بهترین ارزی که برای تقویت سلاح‌ها در بازی فورتنایت می‌توان از آن استفاده نمود چیست؟

دنیای بازی‌های ویدیویی مانند دنیای واقعی پر از پیچ و خم و تلاش برای پیروزی است. دراین دنیای مجازی نیز ب

توسط ABDOOSNEWS در 12 آبان 1400

دنیای بازی‌های ویدیویی مانند دنیای واقعی پر از پیچ و خم و تلاش برای پیروزی است. دراین دنیای مجازی نیز برای راحت‌تر بودن و استفاده از امکانات لازم است از پول استفاده کنیم اما پول رایج در دنیای هر بازی متفاوت است.

برای مثال بازی فورتنایت (Fortnite) یکی از بازی‌های محبوب کمپانی بازی سازی اپیک گیمز (Epic Games) است که در سال 2017 به بازار عرضه شد و در مدت زمان کوتاهی توانست به محبوبیت و شهرت بسیاری نزد گیمرهای سراسر دنیا برسد.

واحد پولی مجازی در بازی فورتنایت ویباکس (V-Bucks) نام دارد. با دریافت ویباکس در دنیای فورتنایت می‌توان امکانات بسیاری تهیه کرد و تجربه‌ی لذت بخش‌تری را با بازی فورتنایت تجربه کرد.

مزایای ویباکس در فورتنایت

ویباکس فورتنایت ارز رایج در دنیای مجازی فورتنایت است. فورتنایت یک بازی در سبک اکشن و مبارزه‌ای است که در آن گیمرها برای حفظ دنیای فورتنایت با دشمنانشان مبارزه می‌کنند؛ به همین خاطر به سلاح‌ها و تجهیزات بسیاری نیاز دارند تا بتواند هم پای رقیبانشان مبارزه کنند و آن‌ها را شکست دهند.

یکی از کاربردهای ویباکس خرید لوازم و تجهیزات، ارتقای سلاح‌ها و تجهیزات، لباس‌های مخصوص کاراکترها وغیره است که به توضیح هر کدام می‌پردازیم.

بردن مراحل ابتدایی و رسیدن به مراحل بالاتر یعنی رو به رو شدن با مسائل پیچیده‌تر و دشمنان و رقیبان قدرتمندتر. به همین خاطر کاراکترها نیز به تناسب پیشرفت در مراحل مختلف و رویارویی با حریفان قوی‌تر لازم است خود و ملزوماتشان را ارتقا دهند یا در صورت نیاز لوازم تازه خریداری کنند.

گیمرها با دادن ویباکس می‌توانند برای کاراکترهایشان سلاح و تجهیزات خریداری کنند. هرچه گیمرها ویباکس بیشتری در اختیار داشته باشند سلاح و تجهیزات بهتر و پیشرفته‌تری می‌توانند بخرند.

با داشتن ویباکس به اندازه‌ی کافی همچنین می‌توانند لباس‌هایی را برای کاراکترهایشان بخرند و متناسب با خواسته‌ی خود کاراکترهایشان را شخصی سازی کنند. البته این لباس‌ها تنها برای زیبایی و مشخص شدن کاراکترها نیست بلکه لباس‌ها که متناسب با موقعیت کاراکترها هست و باعث بهبود توانایی‌های آن‌ها می‌شود.

پس انتخاب لباس مناسب به بالا بردن توانایی کاراکترها نیز کمکم می‌کند و هرچه ویباکس بیشتری در اختیار گیمر باشد، لباس بهتر و مناسب‌تری نیز می‌تواند انتخاب کند.

در ادامه‌ی بازی با رفتن به مراحل بالاتر بازیکنان می‌توانند برای کاراکترهایشان سلاح و تجهیزات تازه خریداری کنند یا اینکه به تقویت سلاح‌هایی که دارند بپردازند.

برای تقویت و ارتقای سلاح و تجهیزات کاراکترها نیز لازم است ویباکس داده شود و گیمرها باید به اندازه‌ی کافی ویباکس در اختیار داشته باشند. در صورت کم داشتن ویباکس لازم است گیمرها یا از روش‌های رایگان از خود بازی ویباکس دریافت کنند یا با پرداخت چند دلار ویباکس خریداری کنند.

خرید ویباکس برای افرادی که در ایران هستند به دلیل شرایط تحریم‌ها دشوار است و باید از سایت‌های واسطه‌ای معتبر کمک بگیرند.

البته ویباکس تنها به تقویت و پیشرفته‌تر کردن سلاح‌ها و ابزار و لباس کاراکترها محدود نمی‌شود و گیمرها برای شرکت در برخی مسابقات و انجام چالش‌هایی در طول بازی، لازم است ویباکس پرداخت کنند. البته در صورت موفقیت در این چالش‌ها و مأموریت‌ها و برنده شدن در مسابقات ویباکس‌هایی بیشتر از آنچه در ابتدا برای حضور در آن‌ها خرج کرده بودند به عنوان جایزه به دست خواهند آورد.

راه‌های دریافت ویباکس

ویباکس یا به صورت پولی با پرداخت مقدار معینی دلار در ازای مقدار معینی ویباکس خریداری می‌شود یا از روش‌های رایگان درون بازی به صورت محدود به دست می‌آید؛ مثل:

·         هر بار ورود به بازی (مقدار اندکی ویباکس)

·         انجام مأموریت نجات دنیا save the world (مقدار متفاوت برای انجام هر مأموریت موفق)

 

·         انجام چالش‌های فصلی Battle pass (مقدار متفاوت برای انجام هر چالش موفق)

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن