این هندوتوا است؟ Uddhav Thackeray از فرماندار Koshiyari درباره گوشت گاو در گوا می پرسد - آیا این آیین هندو شماست؟ Uddhav Thackeray به دلیل داشتن گوشت گاو در گوا ، به فرماندار Koshiyari حمله کرد

[ad_1] بمبئی: اختلافات رئیس وزیر و فرماندار در ماهاراشترا در روز Dussehra ادامه داشت ، زیرا CM Uddhav Thacker

توسط ABDOOSNEWS در 5 آبان 1399
[ad_1]
بمبئی:

اختلافات رئیس وزیر و فرماندار در ماهاراشترا در روز Dussehra ادامه داشت ، زیرا CM Uddhav Thackeray امروز با Bhagat Singh Koshiyari در خطاب به ویجیاداشامی مخالفت کرد و او را صدا کرد سخنرانی رئیس RSS Mohan Bhagwat توصیه به دنبال کردن وی در توصیف تعریفی از هندوتوا که توسط رئیس RSS ارائه شده است ، وی همچنین هشدار داد ، "اگر کسی می خواهد ما را به چالش بکشد ، این کار را با مسئولیت خود انجام دهید."

همچنین بخوانید

بدون نام بردن از فرماندار بهگات سینگ کوشیاری ، تاکرای گفت: "از ما در مورد هندوتوا س questionsالاتی پرسیده می شود زیرا هنوز معابد را باز نکرده ایم." تاكرای گفت ، با بررسی یكی از بحث برانگیزترین موضوعات ، منتقدان BJP را به درجه دو بودن متهم كردند. "شما در مورد هندوتوا ما صحبت می کنید. بنابراین در ماهاراشترا ، شما گوشت گاو را ممنوع می کنید ، اما در گوا با گوشت گاو هستید. آیا این هندووا شما است؟"

وزیر ارشد وزیر امور خارجه با اشاره به نظرات موهان باگاوات ، رئیس مربی عقیدتی BJP ، رشتریا سویمامسواك سنگ ، گفت: "امروز موهان باگاوات گفت كه هندوتوا فقط مربوط به عبادت نیست. بنابراین ، افرادی که کلاه سیاه به سر دارند و کسانی که اعتقادات ما را زیر سوال می برند و ما را سکولار می نامند ، باید امروز به سخنرانی باگوات گوش دهند "

همچنین بخوانید- شیو سنا از نخست وزیر مودی و آمیت شاه می خواهد که فرماندار ماهاراشترا را فراخوانند

CM گفت: "کسانی که او را (کشیاریا) در نظر می گیرند و از او پیروی می کنند. آنها کلاه سیاه می پوشند و اگر زیر این کلاه مغز دارید ، حداقل امروز Mohan Bhagwat و گفته های او را دنبال کنید "

باگاوات صبح امروز در سخنرانی خود در ویجیااداشامی صحبت از سوund تفاهم کرد که معنای هندوتوا "با افزودن یک مفهوم آیینی به آن تحریف شده است" گفته بود. میکند. برای ما ، این اصطلاحی است که هویت ما را در سرزمین هند همراه با تداوم سنت های مبتنی بر معنویت و کل ثروت نظام ارزش بیان می کند. "

توضیح اینکه فرماندار بهگات سینگ کوشیاری نیز "اجازه دادن به بارها ، رستوران ها و سواحل در این ایالت" را "طنز" خواند ، اما "خدایان و الهه های ما را به دلیل محاصره مجازات کرد رفته است. "در این باره ، CM Uddhav Thackeray گفت كه او به هیچ كسی به گواهینامه Hindutva احتیاج ندارد و او پس از بررسی دقیق موضوع را بحث خواهد كرد.

کشیاری آخرین جدال پی در پی بین فرمانداران و فرمانداران ستوان با وزرای ارشد دولت های مخالف و سرزمین های اتحادیه است. در این لیست ستوان فرماندار دهلی آنیل بایجال و پیشینیانش ناجیب جونگ در دهلی و کیران بدی از پودوچری قرار دارند. نام Pal Jagdeep Dhankhar ، ایالت بنگال غربی نیز در این لیست موجود است.

uddhav Thackeray به فرماندار گفت - آیا شما سوگندنامه قانون اساسی را فراموش کرده اید؟


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن