بررسی هیوندای توسان فیس لیفت 2020

[ad_1] هیوندای توسان یک مدل مهم در خط تولید هند خودروساز کره

توسط ABDOOSNEWS در 5 آبان 1399
[ad_1]

هیوندای توسان یک مدل مهم در خط تولید هند خودروساز کره ای است و من اینجا صحبت نمی کنم ، بلکه در مورد موقعیت! توسان به عنوان گل سرسبد نمونه کارها SUV هیوندای باقی مانده است و بنابراین مدرن و مدرن بودن آن بسیار مهم است. و این چقدر کنایه است! فیس لیفت نسل سوم هیوندای توسان در سنین زمانی به سواحل ما رسیده است که قبلاً یک مدل کاملاً جدید نسل چهارم اولین حضور جهانی خود را انجام داده است. قسمت خوب این است که لیفت صورت تقریباً در همه بخش ها یک ارتقا مناسب است. ما آن را می رانیم تا ببینیم چه شکلی است.

همچنین بخوانید: هیوندای توسان فیس لیفت در هند آغاز به کار کرد

[embed]https://www.youtube.com/watch؟v=VMpNgI0b1Xw[/embed]

نگاه می کند

68 ساعته

اکثر تغییرات صورت گرفته در هیوندای توسان صورت آن متمرکز است و باعث می شود SUV زاویه دارتر باشد.

هیوندای توسان جدید مدرن به نظر می رسد و ما می توانیم شاهد درمان زاویه ای آن مشبک آبشار باشیم. چراغ های جلو جدید LED بسیار تیز به نظر می رسند در حالی که هیوندای می توانست مه شکن ها و DRL ها را جالب تر نشان دهد.

ga3q7fio

فیس لیفت هیوندای توسان دارای رینگ های آلیاژی 18 اینچی جدید است.

اخبار

من کاملاً الگوی آلیاژی جدید این چرخ های 18 اینچی را دوست دارم و منحنی های عقب مکمل چراغ های عقب نسبتاً باریک هستند. و این در مورد آن است ، اکثر تغییرات در چهره آن متمرکز شده و بقیه خودرو بدون تغییر باقی مانده و نسبت ها را نیز حفظ می کند.

q34hr598

مشخصات و قسمت عقب هیوندای توسان فیس لیفت بدون تغییر باقی مانده و توسان حالت کراس اوور خود را حفظ کرده است.

هیوندای توسان موفق شده ظاهر کراس اوور متعادل و مدرن خود را با لیفت صورت نیز حفظ کند.

همچنین بخوانید: نسل جدید هیوندای توسان فاش شد

کابین

4v28iocg

هیوندای توسان در سال 2020 فضای داخلی کاملا مشکی دریافت می کند و از طراحی داشبورد الهام گرفته از هیوندای کونا است.

در داخل است که تغییرات بارزتر می شوند. فیس لیفت با کابین کاملا مشکی در مقابل فضای داخلی دو رنگ مشکی و بژ دیده می شود که در مدل قبلی آن دیده می شود. در حالی که چیدمان لنت های در و خط سقف بدون تغییر باقی مانده است ، داشبورد و کنسول مرکزی از نو ساخته شده اند و از هیوندای کونا الهام گرفته اند. همچنین این سیستم دارای سیستم سرگرمی و سرگرمی 8.0 اینچی HD است که از Apple CarPlay ، Android Auto و Navigation در میان دیگر پشتیبانی می کند.

hej3sq3

کابین احساس جاداری می کند و از فضای پا در عقب شکایت نخواهید کرد.

فیس لیفت جدید هیوندای توسان همچنین به لطف افزودن فناوری جدید اتومبیل متصل به Bluelink ، یک ماشین متصل است. با گفتن این موارد ، هیوندای باید فرمان Creta را به جلو حمل می کرد که به نظر خنک می رسد و نگه داشتن آن کاملاً سکسی احساس می شود و ما دوست داشتیم دکمه ها بازخورد لمسی بیشتری ارائه دهند ، مخصوصاً آنهایی که روی بازوی درب هستند. اما به طور کلی ، این یک کابین درجه یک و یک اتاق است که احساس پیچیده و پیشرفته ای می کند.

امکانات

r2eu31 تا

هیوندای توسان یک ماشین متصل است و از سیستم اطلاعات سرگرمی و صفحه نمایش لمسی صفحه نمایش لمسی 10.0 اینچی Kona و بلندگوهای اینفینیتی بهره می برد.

توسان 2020 ، به سبک معمولی هیوندای ، تا حد زیادی با راحتی موجودات پر شده است. سانروف بزرگ و پانوراما به شما حس جادار بودن را در داخل می بخشد. سپس ویژگی هایی مانند صندلی راننده با قابلیت تنظیم 10 جهته ، صندلی قابل تنظیم 8 جهته سرنشین جلو ، آینه های بال قابل تنظیم و قابل تنظیم خودکار ، چراغ های جلو و عقب LED ، DRL های LED ، آینه دید عقب داخلی با نور خودکار (IRVM) ، دوگانه منطقه کنترل خودکار آب و هوا ، MID که تمام اطلاعات مورد نیاز شما را فراهم می کند و سپس برخی ، شارژ تلفن بی سیم ، کمک پارک و نمایش دوربین 360 درجه در میان دیگران.

ah5vkepg

هیوندای توسان دارای یک درب عقب مجهز به سیستم برق و یک سانروف پانوراما بزرگ در میان سایر خودروها است.

فرمان قابل تنظیم برای هم چنگک و هم برای دسترسی و یک سیستم صوتی بی سیم هشت بلندگو با کیفیت عالی دارد که صدای خوبی دارد. اما ، واحدهای Bose و Arkamys در Creta و Venue جدید با جهش و قدم پیش مانده اند.

همچنین بخوانید: هیوندای توسان: جدید در مقابل قدیمی

کارایی

hvv6s2ug

ما در حال رانندگی با موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر دیزلی BS6 در توسان هستیم که دارای یک eVGT است در حالی که یک موتور بنزینی 2.0 سیلندر 4 لیتری نیز ارائه می شود.

هیوندای توسان همیشه یک ماشین راحت و بدون دردسر برای رانندگی بوده و هیچ تغییر اساسی در زمینه مکانیکی وجود ندارد. پیشرانه 2.0 لیتری چهار سیلندر دیزلی BS6 که ما از آن رانندگی می کنیم ، از نظر تصفیه بسیار بالا است و به اندازه کافی ناراحتی و به روشی بسیار روان ارائه می دهد. این موتور با یک توربوشارژر یا eVGT با هندسه متغیر الکترونیکی همراه است و 182 اسب بخار را در دور 4000 دور در دقیقه و 400 نیوتن متر گشتاور را تولید می کند که از 1750 دور در دقیقه تا 2750 دور در دقیقه قابل دسترسی است. اکنون ، ممکن است احساس هیجان خاصی نداشته باشد ، اما رانندگی را واقعا راحت می کند.

p60mprug

قدرت تحویل این آسیاب 2.0 لیتری دیزلی روان و خطی است.

جعبه دنده اتوماتیک مبدل گشتاور هشت سرعته در حالی که نسبت های دنده بلند هستند ، شیفت های روان را ارائه می دهد. اما هنگام جابجایی دچار یک تردید ضعیف می شوید و این نوع پاسخ را آرام می کند. بنابراین ، پاسخ آن واقعا اسپرت یا ضخیم نیست ، اما هنگام تغییر و حفظ شخصیت یک کراس اوور ممتاز مانند کره روان است. ما واقعاً آرزو می کنیم که شیفت های دست و پا زدن نیز در این بازار وجود داشته باشد. این خودرو همچنین دارای یک موتور 2.0 لیتری بنزینی است که در دور موتور 6200 دور در دقیقه 150 اسب بخار قدرت و در دور موتور 4000 دور در دقیقه 192 نیوتن متر را تولید می کند و به صورت استاندارد با گیربکس شش سرعته اتوماتیک جفت می شود.

فیس لیفت هیوندای توسان 2.0 لیتری VTVT بنزین 2.0 لیتری eVGT دیزل
جابه جایی 1999 سی سی سال 1995 سی سی
حداکثر قدرت 150 اسب بخار در 6200 دور در دقیقه 182 اسب بخار در 4000 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور 192 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه 400 نیوتن متر در 1750 - 2750 دور در دقیقه
انتقال 6 سرعته اتوماتیک 8 سرعته اتوماتیک

سیستم چهار چرخ متحرک جدید

5jsc2bj8

سیستم جدید چهار چرخ متحرک HTRAC دارای منبع جدید جنسیس ، بسته به کشش مورد نیاز ، قدرت را بین چرخ های جلو و عقب تقسیم می کند.

فیس لیفت هیوندای توسان همچنین با سیستم پیشرفته کنترل کشش و پیچش (HTRAC) که اساساً یک سیستم محرکه تمام چرخ هوشمند است ، مورد انتقال جنسیس چهار چرخ را از منبع جنسیس دریافت می کند. در اصل ، بسته به نیروی مورد نیاز ، قدرت را بین چرخ های جلو و عقب تقسیم می کند. بنابراین در هنگام سواحل اتومبیل تمام نیرو را به چرخ های جلو می فرستد و به شما در صرفه جویی در مصرف سوخت کمک می کند اما در غیر این صورت تنظیمات پیش فرض رانندگی برای AWD 80 درصد قدرت جلو ، 20 درصد عقب است. بسته به نیاز می تواند تا 50:50 پیش برود و سیستم براساس کشش آن را تشخیص داده و به شما می دهد.

0jkklq7g

MID از طریق سیستم HTRAC AWD نسبت دقیق قدرت کانال خورده به چرخ ها را به شما می دهد.

بنابراین بصورت خودکار تنظیم می شود و بنابراین استفاده از آن بسیار آسان و راحت است. بنابراین می توانید برخی از ایستگاه های حومه شهر ، تپه ها را کاوش کنید و برخی از جاده های خفیف جاده را با این یکی مدیریت کنید ، اما هنوز هم یک کراس اوور است و نمی توانید با آن افراط کنید و این بیشتر به دلیل طراحی ، زاویه دید کم و حرکت و محدود بودن است بیان محور

سوارکاری و جابجایی

06ml1lh

هیوندای توسان از کیفیت سواری نرم و انعطاف پذیری برخوردار است و گرچه از پویایی شکایت نخواهید کرد ، یک ماشین تراش گوشه ای نیست و برای سفرهای دریایی مناسب ترین حالت است.

پویایی رانندگی توسان همان چیزی است که با طبیعت پیچیده اتومبیل سازگار است ، یک چیز خوب است. سیستم تعلیق با سر و صدا زیاد سر و صدا و سر و صدایی ایجاد نمی کند و سفتی خوبی را در اطراف خم ها حفظ می کند حتی در مواقعی که با سرعت معقول در حال کروز هستید. اما این یکی دوست دارد که با راحتی رانندگی شود و به این معنی نیست که یک کنده کننده گوشه ای باشد ، بنابراین هنگام عجله در اطراف خم های تند احساس غلت خوردن بدن می کنید و در گوشه های کشیده کمی زیر فرمان وجود دارد. فرمان سریع و پاسخگو است و بازخورد مناسبی نیز دارد. هنوز هم اگر با بازخورد فرمان مدل های جدید مقایسه شود ، یکی از بهترین ها است.

ایمنی

bf4qmpd8

هیوندای توسان به شش کیسه هوا و مجموعه ای از ویژگی های ایمنی مجهز است.

هیوندای توسان همچنین از نظر ایمنی و راننده از جمله کنترل پایداری الکترونیکی ، کنترل ترمز سراشیبی ، مدیریت پایداری خودرو ، کنترل استارت تپه ، کمک ترمز ، نگه داشتن خودکار ، ترمز پارک الکترونیکی ، ABS با EBD ، صندلی کودک ISOFIX کاملاً مجهز است. سوار و شش کیسه هوا در میان دیگران.

حکم

4gac1jjg

جیپ قطب نما هنوز با اختلاف ناچیزی از توسان کم می کند.

بنابراین فیس لیفت هیوندای توسان همچنان یک راننده برتر و راحت روزانه برای رفت و آمد در شهر و مسیرهای بزرگراه است و برای پرشهای آخر هفته یا سفر سالانه شما به کوهستان بسیار مناسب خواهد بود. اما شما در واقع پس از آوردن قیمت در دیدگاه خود ، دو بار فکر می کنید. قیمت هیوندای توسان برای نسخه پایه دو چرخ از 22.3 پوند شروع می شود و برای ترمز تمام چرخ محرک (AWD) تا 27.03 پوند افزایش می یابد. در حال حاضر ، رقیب مستقیم توسان جیپ قطب نما بسیار توانمند است که نسخه دو چرخ محرک را با 6 پوند و مدل بالاترین قیمت را با بیش از 3 پوند کاهش می دهد. سپس ، Skoda Karoq و Volkswagen T-Roc وجود دارد که به عنوان یک واحد کاملاً ساخته شده (CBU) و در یک نسخه اتوماتیک بنزینی به هند می آیند. هیوندای توسان پترول که فقط در چرخ جلو (FWD) ارائه می شود ، در بین هر دو مدل قرار گرفته است ، و کاراک را با 1.47 پوند پایین تر از نسخه برتر عرضه می کند در حالی که نوع پایه 2.31 پوند از T گران تر است -Roc

همچنین بخوانید: 2020 هیوندای توسان و رقبا: مقایسه قیمت

0 نظرات

درنتیجه بله! اگرچه این یک گل سرسبد است و مانند آن یک احساس می شود ، اما مشتریانی که در این قیمت هستند ، چیزی بزرگتر ، جسورتر و کمی متنوع تر می خواهند. منظور من از کاربردهای همه کاره چیزی است که ظاهراً ماشویی است و در خارج از جاده نیز توانایی بیشتری دارد. فیس لیفت هیوندای توسان همچنان یک کراس اوور فانتزی و شهری است که خریداران بسیار پیشرفته و با سلیقه خاصی خواهد داشت.

برای دریافت آخرین اخبار و بررسی های اتومبیل ، carandbike.com را در اینجا دنبال کنید توییتر، فیس بوک ، و مشترک کانال YouTube ما شوید.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب