بررسی کامل شرایط خرید برج های پهنه c چیتگر

برج های پهنه c چیتگر در منطقه ی ۲۲ تهران است. ‌این برج ها در بلوار پژوهش و در نزدیکی بزرگراه شهید همدانی

توسط ABDOOSNEWS در 12 دی 1400

برج های پهنه c چیتگر در منطقه ی ۲۲ تهران است. ‌این برج ها در بلوار پژوهش و در نزدیکی بزرگراه شهید همدانی و هم چنین شهید خرازی است. این پروژه به اندازه ای عظیم است که ما نام شهرک را بر روی آن گذاشته ایم.  دلیل زیادی برای محبوبیت این پروژه وجود دارد.

  • منطقه ی عالی
  • دسترسی راحت به مترو
  • دسترسی راحت به بزرگراه هایی هم چون شهید خرازی و همدانی
  • دسترسی به پارک جنگلی چیتگر، دریاچه چیتگر، باغ گیاه شناسی ملی
  • دسترسی به مراکز خرید
  • امکانات و ویژگی های فوق العاده

ما امروز قرار است که به بررسی موقعیت و شرایط خرید پهنه c چیتگر بپردازیم پس با ما همراه باشید. این برج ها ویژگی های منحصر به فردی دارند‌. لازم به ذکر است تعداد طبقات  برج های این پروژه و متراژ واحد های آن با یک دیگر متفاوت هستند و چنان چه قصد خرید واحد در این پروژه را دارید می توانید به دفتر های فروش ما مراجعه کنید و یا این که قبل از آن با مشاور های ما تماس بگیرید و یا این که از طریق سایت با آن ها ارتباط برقرار کنید.

نکاتی که هنگام پرداخت هزینه پروژه پهنهc  چیتگر باید رعایت کنیم

شما می توانید واحد مورد نظر خود را با پرداخت سه قسط بخرید. لازم به ذکر است که قسط اول را باید به صورت پیش پرداخت بپردازید.  قسط دوم نیز زمانی که خانه را تحویل گرفتید و قسط سوم نیز در هنگام دریافت سند در دفتر خانه بپردازید اما چنان چه قصد واگذاری ملک خود را دارید باید تمام مراحل قانونی ام را انجام دهید. لازم به ذکر است که برای واگذاری ملک خود که به نام شما است باید حتما وکالت بلاعزل داشته باشید. 

 

مدارک لازم برای واگذاری هر کدام از این واحد ها برگه واگذاری،  وکالت نامه و اقرار نامه است. شایان به ذکر است که وکالت نامه یک نوع تفویض است و اگر تفویض باشد دیگر نیازی به اقرار نامه نیست اما برای محکم کاری باز بهتر است که این ابزار نامه را به صورت دستی تهیه کنید و به همراه داشته باشید.  چنان چه ملک سند ندارد باید مبایعه نامه امضا شود   بعد از آن نیز کد رهگیری دریافت کنید.  ما تا جایی که وقت اجازه داد به بررسی  شرایط خرید برج های پهنه سی پرداختیم شما می توانید برای کسب اطلاعات بیش تر از چندین روشی که در بخش قبل ذکر کردیم عمل کنید. تعلل را کنار بگذارید و همین حالا نسبت به خرید واحد هایی در این پروژه اقدام کنید مطمئن باشید که با خرید یک واحد از این پروژه در کوتاه ترین زمان ممکن پولتان چند برابر می شود.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن