بیانیه کامل: ما موفق شدیم موسوینی را برهنه کنیم، بابی واین در پیام خود به اوگاندایی ها تا پایان سال می گوید.

[ad_1] هموطنان و بانوان هر جا که هستید به شما تبریک می گویم و آمدن و پایان این سال را که برای بسیاری

توسط ABDOOSNEWS در 10 دی 1400
[ad_1]

هموطنان و بانوان

هر جا که هستید به شما تبریک می گویم و آمدن و پایان این سال را که برای بسیاری از مردم اوگاندایی بسیار سخت بوده است را به شما تبریک می گویم.

خدایا شکرت بابت هدیه زندگی این چیزی نیست که ما که امروز زنده ایم این فرصت را داشته باشیم.

من عمیق ترین تسلیت و تسلیت خود را به همه اوگاندایی هایی که عزیزان خود را در این سال از دست داده اند ابراز می کنم و برای کسانی که بیمار هستند دعا می کنم که شفای عاجل و کامل داشته باشند.

با نزدیک شدن به پایان سال، پیام من بر سه موضوع متمرکز خواهد شد:

1. پیام تشکر

اجازه دهید از این فرصت استفاده کنم و تشکر عمیق خود را از همه اوگاندایی هایی که به حمایت از مبارزه علیه دیکتاتوری ادامه می دهند، ابراز کنم.

همانطور که همه می دانیم، در ابتدای سال انتخابات ریاست جمهوری داشتیم که ژنرال موسوینی تصمیم گرفت آن را به یک عملیات نظامی تبدیل کند. اوگاندایی ها کشته، شکنجه، ربوده و بازداشت شدند. همانطور که من این را می نویسم، ما هنوز صدها نفر از مردم خود را در زندان های مختلف در سراسر کشور داریم، از جمله نمایندگان مجلس محمد سگیرینیا و آلن سوانیان. مردم عادی اوگاندایی مانند اولیویا لوتایا، قاسم موگاده، ماچته یاسین و بسیاری دیگر به صورت غیرقانونی در بازداشت هستند و هیچ نشانه ای از محاکمه آزاد و عادلانه وجود ندارد. رفقای Nubian Lee، Eddie Mutue، Dan Magic و بسیاری دیگر بیش از نیمی از این سال را در زندان گذرانده اند. چندین رفیق دیگر هم هستند که دست و پای خود را در این زمینه از دست داده اند، در حالی که بسیاری دیگر تاوان نهایی را پرداخته اند.

من می خواهم به همه کسانی که برای پیشرفت در مبارزه برای یک کشور بهتر از خود گذشتگی کرده اند، تبریک بگویم.

برادران و خواهران ما در دیاسپورا، از شما متشکرم. از شما برای زدن درها، سخنرانی، سازماندهی تظاهرات، گزارش به آن ارگان ها و سازمان ها در مورد نقض حقوق بشر، و حمایت از مبارزه با تدارکات سپاسگزاریم.

با تشکر از همه شما برای تلاش بی دریغ شما. حتی پس از اینکه دیکتاتور موسوینی پیروزی ما را به دست آورد، بسیاری از شما ممکن است احساس دلسردی کرده باشید. اما من از همه شما که تسلیم نشدید سپاسگزارم.

مایلم از همه غیر اوگانداها که به طرق مختلف به حمایت از مبارزات ما ادامه می دهند، به طور ویژه تشکر کنم. کشورهایی که شروع به اقدام علیه موسوینی و حامیان او کرده‌اند، هنرمندانی که صدای خود را علیه نقض حقوق بشر در اوگاندا بلند می‌کنند، رسانه‌های بین‌المللی که به پوشش بی‌عدالتی ادامه می‌دهند، و همه کسانی که به هر طریقی کمک کرده‌اند، از شما متشکرم. .

با تشکر از میلیون ها نفر در اوگاندا و خارج از کشور که برای ما دعا و تشویق می کنند. متشکرم

2. موازنه نیروها

بسیاری از مردم ممکن است در مورد مبارزه با دیکتاتوری در اوگاندا تعجب کنند.

به من اجازه دهید از این پیام برای تاکید مجدد به همه مردم ما که توازن قدرت به نفع مردم اوگاندا است استفاده کنم. همه دیکتاتورها، چه در گذشته و چه حال، یک مسیر را دنبال می کنند. بله، موسوینی پیروزی اوگاندایی ها را به دست آورد و همچنان از لوله تفنگ به اشتباه ما را اداره کرد. اما او مثل قبل قوی نیست. او مثل گذشته منزوی نیست. و او قطعاً بسیار آسیب پذیرتر از همیشه است.

بزرگترین دستاورد ما تا کنون این است که او را برهنه کنیم. اکنون تمام جهان می دانند که اوگاندا توسط یک ظالم نظامی اداره می شود که هیچ حمایت مشروعی از سوی مردم ندارد. این یک دستاورد مهم در هر مبارزه برای سرنگونی دیکتاتوری است.

دوم، مردم اوگاندا اکنون بیش از هر زمان دیگری بیدار هستند. من افتخار می کنم که اوگاندایی ها، پیر و جوان را می بینم که خیلی بیشتر به امور کشورمان علاقه مند هستند.

مبارزه با یک دیکتاتوری ریشه‌دار در هیچ کجا آسان نبوده و نیست. وقتی درباره #ماموریت2021 صحبت می کردیم، به این واقعیت ها زنده بودیم. با تشکر از همه کسانی که در دستاوردهای ثبت شده در سال جاری مشارکت داشتند. شاید هنوز به هدف نهایی خود نرسیده باشیم، اما می خواهم به همه اطمینان دهم که در مسیر درستی هستیم. اگر هر یک از ما متعهد به انجام دو برابر امسال در این تلاش باشیم، همه از آنچه به دست خواهیم آورد شگفت زده خواهیم شد. من همه اینها را می گویم که خوب می دانم خدا در کنار ماست.

3. پاسخ به وحدت

پس از تقلب در انتخابات میان‌دوره‌ای در کاجونگا، از خواندن چندین نظر در رسانه‌های اجتماعی در مورد برخی مسائل وحشت کردم. در حالی که اکثر آنها توسط افرادی با برنامه ای آشکارا مخرب حمایت یا منتشر می شوند، دیگران توسط افرادی با نیات واقعی منتشر می شوند، اما واضح است که تصویر کاملی ندارند.

برخی افراد پلتفرم ملی برای اتحاد را متهم کرده اند که به تنهایی در انتخابات میان دوره ای کایونگا شرکت می کند و استدلال می کنند که شاید اگر ما متحد بودیم، برنده اعلام می شدیم.

اول از همه، ما در کایونگا در انتخابات پیروز شدیم. ما آن را با یک نتیجه کوبنده - برتری واضح 15000 رای - بردیم. ما مأموران و ناظرانی را مستقر کردیم که بیشتر آنها قبل از غصب اراده مردم توسط رژیم دستگیر شدند. در بسیاری از انتخابات تقلب شد، اما کاری که آنها در کاجونگا انجام دادند یک رکورد جدید بود. انتخابی که در آن شما همه فرم‌های DR را دارید که به شما 15000 سرنخ می‌دهد و افسر بازگشت با کمک بیاباکاما برنده متفاوتی را اعلام می‌کند.

هر کسی که ادعا می کند برای دموکراسی مبارزه می کند باید بر این موضوع تمرکز کند. چگونه ملت خود را از این آشفتگی خارج کنیم؟

جدای از آن، مایلم به همه اوگانداها یادآوری کنم که جنبش قدرت مردمی / پلتفرم برای وحدت ملی از همان ابتدا از اتحاد نیروهای تغییر حمایت کرده است. پس از انتخابات میان‌دوره‌ای سال 2017 در کیادوندو شرق که من را به پارلمان آورد، تصمیم گرفتم با همه رهبران احزاب سیاسی، سازمان‌های جامعه مدنی، نهادهای مذهبی و غیره دیدار کنم. زمانی که جنبش قدرت مردمی را تشکیل دادیم، اوگاندایی‌ها را با هر رنگی گرد هم آوردیم. این به این دلیل است که، در اصل، ما معتقدیم که همه اوگانداها (نه فقط سیاستمداران) باید دور هم جمع شوند و راهی به سوی #اوگاندای جدید ایجاد کنند.

چالش همیشه در برخی موارد عدم صداقت و در موارد دیگر ناهماهنگی بوده است. برخی از بازیگران به وضوح منافع شخصی را مقدم بر ملی می دانند. درس‌های زیادی در تلاش برای ایجاد این وحدت آموخته‌ایم که بیشتر آن‌ها را علنا ​​فاش نمی‌کنیم، زیرا ارائه برخی جزئیات به راحتی می‌تواند منجر به بی‌اعتمادی و سوء ظن بیشتر شود.

حدود دو سال قبل از انتخابات، در بیش از پنجاه جلسه با رهبران و رفقا در گروه‌های مختلف مخالف شرکت کردیم. نظر ما این بود که باید با موسوینی با یک کاندیدای قوی برخورد کنیم تا بتوانیم انرژی خود را در سراسر کشور پخش کنیم و از رای دفاع کنیم. حتی اگر تحلیل صادقانه ای انجام شود و معلوم شود که با شخص دیگری روبرو هستیم، حتی تمایل دارم کاندیدای مشترک نباشم. بحث ادامه یافت و ادامه یافت.
قبل از راه‌اندازی پلتفرم وحدت ملی، برخی از رهبران حزب مدام به ما می‌گفتند که باید با نهادهای حزبی خود مشورت کنند. برخی دیگر به ما گفتند که ابتدا باید پرچمداران حزب خود را انتخاب کنند و سپس با ما بر سر یک نامزد مشترک به توافق بنشینند. دیگران استدلال می کردند که نمی توانند با ما کار کنند، زیرا ما فقط یک گروه فشار بودیم، نه یک حزب سیاسی ثبت شده.

بعداً مشخص شد که برخی از بازیگران واقعاً علاقه ای به اتحاد ما نداشتند، بلکه از این جلسات و تعهدات استفاده کردند تا ما را از مسیر خارج کنند و به تأخیر بیندازند. در واقع یکی از آخرین و مهم ترین جلساتی که در آن باید موضوع وحدت را مورد بررسی قرار می دادیم، در خانه اویک برگزار شد. جویس سبوگواوو، اکنون وزیر موسوینی. ما بعداً متوجه شدیم که او در تمام مدت با رژیم در ارتباط بوده است، حتی اگر او معاون یک حزب بزرگ مخالف بود.

زمانی که ما NUP را تشکیل دادیم و به محاکمه کشیده شدیم، برخی از افرادی که سخت تلاش کردند تا لغو ثبت نام NUP را ببینند، نه از عوامل NUP، بلکه برخی از رفقای ادعایی ما در دیگر تشکیلات مخالف بودند. حتی برخی پا را فراتر گذاشتند که از کارکنان کمیسیون انتخابات و اتاق عدلی و قضایی خواستند در حذف ثبت نام ما تأثیر بگذارند.

برخی از این افراد لزوماً برای نظام کار نمی کردند، اما فکر می کردند اگر حزب سیاسی داشته باشیم جای آنها را می گیریم. تو میتوانی تصور کنی!
در حالی که ما مشغول مبارزه برای سرنگونی رژیم هستیم، برخی از بازیگران از مواضع خود در اپوزیسیون بسیار خوشحال بودند!

همانطور که از انتخابات عبور کردیم و از آن خارج شدیم، اطلاعات معتبری دریافت کردیم (که برای رهبران ارشد کاملاً شناخته شده است) مبنی بر اینکه موسوینی از چندین نامزد در سطوح مختلف حمایت می کند تا سرعت ما را کاهش دهد.

همانطور که همه می بینند، این اطلاعاتی است که ما معمولاً دریافت می کنیم و تصمیم می گیریم آن را با خود نگه داریم، اما من تصمیم گرفتم که مهم است آن را به اشتراک بگذارم تا مردم اوگاندا پویایی بازی را درک کنند و بیشترین اعتماد را به خود داشته باشند. شما هستید. هیچ کس جز خودشان برای آنها نمی جنگند.

البته همه شرکت کنندگان در نیروهای تغییر این نگرش منفی را ندارند. افراد شایسته و روشن بسیاری وجود دارند که هدفشان دیدن تغییر در اوگاندا است.

بلافاصله پس از انتخابات، هر اوگاندایی به یاد می آورد که من شخصاً برای ایجاد وحدت و ادامه مبارزه به همه رهبران احزاب سیاسی نامه نوشتم. باز هم برخی از بازیگران گفتند بله، برخی دیگر نه و برخی دیگر نه.

علیرغم همه این شکست ها، ما از وحدت دست برنداشته ایم، اما دیدگاه ما همچنان این است که مهمترین وحدت باید از سوی مردم اوگاندا حاصل شود، نه فقط سیاستمداران. به همین دلیل است که ما سکوی وحدت ملی هستیم. اگرچه ما احزاب زیادی داشتیم که مایل به تصدی و رهبری آنها بودند، تصمیم ما برای به دست گرفتن NUP آگاهانه به دلیل اعتقاد ما به وحدت ملی اتخاذ شد.

البته، ما همچنان با همه اوگاندایی‌ها، خواه رهبران سیاسی یا نه، در مورد نیاز فوری برای نجات کشورمان از بحرانی که با آن روبرو هستیم، تعامل داریم. سال آینده، ما باید تصمیمی آگاهانه بگیریم که به عنوان رفقا با هم کار کنیم، زیرا جایگزین این است که با یک سرنوشت وحشتناک کنار بیاییم.

در سال آینده هر یک از آنها با توکل به خدا باید تلاش خود را دوچندان کنند. آزادی قابل مشاهده است.

سال جدید بر همه شما مبارک. خدا رحمت کند.

کیاگولانی سنتامو رابرت "بابی واین"


آیا داستانی در جامعه خود دارید یا نظری برای به اشتراک گذاشتن با ما دارید: به ما در editorial@watchdoguganda.com ایمیل بزنید

[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب