بهترین زمان برای مشاوره کرونا ویروس چه زمانی است؟

در سال 98 بود که ویروس خطرناک کرونا در ایران منتشر شده و متاسفانه باعث بیماری و حتی فوت شدن خیلی از هموطنان ما

توسط ABDOOSNEWS در 20 شهریور 1400

در سال 98 بود که ویروس خطرناک کرونا در ایران منتشر شده و متاسفانه باعث بیماری و حتی فوت شدن خیلی از هموطنان ما شد .

با توجه با اعلام های متعدد سازمان بهداشت و انتشار شیوه نامه های زیاد جهت پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا ، همچنان درصد ابتلا به این ویروس در ایران زیاد است .

به تمامی توصیه های ایمنی و پزشکی باید عمل کرد ؟

بعد از منتشر شدن ویروس کرونا توصیه های زیادی جهت پیشگیری و حتی درمان این ویروس منتشر شد و این در حالی بود که بهترین متخصصین در این زمینه هنوز راه درمانی برای آن پیدا نکرده بودند .

رعایت اصول بهداشتی و انجام توصیه های پزشکی بهترین راه برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا میباشد ، اما نه همه توصیه های پزشکی !!

متاسفانه بعضی از افراد اقدام به انتشار توصیه های پزشکی مختلف نموده اند که تعداد بالایی از آنها اصلا دلیل و اثبات علمی ندارند ، بعضی از افراد نا آگاه هم اقدام به انجام آن توصیه ها و حتی خوردن بعضی از ترکیبی ها کرده اند و متاسفانه این توصیه ها نه تنها باعث پیشگیری و درمان آن ویروس نشد بلکه باعث شد که خیلی از افراد به وسیله ی همین توصیه ها جانشان به خطر افتاده و به بیماری های متعددی هم مبتلا شده اند .

خطرات عمل کردن به توصیه های متفرقه

در بسیاری از کانال های تلگرام و سایت های نا معتبر اگر سری بزنید میبینید که توصیه های زیادی برای پیشگیری و حتی درمان کرونا درج کرده اند که اکثر آنها از نظر علمی هیچ اعتباری ندارند و نه تنها فایده ای برای پیشگیری و درمان ویروس کرونا ندارند ، بلکه حتی میتوانند خطرناک باشند و عواقب جبران ناپذیری برای سلامت انسان داشته باشند .

 

بهترین راه برای درمان و یا پیشگیری از ویروس کرونا چیست ؟

تا الان راه قطعی برای درمان ویروس کرونا وجود ندارد با این حال بسیاری از متخصصین و پزشکان به دنبال راهی برای ریشه کردن این ویروس هستند که امیدواریم هرچه سریعتر راه درمان آن را پیدا کنند و ویروس کرونا ریشه کن شود .

جهت پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا ، توصیه ما این است فقط از مراکز و رسانه های معتبر استفاده کنید که بهترین های آنها ، وبسایت های دکتر آنلاین میباشند ، چرا که از صدها پزشک و متخصص معتبر تشکیل شده اند و شما با خیال راحت میتوانید از مشاوره های آنها استفاده کنید .

 

 

پیشگیری بهتر یا درمان !

همانطور که گفته شد راه قطعی برای درمان ویروس کرونا وجود ندارد ، پس بهترین راه در حال حاظر عمل کردن به توصیه های پزشکان معتبر و پیشگیری میباشد .

منبع:

https://raadinahealth.com/1400/05/14/%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%87-%DA%A9%D8%B1%D9%88%D9%86%D8%A7/

 

آخرین مطالب