بررسی مشخصات عطر ورساچه صورتی

ورساچه عطری است از گل زنانه و میوه ای. Bright Crystal در سال 2006 عرضه شد. نت های اولیه یوزو، انار و نت های آب

توسط ABDOOSNEWS در 27 مرداد 1400

ورساچه عطری است از گل زنانه و میوه ای. Bright Crystal در سال 2006 عرضه شد. نت های اولیه یوزو، انار و نت های آب هستند. نت های میانی عبارتند از گل صد تومانی، نیلوفر آبی و ماگنولیا؛ رایحه اولیه مشک، ماهون و عنبر است.

برند ایتالیایی «ورساچه» (Versace) در سال 2006 با الهام از عطر Crystal Noir یکی از بهترین عطرهای زنانه‌اش را عرضه کرد. طراحی و فرمولاسیون این عطر توسط عطرساز مشهور «آلبرتو موریلاس» (Alberto Morillas) انجام شده است. البته اگر به دنبال کسب دلایل مختلف در خصوص چرا عطر ورساچه صورتی محبوبیت بسیار خوبی در میان عطرها دارد؟ هستید حتما مقاله مربوطه را مطالعه کنید.

از زمان عرضه این عطر تا کنون و درحالی که بیش از 15 سال از عرضه این عطر می گذرد همچنان جزء پرطرفدارترین عطر های زنانه دنیا به حساب می آید. این عطر همچنین به دلیل رایحه بسیار عالی اش و همچنین به دلیل داشتن دو نوع عطر گل زنانه و عطر میوه ای ، بیشترین استفاده اش در روز های بهاری و تابستانی می باشد، به همین دلیل این روزها قیمت این عطر هم دچار افزایش شده است.

 

مایع صورتی‌رنگ درون بطری از روی شیشه ‌ی شفاف این عطر به‌خوبی دیده می‌شود. همچنین بطری این عطر به شکل الماس و بسیار درخشان می باشد که از لحاظ ظاهری این عطر را بسیار پرطرفدار کرده است. وقتی Bright Crystal را روی پوست و محل نبض یا لباستان اسپری کنید، به‌سرعت متوجه بوی میوه‌ی یوزو، انار و نت‌های آبی خواهید شد.

پیشنهاد می شود از این عطر در فصل های بهار و تابستان بیشتر استفاده کرده و سعی کنید که در روز ها از این عطر استفاده نمایید. کشور مبدا این برند ایتالیا می باشد.

این عطر دارای ظاهر کریستال است و مایع داخلش دارای رنگ صورتی می باشد. حجم مایع داخل این عطر 90 میلی لیتر می باشد. همچنین این عطر مخصوص بانوان می باشد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن