بازاریابی در واتساپ با استفاده از واتساب جی بی

امروزه برنامه های زیادی به صورت غیر رسمی ارائه می شوند که امکانات بسیار بیشتری نسبت به نسخه اصلی این برنامه دا

توسط ABDOOSNEWS در 23 آذر 1400

امروزه برنامه های زیادی به صورت غیر رسمی ارائه می شوند که امکانات بسیار بیشتری نسبت به نسخه اصلی این برنامه دارند. WhatsApp GB به عنوان جدیدترین و بهترین نسخه واتس اپ در دنیا شناخته می شود که بر اساس معماری نسخه اصلی ساخته شده و علاوه بر امکانات نسخه اصلی، امکانات جدیدی را نیز ارائه می دهد.

این برنامه گزینه های زیادی از نظر امنیت، سرعت، امکانات و حریم خصوصی در اختیار شما قرار می دهد و به شما این امکان را می دهد که به راحتی قسمت های مختلف برنامه خود را مدیریت کنید. با این برنامه می توانید تبلیغات خود را در واتس اپ آسان کنید.

یکی از مهم ترین ویژگی های این نرم افزار جدید که برای سیستم عامل اندروید طراحی شده است، قابلیت نصب به نسخه اصلی است و در صورت استفاده از گوشی دو سیم کارته، این نرم افزار می تواند کنترل بهتری بر روی پیام ارائه دهد. . آیا داری. این برنامه با ویژگی های خاص خود به شما امکان فروش در واتس اپ، ایجاد گروه و در نتیجه گسترش کسب و کار خود را به سایر شبکه های مجازی می دهد. .

امکانات واتساپ جی بی

علاوه بر این واتس اپ GB در زمان عرضه با باگ های زیادی مواجه شد و با تغییر رویکرد استودیو خود و اصلاح این باگ ها، بسیاری از مشکلات آن برطرف شد و اکنون به نرم افزار کاربردی تبدیل شده است.

این نرم افزار سعی کرده امکانات محدود واتس اپ را به طور کامل از بین ببرد و به شما این امکان را می دهد که فایل ها و تصاویر خود را با کیفیت بهتر و حجم بیشتر ارسال کنید و حتی با استفاده از این اپلیکیشن می توانید فیلم ها را با حجم بسیار زیاد ارسال کنید که می توانددر بخش تبلیغات انبوه در واتساپ بسیار مفید و کاربردی باشد.

امکان مدیریت تماس های ورودی و خروجی در WhatsApp GB

یکی از ویژگی های اصلی و کاربردی WhatsApp GB امکان فعال یا غیرفعال کردن قابلیت هایی مانند تماس آنلاین، تماس تصویری و سایر روش های برقراری ارتباط با صدای هر مخاطب است. به این ترتیب می‌توانید تماس‌های آنلاین را برای برخی از مخاطبان خود غیرفعال کنید یا فقط با دیگران تماس صوتی برقرار کنید.

این ویژگی به شما کمک می کند تا مخاطبان خود را بهتر مدیریت کنید و سطح دسترسی هر مخاطب را به صورت جداگانه تعیین کنید. علاوه بر این، اگر از چندین اکانت مختلف واتس اپ استفاده می کنید، با این ابزار می توانید با خیال راحت و آسان چندین اکانت روی یک گوشی و به طور مکرر این برنامه را در قالب نرم افزارهای کاملا متفاوت روی گوشی ایجاد کنید. نصب.

معرفی واتساپ جی بی

امکان ارسال فایل های حجیم

یکی از مشکلات اصلی نسخه اصلی واتس اپ این است که حجم داده های ارسالی برای هر مخاطب محدود است که ارسال فایل های حجیم را برای همکاران یا افراد دیگر غیرممکن می کند. اما WhatsApp JB اکنون قابلیت جدیدی را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد بیش از 100 فایل تصویری را همزمان یا فایل های ویدئویی با حجم بالا را در کمترین زمان ممکن ارسال کنید.

این ویژگی همچنین به شما کمک می کند تا فایل های صوتی و تصویری خود را سریعتر بدون نگرانی از وقفه یا مشکل در ارسال اطلاعات ارسال کنید. علاوه بر این، با وجود امکان انتقال اطلاعات به سرورهای آنلاین، با این برنامه بدون نیاز به دانلود فایل، می توانید تصاویر و ویدیوهای خود را در واتس اپ مشاهده کرده و از پر شدن حافظه داخلی گوشی موبایل خود جلوگیری کنید.

کاربرد واتساپ در ایران

امکان شخصی سازی کردن برنامه

یکی از قابلیت هایی که در واتس اپ چندان مورد توجه قرار نمی گیرد، شخصی سازی منوها و محیط اپلیکیشن است که خوشبختانه در واتس اپ گیگابایت به آن پرداخته شده است و هم اکنون می توانید با خیال راحت و در کمترین زمان. شما می توانید هر بخشی از برنامه را که نیاز دارید شخصی سازی کنید.

این بخش همچنین به شما این امکان را می دهد که برای هر بخش یک رمز عبور خاص ایجاد کنید یا حتی قسمت مربوط به وضعیت حساب خود را بهتر از قبل تکمیل کنید. همچنین با سیستم اطلاع رسانی در صورت تغییر پروفایل کاربری می توانید نوتیفیکیشن جدیدی دریافت کنید و در نتیجه مدیریت بهتری بر اپلیکیشن خود داشته باشید.

در این نرم افزار بیش از 100 تم مختلف برای سفارشی سازی آسان وجود دارد که می توانید یکی از آنها را انتخاب کرده و محیط GB WhatsApp را کاملا شخصی سازی کنید. این ویژگی در هنگام انتخاب نوع شکل آیکون، فونت و اندازه فونت نیز وجود دارد و می توانید با خیال راحت یک محیط کاملا سفارشی ایجاد کنید.

فارسی کردن واتساپ

فارسی کردن واتساب جی بی

برای فارسی سازی این برنامه کافی است به منوی تنظیمات و قسمت زبان رفته و از بین زبان های موجود فارسی را انتخاب کنید. WhatsApp GB رسما از زبان فارسی پیش فرض در هنگام نصب یا پس از نصب و ریست پشتیبانی می کند.

چگونه فونت واتس اپ را تغییر دهیم؟

تنها کاری که باید انجام دهید این است که به منوی تنظیمات بروید و نوع فونت و اندازه قسمت تم یا سفارشی سازی را تغییر دهید. در این قسمت می توانید اندازه فونت، نوع و حتی رنگ برخی از متون نرم افزار را تغییر دهید.

واتساپ

چگونه در WhatsApp GB آنلاین بودن خود را پنهان کنیم؟

 کسب کار در واتساپ دنبال مخفی کردن انلاینی خود در واستاپ هستند .برای این کار روی سه نقطه کلیک کنید و سپس به قسمت حساب کاربری بروید و در قسمت حریم خصوصی می توانید وضعیت نمایش کاربری خود را تغییر دهید و بدین ترتیب خود را در حالت مخفی قرار دهید تا کاربران متوجه حضور خود در این برنامه نشوند.

تغیر تم واتساپ جی بی

برای تغییر ظاهر واتس اپ جی بی کافیست روی سه نقطه کلیک کنید و سپس با وارد شدن به پخش کننده پوسته پوسته مورد نظر را فعال یا غیرفعال کنید. همچنین امکان دانلود پوسته های جدید در این قسمت وجود دارد.

اخرین بازدید در واتساپ

چگونه آخرین بازدید از WhatsApp GB را ببینیم؟

این برنامه به گونه ای طراحی شده است که اگر وضعیت مخاطب را مخفی کنید، باز هم می تواند آخرین باری که بازدید کرده را ببیند. برای این کار کافی است به صفحه سمت چپ مخاطب بروید و زمان ورود کاربر به واتس اپ را به راحتی در بالای صفحه مشاهده کنید.

https://rayamag.com/blog/%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE-%D8%AC%DB%8C-%D8%A8%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-+-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D9%88%DB%8C%DA%98%DA%AF%DB%8C%20%D9%87%D8%A7

 

 

آخرین مطالب