تنوع در حالت های مختلف بازی کلش آف کلنز

اگر با دنیای بازی های موبایلی آشنایی دارید، بدون شک با بازی کلش آف کلنز سر و کار داشته اید و یا شاید نام آن را

توسط ABDOOSNEWS در 26 تیر 1400

اگر با دنیای بازی های موبایلی آشنایی دارید، بدون شک با بازی کلش آف کلنز سر و کار داشته اید و یا شاید نام آن را شنیده اید. این بازی با سبکی جنگی و اکشن در میان افراد جامعه مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده و حتی گاهی پدر و مادر ها از وابستگی شدید آن ها به این بازی شکایت می کنند.

داستان بازی به نحوی چیده شده که بازیکن صبر ندارد در میان بازی برای چند دقیقه آن را رها کند، بلکه می خواهد بازی را به اتمام برساند که این مسئله وابستگی کاربر را نشان می دهد. در ادامه این متن با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با این بازی آشنا کنیم.

تنوع در حالت های مختلف بازی کلش آف کلنز

استراتژی به کار رفته در بازی کلش آف کلنز برای دستیابی به جم یا الماس که گیمر می تواند به صورت تک نفره و یا حتی چند نفره بازی کند. در بازی های چند نفره او تلاش می کند که نیروی های خود را در بهترین حالت ممکن بچیند و مانند یک رهبر آن ها را هدایت کند تا بازی را از چنگ دشمن درآورد.

یک بازی کلش آف کلنز در حدود ۳ دقیقه به طول می انجامد که در این مدت کوتاه، بازیکن از قلعه خود محافظت می کند و در مناسب ترین فرصت به دشمن یورش می برد تا تجهیزات آن ها را در اختیار بگیرد.

کلش آف کلنز پایان ندارد!

طراحی این بازی پرطرفدار به صورتی است که هیچ پایانی برای آن در نظر گرفته نشده است و کاربر با گذراندن هر مرحله، مرحله دیگری را پیش روی خود می بیند. در هر مرحله بر اساس قدرت گیمر برای او تجهیزات و امکاناتی در نظر گرفته شده و بر این اساس گیمر بازی خود را پیش می برد بدون اینکه حتی به انتهای مراحل بازی نزدیک شود.

سازندگان و طراحان بازی کلش آف کلنز هرچند وقت یک بار بروز رسانی برای کاربران در نظر می گیرند که در هر کدام از این آپدیت ها شامل یک مجموعه مراحل و امکانات جدید برای گیمر است، بنابراین نگران تمام شدن بازی نباشید!

سکه های موجود در بازی کلش آف کلنز

 

در هر نوع بازی آنلاین یک ارز رایج برای انجام خرید های درون برنامه ای تعریف می شود که به این سکه ها در بازی کلش آف کلنز، جم می گویند. کاربر با انجام مراحل بازی و یا با پرداخت پول تعداد مشخصی جم را به دست می آورد و سپس از آن برای خرید تجهیزات جدید استفاده می کند.

آخرین مطالب