بررسی نقشه برج های پهنه b شهرک چیتگر

حتما شما عزیزان هم از ساخت و ساز پروژه برج های شهرک چیتگر مطلع هستید و می دانید که چنین پروژه ای چه قدر مرتفع

توسط ABDOOSNEWS در 12 دی 1400

حتما شما عزیزان هم از ساخت و ساز پروژه برج های شهرک چیتگر مطلع هستید و می دانید که چنین پروژه ای چه قدر مرتفع و بزرگ است. از این رو به پایان رسیدن و تحویل چنین پروژه ای اندکی زمان بر است و ممکن است سرمایه گذارانی را منتظر بگذارد. اما امروز در خدمت شما عزیزان هستیم با معرفی و تجزیه و تحلیل نقشه پروژه های پهنه بی شهرک چیتگر که زمانی که از بالا به این پروژه نگاه می کنید این پروژه به شکل یک پروانه زیبا است. هر چند که پهنه بی یک قسمت از بال پروانه را تشکیل می دهد اما تعداد طبقات این برج بسیار زیاد است یعنی سی و چهار طبقه برای این پهنه در نظر گرفته شده است. حالا اگر می خواهید اطلاعات بیش تری از نقشه این برج و آشنایی با شرایط خرید برج های سی چیتگر به دست آورید پیشنهاد می‌ کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

نقشه برج های پهنه بی شهرک چیتگر

برج های پروژه شهرک چیتگر زیاد هستند و هر کدام در موقعیت و شرایط خاصی وجود دارند، برای مثال برج های پهنه بی منظره بهتری از نظر ویو خواهند داشت. کسانی که برج های پهنه بی را انتخاب نموده و در آن سرمایه گذاری نموده اند می دانند که متراژ واحد ها در این پهنه متفاوت است. متراژ واحدها از ۲۱ متر شروع و به متراژ های بالا تر می رسد. افراد سرمایه گذار بر اساس بودجه وسایل سلیقه خود واحد ها را انتخاب می کنند. زیر بنای برج های شهرک چیتگر متفاوت است با از ۷۰ متر تا ۳۸۶ متر ادامه دارد اما باید این را بدانید که پهنه بی زیر بنایی کم تر از پهنه های دیگر دارد. هم چنین باید بدانید که نقشه و احداث برج های پهنه بی به صورتی است که در شهرک چیتگر بهترین موقعیت و امکانات را در اختیار دارد.

با توجه به نقشه برج های پهنه بی شهرک چیتگر چه امکاناتی دارد؟

 

اگر کمی تحقیق و پرس و جو کنید متوجه خواهید شد که در این شهرک امکانات فوق العاده و تعالی وجود دارد که همه سرمایه گذاران می توانند از آن استفاده کنند. یکی از امکانات مورد نظر دسترسی بسیار راحت به مترو و ایستگاه اتوبوس می باشد که برای حمل و نقل افراد مورد استفاده قرار می گیرد. اگر بخواهیم یکی دیگر است امکانات برج های شهرک چیتگر را نام ببریم می‌ توانیم به دسترسی آسان به فرودگاه امام خمینی و مهر آباد اشاره کنیم. پس می‌ توان از طریق نقشه این برج فهمید که در بهترین شرایط و موقعیت مکانی قرار دارد بنابراین بر قیمت و ارزش آن روز به روز افزوده خواهد شد، پس می توان نتیجه گرفت بهترین کار سرمایه گذاری در این برج ها می باشد.

آخرین مطالب