از خرید لپ تاپ استوک می باشد. شما میتوانید قبل از خرید هر لپ تاپی مهم این مجموعه در ارتباط باشید و محصولات این فروشگاه رو یه نگاه بندازید.

آبیدر استوک، پشتیبانی و خرید بدون نگرانی

مسئله اساسی در خرید لپ تاپ های استوک کیفیت و اطمینان از کارکرد و سلامت بودن دستگاه است، آبیدر استوک در یک ابتکار خوب برای راحتی خیال مشتریان، حتما قبل از ارسال لپ تاپ تصاویر و عکسهای تام دستگاه را برای مشتریان ارسال میکنند.

همچنین مهلت استفاده مشخصی را به جهت کاربران در لحاظ گرفته اند که در صورتی که در زمان استفاده مشکلی متوجه دستگاه شد بدون هزینه دستگاه را رجوع و برگشت داده و یا این که هزینه را به حساب مشتری واریز می‌کنند و یا دستگاهی بدون خلل احتمالی برای ایشان ارسال میکنند.

یکی دیگر از خدماتی که بوسیله آبیدر استوک ارائه می‌شود، قابلیت تحویل حضوری لپ تاپ استوک در شهر تهران می‌باشد. حساس توجه به حجم بالای سفارشات، سعی کرده‌ایم تا ارسال دستگاه‌ها در اسرع انجام شود. (معمولا کاهش از ۴ روز کاری)

برای خرید کردن و یا این که بازدید مدل های محشر لپ تاپ استوک مسلما به آبیدر استوک سر بزنید:

خرید و بها لپ تاپ استوک : آبیدر استوک

در نهایت در یک جدول میتونیم این چهار فروشگاه رو حیاتی نیز مقایسه کنیم:

در جدول تحت تلاش کردیم بهترین خصوصیت های هر فروشگاه اینترنتی را در یک نگاه به شما عرضه داریم.

نام فروشگاه تنوع محصولات محصولات خاص پشتیبانی واردات مستقیم تحویل در محل پشتیبانی
مولودی مال بالا بله بله بله عالی
کالی ناب بالا بله (شیائومی) بله بله عالی
خانگی لند بالا بله (جهیزیه عروس) خیر بله عالی
پیشرو مال متوسط بله (محصولات آمازون) بله برای تهران خوب
آبیدر استوک بالا بله (مایکروسافت سرفیس) بله برای تهران عالی
جدول مقایسه سرویس ها 1+4 فروشگاه معرفی شده

در صورتی که شما هم فروشگاه خوبی میشناسید بی تردید معرفی کنید.

نکات اصلی در خرید کردن اینترنتی

امکان خرید کردن و فروش امن از طریق اینترنت، دلیلی دارای به جهت موفقیت کسب‌وکارهای اینترنتی است. بخش اعظمی از مشتریان نسبت به این دسته معاملات شک دارا‌هستند زیرا نگران‌اند که اطلاعات شخصیشان توسط هکرها یا کلاهبرداران اینترنتی به سرقت برود. اهمیت یاری علم روز و فناوری‌های نوین، انجام معاملات امن امکان‌پذیر می‌شود.

این فناوری‌ها به‌سرعت در درحال حاضر پیشرفت‌ هستند و هر روز به جهت امنیت و راحتی بیشتر خرید کردن و فروش اینترنتی یک راهکار جدید نوآوری می‌شود. اساسی وجودِ این، هنوز هم بخش اعظمی از صاحبان کسب‌وکار و مشتریانشان در به کارگیری از internet تردید دارند و نگران مسائل امنیتی هستند.

نکته مهم که در خرید اینترنتی می بایست به آن دقت نمایید همین میباشد که خرید خویش را از یک وب سایت دارای و خوش سابقه انجام دهید. حتما نظرات اعضا در ارتباط اصلی ارآیه متاع و راضی بودن مشتریان را در لحاظ بگیرید.

به همین نکته دقت کنید که برای پیدا کردن سایت های دارای در نتیجه ها جستجو ممکن هست تقلبی صورت دهد تا شما را به بیراهه ببرد، پس کارایی کنید سایت هایی که میشناسید را انتخاب کنید نیکی لزوما تارنما هایی که در نتایج ابتدایی وب سایت گوگل بالا آمده اند. در نام وب سایت مراقب اشتباه املایی یا دامنه ی آن (به تیتر نمونه .net به جای .com .net) باشید و مسلما از درستی و صدق آدرس تارنما اطمینان حاصل کنید.

حتما از سایتهای با ssl معتبر خرید کنید

هرگز اهمیت به کارگیری از کارت اعتباری خویش از سایتی که رمزگذاری SSL (لایه سوکت های امن) را نصب نکرده می باشد ، هیچ خرید کردن آنلاین و یا پرداخت بانکی اینترنتی را انجام ندهید. البته این مورد را به چه صورت متوجه شویم؟ سایتی که کلیدی SSL رمزگذاری شده است نشانی اینترنتی آن اهمیت HTTPS شروع می شود نیکی فقط اهمیت HTTP.

علاوه بر این نمادی از یک قفل کوچک نیز در آدرس توشه آن ظاهر می شود ، که به طور معمول در سمت چپ URL در نوار نشانی یا نوار شرایط پایین قرار دارااست که جایگاه قرارگیری آن ، بستگی به گونه مرورگر شما دارد. استاندارد HTTPS درحال حاضر حتی در وبسایت هایی که خرید کردن اینترنتی را ارائه نمی دهند هم فعال می باشد ونشانه ای از امن بودن آن سایت دارد. همین استاندارد تا جایی اصلی میباشد که گوگل Chrome هر صفحه ی فارغ از رمزگذاری SSL را به عنوان “ایمن نیست” پرچم گذاری می کند.

از رمز دوم پویا به کارگیری کنید

رمز پویا کارت بانکی یک عدد از اصلی‌ترین موردها امنیتی به جهت دوری از کلاه‌برداری‌های اینترنتی و روش‌های گوناگون برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی محسوب می‌شود. این روز‌ها کلاه‌برداری اینترنتی کلیدی روش‌های مختلف برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی در مرزوبوم زیاد گسترده شده و اکثری از کسانی که اطلاعات کمی از روش‌های سارقان امروزی دارا‌هستند در گیر ضرر‌های هنگفتی شده‌اند. پلیس فتا اعلام کرده که در سال ۹۷، ۲۰ تا ۲۵ هزار پرونده برداشت غیرمجاز که بخش مهمی از آن‌ها به خاطر ناآگاهی مردمی بوده تشکیل‌شده است.

در موقعیت رمز اثبات شما به جهت خرید اینترنتی یا این که انتقال وجه اینترنتی یک رمز دوم دائمی دارید که آن را در کنار مشخصات دیگری مثل شماره کارت، کد CVV۲ و تاریخ انقضا وارد می‌کنید. در کلاه‌برداری به طریق فیشینگ سارقان به شکلی اعضا را فریب می‌دهند و آن‌ها را به یک صفحه جعلی پرداخت می‌کشانند.

مطرح شدن رمز یک‌بار مصرف یا این که همان رمز پویا راهکاری به جهت وصال به امنیت در خدمات اینترنتی است. در مقابل رمز ثابت، رمز پویا قرار داراست و به معنای کلمه رمزی هست که می‌تواند فقط برای یک بار در تراکنش مورد به کارگیری قرار گیرد. بر اساس آنچه پلیس فتا اعلام کرده فیشینگ دلیل شکل‌گیری یک‌سوم جرائم سایبری در مرزوبوم است. به همین خاطر به کار گیری از رمز دوم یکبارمصرف به‌جای رمز ثابت در دستور کار قرارگرفته است؛ به‌طوری‌که پیش‌بینی می‌شود با جایگزین شده رمز یکبارمصرف از سوی همگی بانک‌ها می‌توان میزان قربانیان فیشینگ را به‌طورجدی کاهش داد.

با پویاسازی رمز دوم کارت‌های بانکی، احتمال سوء‌استفاده از کارت به شدت کمتر می‌یابد و دارندگان کارت‌های بانکی می‌توانند به جای به کار گیری از یک رمز دوم ایستا (ثابت)، در هر توشه خرید کردن اینترنتی یا این که پرداخت‌های مستضعف رمز دوم کارت، از رمز پویا که خزانه در اختیارشان قرار می‌دهد، استفاده کنند.

