ایرپادز AirPods Pro با مشکلات صدا توسط اپل به صورت رایگان جایگزین می شود

[ad_1] به دنبال مشکلات صدا ، ایرپادز AirPods Pro به صورت رایگان جایگزین می شود. این غول فناوری تأیید کرده اس

توسط ABDOOSNEWS در 10 آبان 1399
[ad_1]

به دنبال مشکلات صدا ، ایرپادز AirPods Pro به صورت رایگان جایگزین می شود. این غول فناوری تأیید کرده است که درصد کمی از واحدهای AirPods Pro ممکن است معیوب بوده و مشکلات صوتی را تجربه کنند. گفته می شود که این واحدهای آسیب دیده قبل از اکتبر 2020 تولید شده اند ، به این معنی که تمام واحدهای AirPods Pro سال گذشته فروخته شده و امسال در این براکت قرار می گیرند. اپل یک برنامه خدماتی خاص برای این کاربران آسیب دیده معرفی کرده است ، که در آن برنامه جایگزینی رایگان هدفون ها یا رفع آنها را ارائه می دهد ، هر کدام که قابل استفاده باشد.

اپل با انتشار یک صفحه اختصاصی در سایت پشتیبانی خود برنامه جدیدی مخصوص AirPods Pro را اعلام کرده است. این برنامه دو سال بعد از اولین فروش خرده فروشی واحد ، AirPods Pro را تحت تأثیر قرار می دهد. در سراسر جهان قابل استفاده است اما به پوشش استاندارد گارانتی محافظ گوش نمی رسد. این برنامه خدماتی به واحدهای AirPods Pro تمایل دارد که صداهای ترک خورنده یا ساکن از خود منتشر می کنند. گزارش شده است که این صداها به ویژه در محیط های پر سر و صدا ، هنگام ورزش یا هنگام مکالمه با تلفن افزایش می یابد.

علاوه بر این ، واحدهای AirPods Pro تحت تأثیر ممکن است عملکرد لغو فعال نویز معیوب را تجربه کنند. ممکن است از دست دادن باس یا افزایش صداهای پس زمینه مانند صدای خیابان یا هواپیما افزایش یابد. سرویس دهی به این واحدهای AirPods Pro بصورت رایگان انجام می شود. در صورت نیاز به تعویض ، این کار نیز بدون هزینه اضافی انجام می شود.

اپل خاطرنشان می کند که پرونده AirPods Pro تحت تأثیر قرار نگرفته و در این برنامه پوشش داده نشده است. اگر هر یک از موارد فوق را تجربه کردید ، این غول فناوری به کاربران توصیه می کند که به یک ارائه دهنده خدمات مجاز اپل مراجعه کنند ، از یک فروشگاه خرده فروشی اپل وقت بگیرند یا با پشتیبانی اپل تماس بگیرند. AirPods Pro قبل از هر سرویسی مورد بررسی قرار می گیرد تا تأیید کند که آیا واجد شرایط این برنامه هستند. هنگامی که تکنسین موضوع را تأیید کرد ، AirPods Pro جایگزین می شود. اپل خاطرنشان کرد که هیچ مدل AirPods دیگری بخشی از این برنامه نیست.


آیا آیفون 12 مینی ، HomePod mini دستگاه های مناسب اپل برای هند هستند؟ ما در مورد Orbital ، پادکست هفتگی فناوری خود ، بحث کردیم که می توانید از طریق Apple Podcasts ، Google Podcasts یا RSS مشترک شوید ، قسمت را بارگیری کنید یا فقط دکمه پخش زیر را بزنید.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن