تاریخ راه اندازی Micromax 'In' Series Smartphones برای 3 نوامبر تنظیم شده است

[ad_1] Micromax در 3 نوامبر ساعت 12 (ظهر) سری جدید تلفن های هوشمند "In" خود را معرفی خواهد کرد. این شرکت با

توسط ABDOOSNEWS در 5 آبان 1399
[ad_1]

Micromax در 3 نوامبر ساعت 12 (ظهر) سری جدید تلفن های هوشمند "In" خود را معرفی خواهد کرد. این شرکت با شعار "Cheeni Kum" خود ویدیوی کوچکی را برای همان به اشتراک گذاشت و بیان داشت که سری گوشی های هوشمند "In" مقداری "ماسالا" به زندگی شما اضافه می کنند. در این ویدئو هیچ اطلاعاتی در مورد گوشی های هوشمند آینده به اشتراک گذاشته نشده است بلکه فقط تاریخ و پیام "Aao Karein Cheeni Kum" (بیا بگذارید قند را کاهش دهیم) می دهد. هفته گذشته ، میکرومکس ویدیویی را در توئیتر به اشتراک گذاشت که نشان می دهد بسته بندی خرده فروشی تلفن های سری In وجود دارد.

میکرومکس از طریق یک فیلم کوتاه نشان داده است که سری جدید "In" تلفن های هوشمند در هند در تاریخ 3 نوامبر ساعت 12 شب (ظهر) راه اندازی می شود. این شرکت ممکن است یک رویداد مجازی برای راه اندازی برگزار کند و در حال حاضر مشخص نیست که از کجا پخش مستقیم خواهد شد. جزئیات مربوط به تلفن مشخص نیست اما در مصاحبه با Gadgets 360 ، Rahul Sharma ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Micromax فاش شد که این مجموعه بین Rs خواهد بود. 7000 و روپیه 25000

شارما همچنین نشان داد که این شرکت توسعه سری "در" را قبل از تنش هند و چین آغاز کرده است. این مدل های تلفن های هوشمند در هند ساخته شده اند ، یا بهتر بگوییم در هند ساخته شده اند. تلفن های سری In هیچگونه نرم افزارهای آزار دهنده و تبلیغاتی نخواهند داشت. "بود [also] قصد نداریم داده های شما را بگیریم ، ما این کار را انجام نخواهیم داد. "شارما در طول مصاحبه اضافه کرد.

همانطور که در هر گزارش توسط The Mobile Indian ، دو گوشی در این مجموعه وجود خواهد داشت و از پردازنده های MediaTek Helio G35 و MediaTek Helio G85 تغذیه خواهند شد. گفته می شود این مدل با هلیو G35 از صفحه نمایش 6.5 اینچی HD + ، حداکثر 3 گیگابایت رم و حداکثر 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی بهره می برد. ممکن است توسط باتری 5000 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی شود. گفته می شود که دارای تنظیمات دوربین عقب دوگانه است در حالی که مدل Helio G85 ممکن است با تنظیم دوربین عقب سه گانه ارائه شود.


آیا OnePlus 8T بهترین "پرچمدار ارزش" سال 2020 است؟ ما در مورد این بحث کردیم مداری، پادکست هفتگی فناوری ما ، که می توانید از طریق آن مشترک شوید پادکست های اپل، Google Podcasts، یا RSS، دانلود قسمت، یا فقط دکمه پخش را در زیر فشار دهید.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب