به گفته پلیس ، رئیس مجاهدین حزب الله دکتر سیف الله در هنگام برخورد در سریناگر کشته شد

[ad_1] فرمانده ارشد حزب مجاهدین کشته شد: در سریناگر ، پایتخت جامو و کشمیر ، یک موفقیت بزرگ روز یکشنبه توسط نی

توسط ABDOOSNEWS در 11 آبان 1399
[ad_1]
پلیس خبر داد که رئیس مجاهدین حزب الله در برخورد با نیروهای امنیتی در سرینگر کشته شد

فرمانده ارشد حزب مجاهدین کشته شد: در سریناگر ، پایتخت جامو و کشمیر ، یک موفقیت بزرگ روز یکشنبه توسط نیروهای امنیتی هند به دست آمد. به گفته پلیس جامو و کشمیر ، دکتر سیف الله ، فرمانده کل مجاهدین حزب الله در کشمیر ، در درگیری در سریناگر توسط نیروهای امنیتی هند همراه شد. در منطقه رانگرت از سریناگر ، پلیس اطلاعاتی در مورد مخفی کردن تروریست ها دریافت کرد. اندکی بعد ، نیروهای پلیس و امنیت با انجام عملیاتی مشترک سعی در محاصره مخفیگاه تروریست ها داشتند.

همچنین بخوانید

تروریست ها با دیدن محاصره نیروهای امنیتی شروع به شلیک کردند. نیروهای امنیتی ابتدا از شبه نظامیان تسلیم شده خواستند که تسلیم شوند ، حتی پس از این تروریست ها مکرراً برای تسلیم هشدار داده شدند اما تروریست ها آن را نادیده گرفتند و شروع به تیراندازی به سمت نیروهای امنیتی کردند. به تلافی ، نیروهای امنیتی فرمانده کل مجاهدین حزب الله را کشتند. اگرچه نیروهای امنیتی زودتر از سیف الله مطلع نبودند ، اما بعداً کشته شدن وی تأیید شد.

همچنین بخوانید - سه کارگر BJP در حمله تروریستی در منطقه کالگام در جامو و کشمیر کشته شدند

پس از درگذشت فرمانده ارشد حزب مجاهدین ، ​​ریاض نایکو ، در ماه مه سال جاری ، دکتر سیف الله به عنوان حزبول به عنوان فرمانده خود انتخاب شد. از آن زمان این درد سر نیروهای امنیتی بود.

وی ساکن مانگالپورا در پولواما بود. گفته می شود که دو روز پیش در کولگام ، BJP درگیر برنامه ریزی برای کشتن کارگران بود. گفته می شود که این تروریست دهمین پاس است و او در 8 اکتبر 2014 به حزبول پیوست ، در این زمان سن او 31 سال بود. این خطرناکترین تروریست برتر کشمیر بود. لطفاً بگویید که امسال حدود 200 تروریست در کشمیر جمع شده اند.

با این حال ، هنوز مشخص نیست که تروریستی که زنده دستگیر شده است محلی است یا خارجی. با این حال ، مدیر کل پلیس Dilbag Singh گفت که مظنون دستگیر شد و از او بازجویی می شود.

جامو و کشمیر: یک تروریست در برخورد با نیروهای امنیتی کشته شد ، دیگری تسلیم شد


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب