جدیدترین روش های هک تلگرام(Telegram Hack) چیست؟

طریق های هک تلگرام: شاید تا به حال به عبارت هایی مثل هک تلگرام در پنج دقیقه، هک تلگرام حیاتی آیدی و یا این که

توسط ABDOOSNEWS در 30 تیر 1400

طریق های هک تلگرام: شاید تا به حال به عبارت هایی مثل هک تلگرام در پنج دقیقه، هک تلگرام حیاتی آیدی و یا این که هک تلگرام فارغ از نیاز به شماره تلفن و از رویه بدور برخورده اید. ممکن است شما هم یکی از از اعضا دنیای internet می‌باشید که این مورد قضیه برای شما خیلی داغ است و به یک موضوع ی حساس تبدیل شده و می خواهید هرچه زودتر راز انجام همین عمل را کشف کنید. حتی ممکن است که شما از کسانی میباشید که اطلاعات گوشیتان برایتان حساس مضاعف متعددی دارد و دوست دارید به هر نحوی که شده، امنیت اکانت خود را بالا ببرید تا هک نشوید.

در هر هم اکنون همین مقاله منحصر به فرد شماست و پیشنهاد می کنم تا انتهای این مطلب اساسی ما یار باشید. همین ایام که تمامی از شبکه های اجتماعی بر روی موبایل هوشمنداشان به کار گیری می نمایند و دیگر کسی به مسنجر ها و وبلاگ های کهن سری نمی زد دریچه ای تازه از ارتباطات به بر روی مردمان دنیا گشوده شده است که متناسب کلیدی آن سئوالاتی هم پیش می آید، یکی از همین سئوالات این است که چگونه تلگرام فردی را هک کرد؟ تلگرام یک برنامه ی پیام رسان است که مهم این وجود که یک‌سری سال است در کشور ایران استعمال می شود و رقبای قدرتمندی نظیر واتساپ هم دارد به مهربانی توانسته می باشد جای خویش را در در میان کاربران گشوده نماید حتی همین قضیه که در کشور ایران تلگرام را فیلتر کرده اند تاثیر خیر چندان زیادی روی استفاده ی کاربران از این برنامه نداشته است و کماکان پیام رسان موردعلاقه ی ایرانیان میباشد .

مراحل استفاده از برنامه را می اقتدار یک نمودار افزایشی در نظر گرفت. در این مقاله در مجله امنیت شبکه های اجتماعی قرار است به این مسئله بپردازیم که از چه روش هایی می اقتدار تلگرام شخصی را هک کرد؟ به جهت انجام همین کار می بایست به تلفن همراه تلفن شخص مورد نظر دسترسی داشت یا این که از رویکرد بدور نیز قابلیت و امکان پذیر است؟ قصد داریم در ادامه برخی از این منش ها را به شما تدریس دهیم تا بتوانید از اکانت تلگرام خود در برابر هکر ها حفظ کنید.

هک تلگرام چیست؟

امنیت اطلاعات و دوری از هک شدن به جهت همگی کاربران به یک دغدغه تبدیل شده است درصورتیکه همین الان در وب سایت گوگل کلمه هک تلگرام را کاوش نمایید کلیدی وب وبسایت های متعددی روبه رو می شوید که ادعا می کنند قابل انعطاف افزارهایی به جهت هک تگرام سراغ دارند و در اختیار گرفتن اکانت های کاربری را انجام دهند اما همین داعیه تا چه ترازو می تواند درسته به نظر برسد!

شما می توانید به سایت تلگرام و بخش پرسش و پاسخ های رایج مراجعه نمایید تنها کافی میباشد که کلمه ی هک را جستجو کنید تا پاسخ سئوالتان را بگیرید. تلگرام برای افرادی که بتوانند همین برنامه را هک نمایند یک پاداش ی سیصدهزار دلاری در حیث گرفته هست که اهمیت یک حساب کتاب ساده و سر انگشتی بالای یک میلیارد تومن می شود. به نظر شما اگر چنین چیزی به آسانی امکان پذیر بود، همین کار را انجام می داد. البته چرا یک نفر باید خودش را در زحمت بیاندازد که تلگرام را هک کند؟ هک کردن تلگرام از طرف سرور آن 99% غیر ممکن است و انجام دادن آن از هر کسی بر نمی آید. حتی بزرگ ترین هکر های دنیا هم پیروز به انجام این کار نشده اند ولی چنانچه و صرفا در صورتی که کسی چیره به انجام همین فعالیت بشود، 300 هزار دلار از طرف تلگرام، جایزه اخذ می کند و ولی نام او تا مدت ها در ذهن کل اشخاص باقی می ماند. ا

ما هک از طرف عضو جریان کاملا متفاوتی دارد. هک کردن یک کاربر ممکن هست که عوارض مختلفی داشته باشد. در بهترین حالت، شخصی که شما را هک کرده، مادر، پدر یا حتی همسر شماست که بتواند به پیام های شما در دست گرفتن داشته باشد. اما این بخش اعظم یک بهانه هست تا دلیل اما در اختیار گرفتن نمودن ارتباط ها فرزندان، یک عدد از دلایلی میباشد که افراد اکانت تلگرام فرزندانشان را هک می کنند. برهان دوم به جهت هک نمودن اشخاص از نحوه اکانتشان، عارضه ها شخصی می باشد. ادله هایی مانند دشمنی، به دست آوردن درآمد یا هر چیز دیگری. برای مثال شخصی از شما خوشش نمی آید و تصمیم می گیرد تا شما را هک کتد، داده ها شما را به نیز بریزد یا این که پاک کند. یا این که حتی ممکن هست که یک هکر اکانت هایی که می تواند را هک می کند تا از روش تلگرام به فولدر ها و مخاطبان آن شخص، دسترسی پیدا کند و مهم قفل نمودن آنان یا تهدید عضو هک شده، به درآمد و پولی برسد.

طریق های هک اکانت تلگرام طریق های هک تلگرام؛ آیا تلگرام غیر قابل هک است؟

پس دارای این حساب هک تلگرام یک تصور واهی و نشدنی می باشد البته جواب به این پرسش این می باشد که می‌توان به تلگرام فرد دیگری دسترسی داشت ولی این به معنا هک تلگرام نیست. زیرا بایستی خود شخص دارای اکانت تلگرام به شما اجازه دسترسی بدهد. هک تلگرام به دلیل پروتکل های رمزنگاری دوطرفه پیام قابلیت پذیر وجود ندارد البته نفوذ به حساب های کاربری درصورت رعایت نکردن نکات امنیتی بوسیله خویش کاربران، قابلیت پذیر است که همین مورد را می اقتدار سهل انگاری اعضا در استفاده از این پیام رسان دانست. در مقاله های قبل درباره برخی طریق های هک تلگرام را به جهت شما شرح دیتا بودیم. در ادامه قصد داریم دو نحوه جدید خیس که گزینه استفاده هم قرار می گیرند را برای شما توضیح دهیم. هکر ها به دو طریق می توانند وارد اکانت تلگرام شما بشوند:

1. هک تلگرام از طریق RAT

RAT یک عدد از خطرناک ترین اشکال طرز های هک پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی است که می توانید دارای به کارگیری از آن، اکانت تلگرام هر کسی که می خواهید را هک کنید. RAT مخفف کلمه Remote Access Trojan و در واقع یک برنامه مخرب و بد افزار میباشد که بر روی تلفن همراه شخص مورد نظر شما نصب می شود و نظیر یک Backdoor یا این که در پشتی فعالیت می کند. شما می توانید از نحوه این در پشتی به سیستم شخص دسترسی داشته باشید و او را هک کنید. RAT ها به طور معمول از نحوه یک پست الکرونیکی یا این که برنامه و بازی وارد گوشی شخص می شود و عمل خویش را آغاز می کند. ولی چرا RAT را یک عدد از خطرناک ترین طریق های هک می شناسند. دلایل زیر، گزیده از دلایلی هستند که RAT را به روشی خطر آفرین به جهت هک تبدیل می کند. غالبا به طور تماما نا محسوس بر روی گوشی شخص کارگزاری می شود. آن‌گاه از ساکن شدن در دستگاه، به دستگاه های دیگر نیز وارد می شود و آن‌ها را نیز آلوده می کند. سیستم قربانی خویش را به طور کامل پایین لحاظ دارد. می توانید به واسطه آن ابزار های متمایز مثل Key Logger یا این که ویروس ها را وارد گوشی قربانی کنند. در صورتی که بتوانید RAT را بر روی گوشی قربانی خود وارد کنید، می توانید به تمامی چت های تلگرام، واتساپ یا این که شبکه های اجتماعی دیگر او دسترسی داشته باشید و همه آنان را پایین حیث داشته باشید.

2. به کارگیری از نرم افزارهای جاسوسی

در نحوه نخستین شخص هکر بدون همین که شما اطلاعی داشته باشید قابل انعطاف افزاری را روی موبایل شما نصب می کند که لزوما آیکون یا این که تیتر آن به نحوی وجود ندارد که شما بتوانید متوجه شوید؛ بلکه ممکن میباشد به رخ یک بازی رایگان، یک نرم افزار ارتقا عضو در کانال تگرام و یا این که خیلی از عنوان های شبیه دیگر باشد. این فایل ها به رخ پنهانی وارد گوشی شما می شوند و پس از آن دیگر به جهت شما قابل روئت نیستند. حتی ممکن میباشد به شکل دیدن یک وب تارنما از مرورگر موبایلتان، یک پنجره ی باز شونده یا این که پاپ آپ یا بد افزار های دیگر که شما متوجه آن نمی شوید. به جهت دوری از همین موضوع و چک کردن نمودن برنامه های که روی موبایلتان کارگزاشتن می باشد می توانید به قسمت تنظیمات و آن‌گاه مدیریت برنامه ها بروید و از آنجا لیست مربوط به برنامه هایی را که بر بر روی تلفن شما نصب هست را تماشا نمایید و درصورتیکه مورد مشکوکی دید آن را لغو کارگزاری کنید.

3. فیشینگ برای تلگرام فیشینگ

فرآیندی می باشد که به قصد دستیابی به دیتاها محرمانه مثل رمز عبور، اطلاعات حساب بانکی و … شکل می گیرد. در وضعیت کلی هکر اقدام به جعل برگه ی موردنظر می کند که در آن کاربران دیتاها خود را وارد می کنند و عضو هم که به طور کامل بی خبر از همین موضوع است اطلاعات خویش را در باکس های متعدد وارد می کند. در واقع کاربر نمی داند که چه چیزی در انتظار اوست. هجوم ها فیشینگ معمولا به صورت پیامکی، تلفنی، اپلیکیشن، ربات ها و بد افزارها انجام می شود. گاهی حملات فیشینگ مهم ارسال پیامی حاوی کد 5 رقمی رخ می‌گیرد. در این شرایط دو حادثه ممکن است رخ دهد، که به جهت بازیابی اکانت هک شده تلگرام هر دو تقریبا 1 منش حل دارند: وضعیت اولیه هکر به شکل خاموش و نامحسوس وارد تلگرام شما شده و مهم دوستان یا آشنایان تان سخن می کند و به سرعت گفتگوها را پاک کرده و ردی از خود بجای نمی‌گذارد که اهمیت دیدن عبارت شما در حال تایپ می باشید می توانید متوجه همین موضوع شوید. به جهت حل همین کار باید مسیر به نصیب تنظیمات تلگرام بروید.

آیتم ی Privacy and Security و بعد Active Sessions شوید.Terminate all Other Sessions را بزنید و در غایت وارد بخش برنامه تلگرام کل دستگاه های دیگر که به تلگرام شما دسترسی دارند را نشان می دهد که مهم زدن آیتم ی log out می توانید به سرعت ان ها را بیرون کنید. دوری از هک شدن تلگرام حالت دوم هکر می تواند برای کد امنیتی یا این که pass code تعریف نماید و دسترسی شما را به اکانت تگرامتان محدود کند که همین وضعیت خطرناک تری است. درصورتیکه چنین موردی پیش بیاید تنها می توانید پیام هایتان را از نصیب نوتیفیکیشن مشاهده کنید و به جهت از بین بردن این اختلال باید مسیر های ذیل را طی کنید. چنانچه دستگاه شما اندروید است: Settings -> Apps -> Download -> Telegram -> Clear Data و چنانچه از سیستم عامل iOS استعمال می کنید: Settings -> General -> Usage -> Show all Apps -> Telegram -> Delete App بعد از آن برنامه را حذف و مجدد کارگزاری کنید پیامکی حاوی کد ورود برایتان ارسال می شود که ان را وارد نمایید و در اینجا می بایست رمز را بزنید. تنها کاری که نیاز است همین هست که گزینه ی فراموشی رمز عبور یا این که forget password را بزنید در همین سطح شما ایمیلتان را وارد می نمایید و کد 6 رقمی به نشانی اینترنتی شما ارسال می شود.