اهمیت داشتن درگاه پرداخت

یکی از بهترین کار هایی که در سال های آخر در داخل مرز و بوم آغاز شده، تصویب و ساماندهی فروشگاه های اینترنتی است. نشانه اعتماد الکترونیکی که توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت کشور‌ایران به فروشگاه های آنلاین دیتا می شود بهترین شیوه برای تشخیص و شناسایی یک وب تارنما دارای از وب سایت های نا امن و کلاهبردار است.

تمامی فروشگاه های آنلاین می توانند مهم ثبت اسم اینترنتی در سامانه آرم اعتماد الکترونیکی به آدرس www.enamad.ir درخواست ثبت داده ها و اختصاص نماد اعتماد را داشته باشند. همچنین تمامی دکان های مورد تایید می بایست نشانه اعتماد الکترونیکی را (که به صورت یک e آبی رنگ به همپا یک یا این که چندین نقطه طلایی رنگ است) در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهند.

نکته چهارم: به عبارتی طور که می دانید جعل نمودن یک آیکون گرافیکی فعالیت چندان دشواری نیست. در عاقبت چنانچه میخواهید از امنیت یک وب تارنما تماما مطمئن گردید کافی است به ورقه به دست آوردن و کارهای دارای آرم اعتماد الکترونیکی در این وب سایت مراجعه نمایید و اساسی یک جست و جوی ساده، از طبقه بندی شدن تارنما مورد نظر اطمینان پیدا کنید.

درگاه بانکی را بررسی کنید

فروشگاه های آنلاین برای خرید های الکترونیکی از درگاه های متصل به بانک های طرف قرارداد استعمال می کنند. پس در این نخست باید دقت داشته باشید که هیچ گاه به فروشگاهی که برای انتقال مبلغ خرید کردن از شماره کارت شخصی به کار گیری می کند اعتماد نکنید. درگاه های بانکی حیاتی استفاده از پروتکل های امن SSL ارتباط شما را اصلی خزانه آیتم نظر برقرار می کنند. به این ترتیب درصورتیکه به نوار نشانی وب وبسایت بانکی که از روش دکان به آن متصل شده اید توجه کنید، در شروع آن می بایست کلمه https را بازدید کنید. در صورتی که برگه بانک مورد نظر مهم عبارت http است هیچ وقت داده ها حساب بانکی خود را در آن وارد کنید.

نکته سوم: در زمان وارد نمودن دیتاها کارتتان در کاغذ خزانه مورد نظر، حتی اگر همه شرایط دیگر هم مثبت بودند تا جای ممکن از صفحه کلید های مجازی (Virtual Keyboard) به کارگیری نمایید تا ضریب امنیتی کار شما بالاتر باشد. همینطور تا حد امکان از کافی نت ها و رایانه های موجود در مرکزها عمومی نظیر مدرسه ها و دانش کده برای انجام خرید کردن اینترنتی به کارگیری نکنید.

از مرورگر به روز به کار گیری کنید

بسیاری از اشخاص از مرورگرهای قدیمی و غیراستاندارد مثل اینترنت اکسپلورر نسخه ۶ یا مرورگرهای دیرین دیگر استعمال می‌کنند.

توجه فرمایید که چنانچه به سلامت داده ها خویش اهمیت می‌دهید و دوست دارید که سایت‌های فروشگاه‌های اینترنتی را به صدق بر روی مرورگر خود ببینید، از آخرین نسخه مرورگر گزینه علاقه‌تان به کار گیری کنید. زیرا در اصل مرورگرها خویش اساسی مشکلات و حفره‌های امنیتی هستند که دارای کشف آنها نسخه‌ای تازه جهت پوشش این حفره‌های امنیتی عرضه خواهد شد. پس از نهایی ورژن مرورگرتان برای خرید الکترونیکی استفاده کنید.

 

روش فعالسازی رمز پویا به جهت خرید کردن اینترنتی


پویاسازی رمز دوم کارت‌های بانکی صرفا و فقط به وسیله خزانه صادرکننده کارت انجام می‌شود و مشتریان هر خزانه می‌توانند برای اطلاع از روش‌های فعال‌سازی رمز پویای کارت خود به شعب آن بانک مراجعه کنند. همچنین دریافت رمز پویا از شیوه پیام کوتاه و یا راهکار‌های مبتنی بر کد‌های دستوری (USSD) از دیگر روش‌های آماده شده برای ارائه آن به مشتریان به وسیله بانک‌ها است. بانک مرکزی هم اصلی هدف چک کردن و راهبری این پیامک‌ها، سامانه هریم (هدایت رمز‌های یکبار مصرف) را از ابتدای دی‌ماه راه‌اندازی خواهد کرد.

