بهترین قالب های پاورپوینت را بشناسید!

معمولا قالب های گوناگونی در مایکروسافت وجود دارد که یکی از آن ها پاورپوینت است. دارای محصولات متنوع و زیبایی ا

توسط ABDOOSNEWS در 31 مرداد 1400

معمولا قالب های گوناگونی در مایکروسافت وجود دارد که یکی از آن ها پاورپوینت است. دارای محصولات متنوع و زیبایی است که می توانید با جست وجو در اینترنت در ازای هزینه و گاهی رایگان از آن ها بهره مند شوید. اطمینان داشته باشید که می توانید مطابق با سلیقه خود آن ها را پیدا کنید. فقط مشکل شما این است که این قالب ها در مایکروسافت به صورت آنلاین اجرا می شود و دانلودی برای آن ها وجود ندارد.

متناسب بودن قالب و موضوع نمایش

انتخاب تم برای پاورپوینت یکی از مهم ترین موضوعات نمایش است. موضوعات رسمی یا غیر رسمی، درسی، چه سنی و چه مخاطبی و ... را شامل می شود برای مثال: برای آموزش دادن به کودکان نمی توانید از تم های خشک و رسمی استفاده کنید. پاسخ این چنین سوالاتی به شما کمک می کند تا یک قالب پاورپوینت مناسب را انتخاب نمایید.

قالب پاورپوینت آماده و سفارشی

اگر قصد این را دارید که از تم پاورپوینت آماده موجود در نرم افزار استفاده کنید، حتما نمایش خوبی را عرضه می کنید. ولی برخی دیگر دوست دارند که متناسب با موضوعاتی که دارند تم پاورپوینت سفارشی و مرتبط با کار خود را طراحی کرده تا نمایش عالی و حرفه ای تر را تجربه کنند.

چند نمونه از تم های پاورپوینت حرفه ای

از انواع تم های پاورپوینت می توان به نمونه های زیر اشاره کرد.

  • قالب پاورپوینت شرکتی

برای سخنرانی و نمایش می توانید از این تم استفاده کنید. در قالب، اسلاید ها به گونه ای است که می توانید از تمام محیط آن بهره مند شوید. برای موضوعاتی مانند : تکنولوژی، فناوری، درسی، فروش وغیره مناسب است.

  • قالب پاورپوینت روانشناسی

اگر قصد عرضه در زمینه روانشناسی را دارید بهتر است از این قالب آماده استفاده نمایید. در طراحی اسلایدهای این تم از المان و عناصر روانشناسی استفاده شده و اصولی طراحی گشته است. حتی برای نمایش پایان نامه هم می توان از این قالب استفاده نمود.

  • قالب پاورپوینت پزشکی

در این قالب، شما در زمان نیز صرفه جویی کرده اید. برای اینکه تمام المان پزشکی و سخنرانی در مورد این مبحث بسیار فراوان است. پزشکان، دانشجویان پزشکی، محققان و ... از این قالب آماده استفاده می کنند.

در پایان

شما می توانید در سایت جی اف ایکس، که کار بررسی محصولات آن به صورت دقیق انجام می گیرد و بهترین محصولات را به صورت بی طرفانه به شما معرفی می کند استفاده نمایید و طراحی های بی نظیری را خلق کنید.

منبع: https://robeka.ir/%d9%87%d8%b1-%d8%a2%d9%86%da%86%d9%87-%da%a9%d9%87-%d8%a8%d8%a7%db%8c%d8%af-%d8%af%d8%b1-%d8%ae%d8%b5%d9%88%d8%b5-%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a8-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%be%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%be%d9%88%db%8c/

آخرین مطالب