بررسی مشخصات و ویژگی های عطر ورساچه مشکی

ورساچه، برندی محبوب و اصیل میان عام و بسیاری از مردم است و سال هاست در صنعت مد، ادکلن و ... فعالیت به سزایی دا

توسط ABDOOSNEWS در 27 مرداد 1400

ورساچه، برندی محبوب و اصیل میان عام و بسیاری از مردم است و سال هاست در صنعت مد، ادکلن و ... فعالیت به سزایی دارد و همچنین در آن، بسیار محبوب و موفق بوده.

این برند در زمینه فعالیت انواع ادکلن های زنانه و مردانه بسیار موفق بوده و نام این برند، بر سر زبان ها بسیار شنیده خواهد شد. نمونه عطر های بسیار زیادی از این برند وارد بازار شده و دست به دست خواهد چرخید و هر نوع از این ادکلن ها، مزیت های منحصر به فرد خود را برای علایق متفاوت بسیاری از مردم را، دارا خواهد بود.

از ‌نمونه این عطر های محبوب، عطر ورساچه کریستال نویر که به اصطلاح عطر ورساچه مشکی نام دارد و میان مردم به این اسم شناخته می شود بسیار مورد پسند قرار گرفته است.

زمینه کاربرد این عطر، مخصوصا برای بانوان در نظر گرفته شده و راحیه منحصر به فرد آن، خانم های زیادی را به خود جذب کرده است. البته اگر می خواهید اطلاعات کامل تری در خصوص چه رایحه هایی در عطر ورساچه مشکی مورد استفاده قرار گرفته است؟ به دست آورید، مقاله مربوطه را به دقت مطالعه کنید.

همان طور که از نامش هم پیدا است، این عطر محبوب همانند دیگر عطر های خانواده او (ورساچه صورتی) در محفظه ای کریستال مانند به حجم ۹۰ میلی لیتر نگه داری می شود و ویژگی های ظاهری و محفظه کریستال مانند و همچنین، رایحه دوست داشتنی آن موجب محبوب شدن و بر سر زبان ها افتادن این عطر محبوب شده و بسیاری از هنرمندان و ... طرفدار این راحیه و ادکلن هستند.

این عطر زنانه و پر طرفدار در سال ۲۰۰۴ ساخته شد و با نام برند ایتالیایی ورساچه وارد بازار و در دست هنرمندان افراد محبوب و دیگر مردمان قرار گرفت.

 

ناگفته نماند که هر عطری، زمان به خصوص خود را برای استفاده دارد و لازم به ذکر است که این راحیه بیشتر در زمانی چون زمستان بیشتر در حال استفاده عموم است. البته این نوع عطر، برای استفاده روزانه و همچنین؛ جشن های مهم هم بسیار قابل استفاده بوده است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن