برخی از افراد می خواهند NDA را دندانپزشکی كنند: نادا چراگ را هدف قرار می دهد - برخی افراد می خواهند NDA را دندان كنند: رئیس BJP جی.پ نادا چراگ پاسوان را هدف قرار می دهد

[ad_1] وی گفت: "بیاد داشته باشیم که NDA یکی است. BJP ، JDU ، VIP و ما مهمانی می گیریم ... این NDA است. در چ

توسط ABDOOSNEWS در 5 آبان 1399
[ad_1]

وی گفت: "بیاد داشته باشیم که NDA یکی است. BJP ، JDU ، VIP و ما مهمانی می گیریم ... این NDA است. در چنین شرایطی ، ما همچنین باید مراقب کسانی باشیم که می شکنند. "به طور قابل توجهی ، حتی پس از جدایی از اتحاد ملی دموکراتیک در انتخابات بیهار ، شیراگ رویکردی نرم نسبت به BJP در پیش گرفته است ، اما فرصتی برای هدف قرار دادن نیتیش کومار باقی نمی گذارد. اخیراً چراگ خود را "هانومان" نخست وزیر نارندرا مودی توصیف کرد.

چراغ پاسوان گفته بود كه اگر نیتیش كومار بتواند دوباره وزیر ارشد شود ، این كار را می توان با شمارش شش سال نخست وزیری مودی انجام داد زیرا وی در پنج سال گذشته كاری انجام نداده است. رهبر LJP همچنین به افزایش فساد در دولت نیتیش کومار متهم شد.

رئیس BJP با هدف قرار دادن حزب مخالف RJD گفت: "اینها همان کسانی هستند که هرج و مرج را در بیهار گسترش می دهند." اوباشگری در اوج بود ، تخریب به یک صنعت تبدیل شده بود. بهار در حال مهاجرت بود و امروز این افراد در مورد دادن شغل صحبت می کنند. در ادامه حمله به حزب تجاوی یداو ، ندا گفت که کسانی که هرج و مرج در بیهار را گسترش می دهند ، صنعت آدم ربایی را در این ایالت آغاز می کنند ، مردم را مجبور به فرار می کنند ... آیا آنها بیهار را توسعه می دهند؟ وی گفت: "در زمان لالو جی ، همه فقرا ، ثروتمندان و تحصیلکردگان به اجبار از بیهار فاصله گرفتند. شخصیت RJD هنوز تغییر نکرده است. »

همچنین بخوانید - نگرش شیراگ پاسوان قبل از رأی دادن ، گفت - زندان مکان مناسبی برای نیتیش کومار است

نادا گفت ، "از زمان اتحاد نیتیش کومار با NDA ، بیهار سرعت سریعی را در پیش گرفته است. من شخصاً خاک بیهار را می شناسم و به همین دلیل است که می توانم بگویم دولت دو موتوره برای بیهار لازم است.

وی گفت: "کسانی (مرد) که می خواهند کشور را تقسیم کنند ، که در مورد پاره پاره کردن کشور صحبت می کنند ، کرسی ها را با آنها تقسیم کرده اند." مرد RJD را ربود. ندا با اشاره به وضعیت نامناسب نظم و قانون در دولت قبلی RJD ، گفت که مردم بعد از عصر خانه را ترک نمی کنند. وی همچنین در این زمینه به باهوبالی شهاب الدین اشاره کرد و گفت که پس از ورود نیتیش ، جرم کنترل شد.

ندا رهبران کنگره از جمله راهول گاندی را به صحبت به زبان پاکستان متهم کرد. رئیس BJP ادعا کرد که عمران خان نخست وزیر پاکستان به اظهارات راهول گاندی برای اظهار نظر در سازمان ملل اشاره کرده است. وی همچنین اظهارات رهبر کنگره Shashi Tharoor و وزیر سابق داخلی P Chidambaram را محکوم کرد.

وی با اشاره به کارهای توسعه در بیهار ، گفت که ما قبلاً خوشحال می شدیم که برق در دو ساعت اول برق وارد می شود و تا آن زمان کشاورز ژنراتور خود را تأمین می کرد. وی گفت که پس از آمدن دولت نارندرا مودی ، برق حدود 66 لاکچری در بیهار تأمین شده است.

وی گفت: "امروز نامزدهای ما از پیشرفت در انتخابات صحبت می کنند. دستاوردهای دولت را توضیح می دهد. اما 15 سال پیش ، وقتی کسی جلسه انتخاباتی خود را در بهار برگزار کرد ، صحبت از کاست ، مذهب بود ، بحث از تقسیم جامعه بود. پس از ورود نارندرا مودی ، این تغییر در سیاست ایجاد شده است.

چراگ پاسوان و راوی کیشان چهره به چهره اظهارات خود درباره نیتیش کومار را اعلام کردند


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن