تقویم رومیزی | خرید تقویم رومیزی 1401 با قیمت مناسب

تقویم رومیزی علاوه بر این که نیاز شما را برای حساب و کتاب روزهایتان برآورده میکند، میتواند یک هدیه تبلیغاتی من

توسط ABDOOSNEWS در 2 تیر 1400

تقویم رومیزی علاوه بر این که نیاز شما را برای حساب و کتاب روزهایتان برآورده میکند، میتواند یک هدیه تبلیغاتی مناسب، یک اکسسوری زیبا و جذاب کنار میز کار باشد.

تقویم رومیزی مدل لاکچری

مجموعه آوای عرشیا با طراحی های خاص و منحصر به فرد، سال هاست در عرصه تقویم رومیزی فعالیت گسترده ای دارد. برای دیدن جدیدترین محصولات، قیمت و خرید تقویم رومیزی 1401 با ما همراه باشید.

اگر مایل به چاپ تقویم رومیزی با طرح اختصاصی و سفارشی خود هستید به صفحه چاپ تقویم رومیزی اختصاصی هم سری بزنید!

تمامی قیمت های تقویم رومیزی به روز بوده و برای سال 1401 میباشد. برای دیدن قیمت روی محصول کلیک کنید.

توجه: این مطلب (خرید تقویم رومیزی 1401) از وبسایت آوای عرشیا نقل شده است.

در تعیین قیمت تقویم رومیزی موارد زیادی دخیل هستند؛ مواردی از قبیل: جنس مواد اولیه ، قطع و اندازه، خدمات مورد استفاده و …

مجموعه تبلیغاتی آوای عرشیا با استفاده از مواد اولیه مناسب و با کیفیت و حذف واسطه ها، قمیت انواع تقویم رومیزی های خود را به مناسبترین حد ممکن رسانده است.

قیمت تقویم رومیزی 1401 آوای عرشیا

 

علت تفاوت قیمت تقویم رومیزی 1401 در چیست؟

همان گونه که در کاتالوگ قیمت تقویم رومیزی مشاهده میکنید، قیمت انواع تقویم ها متفاوت هستند. علت این تفاوت ها در قیمت تقویم رومیزی، به عوامل خاصی بستگی دارد، که به شرح ذیل می باشد:

جنس مواد اولیه در تعیین قیمت تقویم

آوای عرشیا در استفاده از مواد اولیه، دقت و سلیقه ای هر چه تمام تر به کاربرده است که از موادی با کیفیت و مرغوب همچنین با کاربردی بالا در تقویم رومیزی های خود استفاده کند.

برای نمونه استفاده از پلکسی در ساختار تقویم های رومیزی نوعی از هوشمندی و خلاقیت این مجموعه را میرساند.

جنس پلکسی شفاف

جنس پلکسی مات

استفاده از پلکسی به این دلیل هوشمندانه به حساب می آید که این نوع پلاستیک مانند شیشه از شفافیتی برخوردار است که با استفاده در تقویم های رومیزی آن را سبک، زیبا و همچنین از نظر قیمت آن را به صرفه تر میکند.

نوع کاغذ در قیمت تقویم رومیزی و همچنین استحکام و زیبایی آن تأثیر به سزایی خواهد گذاشت.

کاغذ مورد استفاده مجموعه آوای عرشیا از نوع گلاسه 200 گرم می باشد که در عین زیبایی از استحکام مطلوبی نیز بهره برده است.

جنس پایه تقویم در قیمت گذاری

پایه تقویم رومیزی های آوای عرشیا همانطور که توجه فرمودید، از دو جنس چوب (MDF) و پلاستیک فشرده (PVC) ساخته می شوند. قیمت تقویم رومیزی با پایه چوبی از تقویم های رومیزی با جنس پایه های پلاستیکی بیشتر هستند.

تقویم رومیزی با قطع 13.5 در 16 سانتیمتر

تقویم رومیزی با قطع 11 در 19.5 سانتیمتر

تقویم رومیزی با قطع 13.8 در 16.3 سانتیمتر

انواع تقویم رومیزی

تقویم‌های رومیزی بسته به مواد استفاده شده و ظاهرشان به دسته های مختلفی تقسیم بندی میشوند. به طور نمونه بعضی از تقویم های رومیزی آن ها از نوع یادداشت دار هستند که برای برگه های یادداشت، خودکار و همینطور پلاک تبلیغاتی شما، پایه ای طراحی شده است.

این پایه ها نیز همانطور که قبلا گفتیم از دو جنس متفاوت چوب و پلاستیک فشرده می باشند که با توجه به جنس آن ها، قیمت تقویم های رومیزی نیز متفاوت خواهد بود.

تقویم رومیزی از نوع یادداشتی معمولا از قیمت بیشتری برخوردار است چرا که از مواد اولیه بیشتری در ساخت و طراحی آن استفاده شده است.

برای دیدن توضیحات بیشتر از تقویم های رومیزی یادداشتی، خواندن مطلب تقویم رومیزی یادداشت دار توصیه میشود.

اندازه و فرم پایه تقویم رومیزی مؤثر در قیمت آن

همانسان که در لیست قیمت تقویم رومیزی 1401 مشخص است، برخی از تقویم های رومیزی از جهت فرم و میزان استفاده از چوب در پایه های تقویم ها، قیمت آن متفاوت است.

به طور نمونه در قیمت تقویم رومیزی مدل میلان یا لندن بالاتر از مدل مونیخ یا ونیز میباشد چرا که در مدل میلان یا لندن چوب مورد استفاده دارای میزان بیشتر و فرم خاصی است که در مدل مونیخ و ونیز کمتر و ساده تر میباشد.

تقویم رومیزی با برگه های یادداشت

تقویم رومیزی با پایه L

تقویم رومیزی ساده

چاپ اختصاصی: در تقویم های رومیزی میتوانید عکس، نام تجاری، لوگو و یا حتی جملات و شعارهای اختصاصی خود را سفارش چاپ دهید که تعرفه قیمت این نوع خدمت در تقویم ها خدمتتان ارائه شده است.

چاپ اختصاصی

پلاک مولتی استایل: این پلاک ها برای چاپ لوگو و نام تجاری شما طراحی شده اند. جنس این پلاک ها از پلاستیک با کیفیت است که روکش طرح فلزی دارد. قیمت انواع تقویم رومیزی با استفاده از این نوع خدمت در کاتالوگ موجود میباشد.

تعرفه پلاک مولتی استایل در تقویم رومیزی 1401

چاپ یادداشت اختصاصی: در نوع یادداشت دار تقویم رومیزی، روی برگه هایی که برای یادداشت ارائه شده است، میتوانید لوگو و یا نام تجاری خود را چاپ کنید که هزینه این خدمت در لیست قیمت تقویم رومیزی 1401 قابل مشاهده است.

چاپ برگه یادداشت برای تقویم رومیزی

فروش تقویم رومیزی در تهران و شهرستان ها

شما میتوانید برای چاپ، سفارش و خرید تقویم رومیزی در تهران و شهرستان ها، از طریق تماس با شماره تلفن های زیر با مجموعه آوای عرشیا ارتباط برقرار نمایید:

+ شماره ثابت: 55955241(9821) | 55919146(9821) | + شماره همراه: 09121409076

همچنین برای خرید تقویم رومیزی تهران و شهرستان میتوانید از طریق کلیک روی تصاویر زیر، به صورت مستقیم در واتس آپ و اینستاگرام (دایرکت) با مجموعه آوای عرشیا در ارتباط باشید.

وبسایت مجموعه:

https://avayearshia.com

آخرین مطالب