در اکثر بانک‌ها باجه‌ای به خواسته ارائه سرویس ها الکترونیک در نظر گرفته شده و مشتریان هر خزانه به جهت دریافت راهنمایی و خدمات مرتبط حیاتی رمز پویا می‌توانند به همین باجه‌ها مراجعه کرده و سرویس ها دریافت کنند. همچنین در رخ بروز مشکل، مشتریان می‌توانند همین مهم را از طریق روابط‌عمومی مدیریت شعب هر بانک پیگیری کنند. یا دارای مرکز پشتیبانی تلفنی خزانه تماس بگیرند.

نکات پایانی

معمولا فروشگاه‌های آنلاین، سرویس ها پرداخت اینترنتی را از نحوه یک عدد از بانک‌های مرزوبوم دریافت می‌کنند. در پرداخت‌های آنلاین وقتی می‌خواهید سطح پرداخت وجه را از طرز کارت انجام بدهید وارد درگاه پرداخت بانک مربوطه خواهید شد.

بسیاری از سارقان اینترنتی اهمیت طراحی و تولید درگاه‌هایی شبیه به درگاه‌های حساس بانکی و آدرس‌های شبیه آن را در اختیار کاربران قرار داده و به محض وارد نمودن داده ها بانکی، اقدام به سرقت اطلاعات حساب‌های بانکی و در نهایت سرقت وجوه از حساب بانکی کاربر می‌کنند، لذا بایستی نسبت به فعال نمودن رمز پویا (یکبار مصرف) حساب بانکی خود مبادرت کنند.

مجرمان سایبری اساسی ارائه کالاهای ارزان‌تر قیمت‌های استثنایی و اعتقاد نکردنی و طرح‌های وسوسه انگیز اعم از کالا، البسه و کیف و کفش، اسباب خانگی و بسته‌های هدیه اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کنند یا این که عضو را وارد صفحه جعلی و شبیه سازی شده بانک کرده یا این که در بعضی از سایت‌های تبلیغاتی وخرید و فروش نظیر دیوارو شیپور اقدام به گرفتن منتخب از پول متاع به تیتر پیش پرداخت یا همان بیعانه کرده و سپس قطع ارتباط می‌کنند.

در پایان باز نیز می بایست به همین نکته اشاره نماییم که یک مغازه دارای را نمی توان فقط با توجه به جايگاه آن در وب سایت هایی مانند الکسا یا این که تعداد دنبال کنندگان و عضوهای آن شناخت و ممکن هست یک صفحه فروشگاهی بی آلایش در اینستاگرام، امنیت بیشتری از یک وب وب سایت پر زرق و برق اینترنتی اساسی هزاران بازدید کننده و سکو جهانی بالا داشته باشد. حیاتی رعایت همین نکته ها ساده می توانید خریدی امن و بی دردسر داشته باشید.

در ده سال اخیر، اساسی دقت به شتاب بالای خرید، شتاب بالای ارسال، هزینه کمتر و صرفه جویی از اتلاف وقت اشخاص به خرید اینترنتی رغبت متعددی نشان داده‌اند البته نکته‌ای که همواره از شروع به دست آوردن و کارهای اینترنتی مطرح بود و افراد نسبت به آ ن نگرانی‌هایی داشتند «عدم وجود اعتماد» است.

به یاد داشته باشید که اساسی توجه به دغدغه‌های اشخاص در دنیای کنونی، خرید کردن اینترنتی در هر جایی از دنیا فرار ناپذیر است. از این رو ملاحضات و نکات بالا از مهمترین مواردی هست که می‌تواند به جهت اعتماد به یک مغازه اینترنتی به شما یاری کند و تدبیر شما را نسبت به خطرات و مشکلات احتمالی آتی بالا پیروزشود تا در غایت خرید کردن اینترنتی سوای دغدغه‌ای را تجربه نمایید.

امیدواریم این نوشته توانسته باشد به جهت شما در خرید اینترنتی خوبتر کمک کننده و راهنما باشد.

با تشکر

آخرین مطالب