اما به محض همین که دوباره وارد تلگرامتان شدید مراحلی که در وضعیت قبل گفته شد را انجام بدهید و فرد را حساب کاربریتان خارج بیاندازید. البته به جهت دوری از همین مشکلات توصیه من به شما این است که تایید دو تراز ای تلگرام را فعال کنید.

مهندسی اجتماعی؛ پای اثبات هک نمودن دیگران مهندسی اجتماعی (Social Engineering)

یا این که هنر فریب، یکی از خطرناک ترین روش های هک میباشد که تا امروز قربانیان متعددی از آن به جا ما‌نده اند. در واقع مهندسی اجتماعی یک عدد از اهمیت ترین بخش های هک کردن دیگران میباشد که در بسیاری از روش های هک نمودن شما باید از آن به کارگیری کنید. مهندسی اجتماعی یکی از از دروسی می باشد که در حرفه های جامعه شناسی و غیره آموزش دیتا میشود. مهندسی اجتماعی علمی میباشد که در آن می توانید با استفاده از برقراری ارتباط، اشخاص را قانع نمایید که اطلاعاتی که میخواهید را به شما بدهند یا کاری که شما می خواهید را انجام دهند. این دانش در ده سال 80 میلادی وارد راستا امنیت شد و از به عبارتی دوران می باشد که اکثری از شیوه های هک به آن وابسته شده اند.

در صورتی که دقت نمایید در کلیه روش های بالا، شما نیاز به مهندسی اجتماعی دارید تا شخص را فریب بدهید تا برنامه گزینه لحاظ شما را روی گوشی خود کارگزاشتن کنند یا این که کاری که شما می گویید را انجام دهند. شما می توانید به جهت یاد گرفتن بخش ها و روش های مختلف مهندسی اجتماعی به نوشته «مهندسی اجتماعی چیست؟» در سایت کشور XSPY ؛ مجله امنیت فضای مجازی مراجعه فرمایید.

از کجا بفهمیم که تلگرام ما هک شده است؟

در تلگرام قابلیتی وجود داراست که به شما می گوید یک سری دستگاه (Device) به طور به طور همزمان به اکانت شما متصل هستند. شما می توانید این بخش را در آدرس تحت پیدا کنید. Menu –> Setting –> Privacy and Security –> Active Session یک نکته درباره این بخش همین که بایستی اعتنا داشته باشید که خود شما اصلی تعدادی دستگاه به اکانت خود متصل هستید! در صورتی که برای مثال حیاتی لپتاپ یا کامپیوتر خود به اکانت متصل هستید، در این بخش دو دستگاه را به شما نشان خواهد داد. ولی اگر تعداد دستگاه های متصل به اکانت شما بیشتر از تعداد دستگاه هایی بود که به واسطه آنها به تلگرام وصل هستید، بایستی همه دستگاه ها غیر از موبایل خویش را از همین بخش پاک نمایید و تا خلل هک شدن خود را حل کنید. درصورتیکه کد یا این که به کلمه خوبتر IP6v کامپیوتر خویش را نیز بلدید، می توانید آن را نگه دارید.

اما توصیه می شود در صورتی که این اتفاق افتاد، همگی دستگاه ها را از بهش Active Session بردارید و مجدد Log In کنید و در اسرع وقت پسورد خویش را تغییر‌و تحول دهید یا به جهت اکانت خود رمز بگذارید.

آیا راهی وجود دارد که اعلام نماییم تلگرام ما هک شده است؟

تلگرام برای رفع اختلال هک شدن شما در بخش پشتیبانی فرمی را قرار داده می باشد که باید از روش آن اعلام کنید، حسابتان هک شده است. تلگرام در این مواقع مواقعی نظیر شماره یار و پست الکرونیکی شما را بررسی می‌کند، در شکل درست بودن و تغییر تحول ندادن دیتاها پروفایل به وسیله هکر، یک آدرس اینترنتی یا این که پیام کوتاه شامل یک کد ۴ رقمی به تلفن یار تان رسول میگردد که طی مدت مشخص بایستی وارد اکانت تلگرام خود شوید. درقسمت بالا توضیح دیتا شد که شخص هکر از چه نحوه هایی می تواند به جهت هک کردن حساب شما مبادرت کنند پس در ابتدا خوبتر است بدانید چطور وارد حساب تلگرامی شما می شوند تا بتوانید متناسب مهم آن یک راه به جهت بازیابی اکانت تلگرامتان بیابید. بازیابی اکانت تلگرام اکانت تلگرام خویش را بازیابی کنید!

بازیابی اکانت تلگرام قابلیت پذیر است؟

در مواقعی که فرد دیگری به غیر از خودتان به حساب شما دسترسی پیدا کرده باشد همواره راهی وجود دارد که بتوانید حسابتان را پس بگیرید. اما به جهت بیرون شدن از همین حالت مورد ها زیادی وجود دارد که بایستی آن ها را رعایت کنید و باید به جهت انجام آن ها فاکتور شتاب را نیز به همین موارد طولانی تر کنید. در صورتی که در اولی زمان اقدام به بازیابی اکانت خویش نکنیم ممکن هست فرد هکر بتواند به طرز های مختلف از ما سو به کارگیری کند. به جهت نمونه می تواند در ازای پخش نکردن اطلاعات فردی یا مذاکره های شما حیاتی مخاطبینتان در تلگرام خواهش پول کند! یا موردها دیگری که شاید به جهت دوستان عزیز و آشنایان شما پیش امده باشد. صد رد صد حواستان باشد تا برنامه هایی که دروبسایت ها با همین عنوان می بینیم، تنها جنبه تبلیغاتی دارد. و حتی ممکن هست درصورت نصب و به کار گیری از این جور برنامه ها حریم خصوصی دستگاه و اکانت تلگرامی شما مبتلا مشکل شود.

شما می توانید اصلی رویکرد های متعدد بازیابی اکانت تلگرام که در نوشته «چطور اکانت هک شده تلگرام را برگردانیم؟» آشنا شوید. البته نهایی شیوه شما غالبا می تواند اعلام مورد قضیه به تیم پشتیبانی تلگرام از روش بخش Telegram Support، باشد تا از طرف کمپانی نقص‌ شما را حل کنند و شما بتوانید اکانت خویش را بازیابی کنید. در این نوشته در مجله امنیت شبکه های اجتماعی، کارایی داشتیم تا شما را حساس بعضی از طرز های متعدد هک تلگرام اشنا کنیم تا بتوانید آنان را به خوبی بشناسید و طرز های رویا رویی مهم آن را نیز یاد بگیرید.

سوالات متدوال

آیا می توان تلگرام را هک کرد؟ بله؛ اصولا هیچ کانال اجتماعی در دنیا غیر قابل هک نمی باشد و قابلیت هک شدن تلگرام هم به ترازو احتمال هک شدن باقی شبکه های اجتماعی فراوان است.

چرا تلگرام را هک می کنند؟ غالبا هک نمودن اکانت تلگرام کسی به دو برهان انجام می شود. یک اخازی و به دست آوردن درآمد و دو در اختیار گرفتن و بررسی بر فرزندان و عزیزان.

فیشینگ چیست؟ فیشینگ نوعی تله گذاری برای عضو می باشد تا دارای پای خویش وارد کاغذ ما شود و اهمیت دست خود یوزرنیم و پسورد خویش را به جهت ما وارد کند.

آیا می قدرت متوجه شد که تلگرام ما هک شده است؟ بله شما می توانید در بخش Active Session از این موضوع با خبر شوید.

«اطلاعیه ی مهم» اساسی سلام و احترام بدینوسیله به اطلاع می رساند: فعالیت مجموعه کارشناسان و متخصصین، صرفاً در جهت آموزش و اطلاع رسانی در خصوص اقدامات پیشگیرانه به منظور افزایش تراز دوراندیشی و امنیت کاربران شبکه های اجتماعی و خودداری از دستیابی غیر مجاز به دیتا های شما در سیستم های رایانه ای ( هک شدن ) می باشد و همین تیم هیچ دسته خدماتی در راستای خواهش هک، مسوولیت و پیامدهای ناشی از آن را ذیل هیچ تیتر و به هیچ شرطی نمی پذیرد. امیدواریم مطالعه ی مستمر موضوعات آموزشی ما و دنبال نمودن آنان ضمن سودمند بودن، راهی مطمئن و قابل اعتماد برای ارتقای امنیت و ارتقا % ضریب دوری و رخنه به زمینه های شخصی و خصوصی شما باشد.

آسودگی خاطر شما در به کارگیری از رسانه های اجتماعی و کمک به نگهداری از داده هایی که در فضای مجازی به اشتراک می گذارید هدف و آرمان ماست. اهمیت تجدید احترام

آخرین مطالب